Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #1 Skrevet 13. januar 2005 Håret mitt er tørt og faret. Vasker det annen hver dag. Bruker Redken All soft shampo, balsam og kur nå, og Anti snap. Har lyst til å prøve Joico, men vet ikke hvilken type jeg skal velge. Noen tips til shampo, balsam og kur fra Joico?
Gjest Daniella_ Skrevet 14. januar 2005 #2 Skrevet 14. januar 2005 Jeg bruker alle tingene i fra k-pak serien til joico. tror joico også har en serie som skal gi masse fuktighet, men for meg så tynger det håret og kan gjøre det fort fett, så jeg er strålende fornøyd med k-pak! Verdt å prøves. Proteinkuren er en slager, det er visst mange som liker den godt
Gjest the imp Skrevet 14. januar 2005 #3 Skrevet 14. januar 2005 Skal du bruke K-pak kuren fra Joico bør du bruke Moisturizer fra Joico etterpå. Den er knallbra. Produktene lukter veldig banan, men gjør underverker for håret.
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2005 #4 Skrevet 14. januar 2005 Moisturizer-kuren lukter mindre ekkelt enn de andre produktene i K-pak-serien. Shampoen og balsamen taklet jeg ikke lukta på; et sniff, og de ble gitt bort uprøvd.
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #6 Skrevet 15. januar 2005 Noen som kan skrive nøyaktig hvilken shampo, balsam og kur jeg bør velge? Skal bestille fra LF, men finner ikke ut hvilken jeg bør ta. Håret mitt er ikke slitt, men tørt og farget. Takk for hjelp!
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #7 Skrevet 15. januar 2005 Joico K pak reconstrukting shampoo.Joico K pak reconstrukting daily conditioner +Joico altima moisturizing conditioner ,den er en slaks LEAVE - IN balsam brukes etter behov.
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2005 #8 Skrevet 15. januar 2005 K-pak er først og fremst for hår som er slitt etter kjemisk behandling (farge, bleking) og varme fra fønere, rettetenger, krølltenger osv. Hvis håret ditt først og fremst er tørt, og ikke slitt, kan en serie med masse proteiner som K-pak gjøre større skade enn nytte, for overdose protein gjør håret tørt og sprøtt som strå. Nå har Lookfantastic fått inn Silk Results-serien fra Joico, som folk på Makeupalley.com roser opp i skyene. Den ville jeg anbefale. Finnes i to versjoner, for tykt hår og for normalt hår, så det er bare å velge og vrake.
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2005 #9 Skrevet 15. januar 2005 Kerapro til Joico har jeg brukt tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå