AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #1 Skrevet 21. august 2017 Det har i årenes løp dukket opp ganske mange som spiller forskjellige dataspill, og så legger ut videoer av spillingen sin på f.eks. youtube. Men hvordan klarer de å filme alt som blir gjort i dataspillene? Finnes det ett dataprogram eller noe som kan ta opp alt som skjer i spillene, og som etterpå kan lastes opp på internett? Anonymkode: 02402...28e
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #2 Skrevet 21. august 2017 Open Broadcaster Software Anonymkode: 63044...7d2
Migle90 Skrevet 21. august 2017 #3 Skrevet 21. august 2017 Ja, det finnes mange: https://www.google.no/amp/www.pcworld.com/article/3040695/software/the-best-pc-game-video-capture-software-5-top-recording-tools-compared.amp.html https://beebom.com/best-game-recording-software/
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #4 Skrevet 21. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har i årenes løp dukket opp ganske mange som spiller forskjellige dataspill, og så legger ut videoer av spillingen sin på f.eks. youtube. Men hvordan klarer de å filme alt som blir gjort i dataspillene? Finnes det ett dataprogram eller noe som kan ta opp alt som skjer i spillene, og som etterpå kan lastes opp på internett? Anonymkode: 02402...28e Er en tastatur kommando på Windows også, likt som print screen Anonymkode: b0750...34d
TMB Skrevet 22. august 2017 #5 Skrevet 22. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er en tastatur kommando på Windows også, likt som print screen Anonymkode: b0750...34d Fungerer vel kun med enkelte skjermkort. Ironisk at mitt GTX1080 ikke støttes av denne funksjonen Fraps er jo et alternativ, men da hadde jeg kjøpt en dedikert harddisk tror jeg for filene blir gigantiske og må etterbehandles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå