Cathie Skrevet 13. januar 2005 #1 Skrevet 13. januar 2005 Er det noe spesiellt man må tenke på i forhold til sko til mannen, bortsett fra at de skal se bra ut og passe Er så rar i hode for tiden at jeg ikke klarer og tenke nesten!!
Huldra:) Skrevet 13. januar 2005 #2 Skrevet 13. januar 2005 Du har virkelig mange ting å tenke på om dagen du! Husk hvertfall på å ikke putte hvite tennissokker oppi skoa. Ellers er det vel bare at de skal passe til dressen og være i riktig størrelse? Er de brukt før, bør de nok pusses Må litt av deg som tenker på ALT!!
Cathie Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2005 Hihi er så desperat for at jeg har glemt noe jeg!! Har ikke bena helt på jorden nei! Men nå er det ikke lenge igjen heller.. Og med tanke på at jeg drømte at det kom en prest (vi skal ikke ha en prest en gang) og slang masse dritt til oss under vielsen i natt hjalp det ikke så veldig!! Jaja, sånn kan det gå!
Catzy Skrevet 13. januar 2005 #4 Skrevet 13. januar 2005 De må være nypussede. Gode og stå og gå i, i tillegg til å passe. Og sorte, lange strømper oppi!!! Mannelegger skal ikke synes når mannen sitter. Min kjære sverger til Rockport (?) når det gjelder sko som er pene, og som har såler som er gode å gå med i timesvis. Catzy
Gjest Madam Felle Skrevet 13. januar 2005 #5 Skrevet 13. januar 2005 Klarer ikke han å ta den avgjørelsen selv? Helt alvorlig, hvor går egentlig grensen, for hva brudene skal styre med? Beklager om det ble litt kvasst, men ja, dette innlegget overrasket meg. men det kan være, fordi jeg har en mann som fint klarer å passe på sine egne ting den dagen. Så jeg slipper den jobben. Han er da tross alt en voksen mann, så noe kan du sikkert fint overlate til han. Og da mener jeg, at dette er den ene tingen. Men meg om det
Cathie Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2005 Han klarer det heeelt fint selv!! Er bare jeg som er litt på tuppa!! Tenkte mer på det å kjøpe sko jeg da... Han har gjort masse han.. Jeg finner ut hvordan ting skal være.. Også fikser han det veldig greit! Ikke på alt da, men han er veldig flink!
TeddyToria Skrevet 14. januar 2005 #8 Skrevet 14. januar 2005 Hehe, måtte bare le litt da jeg så innlegget... Men Cathie, det er helt greit å være litt på tuppa så tett opp til den store dagen... Spennende nå altså!!! Har ikke noen nye tips i "saken" da, men hvis du skulle ha "glemt" de tipsene som allerede har kommet, i all din "forvirring", så kan jeg bare understreke det at sorte sokker som rekker langt opp på leggen er et 1. bud! Lykke, lykke til videre disse siste ukene!!! :-)
eliassen Skrevet 14. januar 2005 #9 Skrevet 14. januar 2005 Hvis du kjøper nye sko, pass på å ta av merker som er klistret under skoene. Ikke morsomt når man kneler ved alteret, og der skinner det en knallgul lapp med 50% uner skoene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå