AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #1 Skrevet 21. august 2017 Jeg missunner så de som slipper det. Og hvordan takler de kjærlighetssorg? Anonymkode: e156c...43a
Gjest JesusElskerAlle Skrevet 21. august 2017 #2 Skrevet 21. august 2017 Det må være deilig ja. Er selv på grensen til å være psykisk syk
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #3 Skrevet 21. august 2017 Alle er psykisk syke en gang i blandt. Det er en del av livet. Som fysiske sykdommer Selv om man er inne i en depresjon som er trigget av f.eks kjærlighetssort. Så er de noe de aller fleste går igjennom. Noen sterkere enn andre. Men man trenger jo ikke la alt stoppe opp i livet ditt, og låse deg inni deg selv med tankene dine. Selv om du har noen slike forbigående plager. Anonymkode: 308d1...2b3 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #4 Skrevet 22. august 2017 Er flott. En gidder ikke overtenke ting, bare suser gjennom livet:-) Anonymkode: a6e1d...ffd 2
Gjest JesusElskerAlle Skrevet 22. august 2017 #5 Skrevet 22. august 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle er psykisk syke en gang i blandt. Det er en del av livet. Som fysiske sykdommer Selv om man er inne i en depresjon som er trigget av f.eks kjærlighetssort. Så er de noe de aller fleste går igjennom. Noen sterkere enn andre. Men man trenger jo ikke la alt stoppe opp i livet ditt, og låse deg inni deg selv med tankene dine. Selv om du har noen slike forbigående plager. Anonymkode: 308d1...2b3 Alle mennesker blir ikke psykisk syke i løpet av livet. Det er å ta hardt i
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #6 Skrevet 22. august 2017 Min beste venninne har diagnosen PTSD etter grove seksuelle overgrep, hun har sosial angst som begrenser henne i hverdagen også i tilegg til mye stress. Hun er ufør etter mange år med utreding. Men.... hun er i et forhold med en flott mann, de eier et koselig hjem som hun holder rent og prikkfritt, hun er velstelt, hun trener og hun lager nydelig mat og baker kaker som bare er WOW. Hun driver med ulike prosjekter som gir henne en meningsfull hverdag når hun selv orker. Mitt poeng er, psykisk sykdom er ikke alltid synonymt med å ha et 100% rævva liv. Anonymkode: ede55...467 2
Gjest JesusElskerAlle Skrevet 22. august 2017 #7 Skrevet 22. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min beste venninne har diagnosen PTSD etter grove seksuelle overgrep, hun har sosial angst som begrenser henne i hverdagen også i tilegg til mye stress. Hun er ufør etter mange år med utreding. Men.... hun er i et forhold med en flott mann, de eier et koselig hjem som hun holder rent og prikkfritt, hun er velstelt, hun trener og hun lager nydelig mat og baker kaker som bare er WOW. Hun driver med ulike prosjekter som gir henne en meningsfull hverdag når hun selv orker. Mitt poeng er, psykisk sykdom er ikke alltid synonymt med å ha et 100% rævva liv. Anonymkode: ede55...467 Sant, man kan klare mange ting selvom man har en psykisk sykdom. Ofte med tilrettelegging, men alle kan klare noe. Og alle har kvaliteter. ❤️
Gjest Elseby13 Skrevet 22. august 2017 #8 Skrevet 22. august 2017 Mennesker uten psykiske lidelser lever da ikke i sus og dus. Alle har sine hverdagsproblemer.
