Gå til innhold

Hva legger gutta først merke til ved en jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det puppene, rompa, øynene?,  eller personligheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lefsa

Anonymkode: ddd49...450

• Liker 3
Skrevet

Det første jeg legger merke til er ansiktet og håret, men etter det så kommer gjerne puppene (men bare hvis man har på seg et plagg som fremhever dem, eller at de er så store at man ikke kan unngå å legge merke til dem). Personligheten legger man jo merke til på litt andre måte for det krever jo at man prater med dem, så det kommer jo veldig an på situasjonen man er i.

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Stina234 skrev:

Først kikker jeg på puppene før jeg flytter blikket lenger ned mot fittepartiet. Håper hun snur seg litt så jeg også får et blikk av rumpa hennes. Til slutt observerer jeg hodet hennes, spesielt øyne og hår. Kommer jeg nærmere innpå så tar jeg inn lukten hennes.

Anonymkode: 1f19e...1c5

• Liker 1
Skrevet

Sist jeg forelsket meg. Så jeg jenta i 5 sekunder. Å så ett Glimt/stjerner i øyna hennes..  jeg forelsket meg kanskje ikke ordentligt før en månde senere men det er det jeg husker best... så svaret må bli sjelen..

Anonymkode: 9cb71...727

• Liker 5
Skrevet

Først ser jeg på ansiktet, så håret (som bør være langt). Rumpa er neste på lista. Personligheten trenger man selvfølgelig tid for å bedømme. 🙂

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Først kikker jeg på puppene før jeg flytter blikket lenger ned mot fittepartiet. Håper hun snur seg litt så jeg også får et blikk av rumpa hennes. Til slutt observerer jeg hodet hennes, spesielt øyne og hår. Kommer jeg nærmere innpå så tar jeg inn lukten hennes.

Eh, creep! 

Anonymkode: ca22a...26d

• Liker 13
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sist jeg forelsket meg. Så jeg jenta i 5 sekunder. Å så ett Glimt/stjerner i øyna hennes..  jeg forelsket meg kanskje ikke ordentligt før en månde senere men det er det jeg husker best... så svaret må bli sjelen..

Anonymkode: 9cb71...727

👌💖

Anonymkode: ca22a...26d

• Liker 1
Skrevet

Det første jeg legger merke til en person, er ansiktet, øyner som er vinduet til sjelen. Et ansikt forteller alt om en person, og hvis du er en god leser så kan du lese en person innen noen sekunder. Det stråler ut en energi (negativ eller positivt), og hvis du klarer å fange det, og analysere det så vil du føle om vedkommende er tiltrekkende eller ikke.

Kroppen til en jente er ikke det viktigste, hvis du tenker på sex så er det viktig, men innen kjærlighet så er det den positive energien og utstrålingen som teller.

Anonymkode: 15e63...526

• Liker 6
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fy flate så ekkelt svar 

Skrevet

Øynene. Så munnen.

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet

En kjekkas jeg kjenner sier håret er viktig. Det på hodet altså :laugh: Langt hår er flott, men sunt og pent er flottere. 

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lefsa

Anonymkode: ddd49...450

For ett motbydelig språkbruk. Er du 14 eller?

• Liker 8
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Umodne guttunge. 

• Liker 8
Skrevet
6 minutter siden, OPIgirl skrev:

Umodne guttunge. 

Beklager. Er bare så glad i jenter og synes de er estetisk vakre. Så ille å sette pris på en kvinnes kropp?

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, Stina234 skrev:

For min del er det ansiktet, øyne og håret. Deretter resten av kroppen. Jeg må nok tilbringe en litt tid med personen før jeg kan legge merke til personligheten. Kan vel også tilføye at jeg er opptatt av klesstil. F.eks må jeg si at jeg ikke synes jenter som kler seg i hullete klær om vinteren når det er 10 minusgrader og klager på at det er kaldt gir et godt inntrykk. Jeg synes heller ikke å kle seg i skinnjakke og 2xu-tights når det er 35 grader i skyggen i et sydenland er noe særlig det heller. Men heldigvis kler de fleste ikke seg sånn.  

Anonymkode: 7f15d...333

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Beklager. Er bare så glad i jenter og synes de er estetisk vakre. Så ille å sette pris på en kvinnes kropp?

Når du uttaler deg på den måten er det bare kvalmende og nedsettende. Bare guttunger bruker slikt språk. Ferdig snakka.

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, OPIgirl skrev:

Når du uttaler deg på den måten er det bare kvalmende og nedsettende. Bare guttunger bruker slikt språk. Ferdig snakka.

Hva er din formening om dette:

Det første jeg legger merke til en person, er ansiktet, øyner som er vinduet til sjelen. Et ansikt forteller alt om en person, og hvis du er en god leser så kan du lese en person innen noen sekunder. Det stråler ut en energi (negativ eller positivt), og hvis du klarer å fange det, og analysere det så vil du føle om vedkommende er tiltrekkende eller ikke.

Kroppen til en jente er ikke det viktigste, hvis du tenker på sex så er det viktig, men innen kjærlighet så er det den positive energien og utstrålingen som teller.

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er din formening om dette:

Like overfladisk som de som kun tenker kropp. Hva om kvinnen er lei seg? Har mistet en kjær person? Er deprimert? Er syk (kronisk)? Er man kun verdig kjærlighet om man er positiv hele veien? At man bare har en god utstråling?

Anonymkode: 45b12...acf

• Liker 3
Skrevet

Ifølge en kvinne i en annen tråd legger menn først merke til neglene. 

:sprettoy:

Anonymkode: c219e...f65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...