JuliaKepler Skrevet 22. august 2017 #9 Skrevet 22. august 2017 Livet er godt. Jeg bryr meg ikke om bagateller. 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #10 Skrevet 22. august 2017 På 21.8.2017 den 22.15, AnonymBruker skrev: Jeg missunner så de som slipper det. Og hvordan takler de kjærlighetssorg? Anonymkode: e156c...43a Det er flere fisk i havet. Anonymkode: 7d5ab...f98
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #11 Skrevet 22. august 2017 Jeg er ufør og går daglig med stomipose og veier litt over 50kg. Jeg må ta flere sprøyter i uka for å holde mangelsykdommene unna og helt ærlig hadde jeg mer en gjerne byttet det strevet mot et par psykiske lidelser. De som bare er psykisk syke aner ikke hvor utrolig belastende ordentlig sykdom er. Anonymkode: f8b5f...902 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #12 Skrevet 22. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ufør og går daglig med stomipose og veier litt over 50kg. Jeg må ta flere sprøyter i uka for å holde mangelsykdommene unna og helt ærlig hadde jeg mer en gjerne byttet det strevet mot et par psykiske lidelser. De som bare er psykisk syke aner ikke hvor utrolig belastende ordentlig sykdom er. Anonymkode: f8b5f...902 Wow. Ordentlig sykdom?? Du vet virkelig ikke hva du snakker om. Anonymkode: ed9db...8ff 8
Sillyline Skrevet 22. august 2017 #14 Skrevet 22. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ufør og går daglig med stomipose og veier litt over 50kg. Jeg må ta flere sprøyter i uka for å holde mangelsykdommene unna og helt ærlig hadde jeg mer en gjerne byttet det strevet mot et par psykiske lidelser. De som bare er psykisk syke aner ikke hvor utrolig belastende ordentlig sykdom er. Anonymkode: f8b5f...902 Og jeg tror mange med psykiske lidelser ville byttet det bort mot stomipose... 7
Gjest Froning Skrevet 22. august 2017 #15 Skrevet 22. august 2017 5 timer siden, Elseby13 skrev: Mennesker uten psykiske lidelser lever da ikke i sus og dus. Alle har sine hverdagsproblemer. Poeng til deg. Man skal ikke bagatellisere utfordringene mannen i gata har fordi man sliter med psyken selv. Selv om det selvsagt er tøffere for enkelte er ikke livet en dans på roser noen oppegående mennesker.
Gjest JesusElskerAlle Skrevet 22. august 2017 #16 Skrevet 22. august 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ufør og går daglig med stomipose og veier litt over 50kg. Jeg må ta flere sprøyter i uka for å holde mangelsykdommene unna og helt ærlig hadde jeg mer en gjerne byttet det strevet mot et par psykiske lidelser. De som bare er psykisk syke aner ikke hvor utrolig belastende ordentlig sykdom er. Anonymkode: f8b5f...902 Jeg forstår at du har det vanskelig sånn som du har det, og jeg skulle ønske du ikke måtte gå gjennom det. Men jeg vil likevel si deg at psykisk sykdom er like mye sykdom som noe fysisk. Jeg vet ikke helt hvordan du hadde synes det hadde vært å være superduper ustabil som meg (som plutselig skifter humør, får trang til å skade seg, eller blir suicidal), om du i tillegg måtte gått med konstant dårlig samvittighet, sårbarhet, usikkerhet, kronisk tretthet og søvnproblemer. I tillegg kommer nervøsitet, redsel for å bli avvist/kritisert og forlatt pga traumer av omsorgssvikt. I tillegg til traumene har jeg enda en diagnose. Jeg kan ikke jobbe samtidig som jeg studerer fordi om jeg presser meg for mye så spyr jeg, osv. Skulle ønske jeg kunne bli frisk:///
GammelKaktus Skrevet 22. august 2017 #17 Skrevet 22. august 2017 Vi har da vårt vi som lever uten psykiske problemer og. Alle har sitt, og det hjelper ingen å ha det verst og måle ting opp mot hverandre for man har sine ting uansett, og man kan ikke bytte det vekk. Og det å faktisk komme med en slik kommentar at "psykisk syke ikke vet hvor belastende ordentlig sykdom er" sier mye om den som skreiv det uansett hva man feiler. I 2017 så burde man vite bedre, fysisk sykdom trumfer ikke psykisk sykdom og omvendt. Det er jævlig ha å en sykdom uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #18 Skrevet 22. august 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow. Ordentlig sykdom?? Du vet virkelig ikke hva du snakker om. Anonymkode: ed9db...8ff Jo, jeg har det. Anonymkode: f8b5f...902
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå