Gå til innhold

Orgasme?..ja takk!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Trudemor

Jeg er en jente på 27 år. Er lykkelig gift. Har enda ikke opplevd å få skjedeorgasme. Vaginaorgasme er ikke noe problem. Ha noen noe tips til hvordan jeg/vi skal få dette til? Har prøvd litt forskjellig, men til ingen nytte.

Takker og bukker..... :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå falt jeg litt av lasset... Du oppnår vaginal orgasme, men ikke skjedeorgasme???? :o

Hva er forskjellen? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes 3 typer har jeg hørt: Klitorale orgasme, vaginale orgasme og anal-orgasme...

Hvilken er det dere ikke får til? :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg gått glipp av en biologitime? Trodde at vagina og skjede var det samme,jeg! Sånn at man får orgasme enten "inni" eller "utenpå"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik dere diskuterer orgasmer diskuterer jeg med mine kamerater. Vi beskriver ulike orgasmer med ulike jenter. Noen får man sterke orgasmer av, og andre får man meget slette.

Dama har mye å si når det kommer til en manns orgasme, noen vil til og med si alt, som kjent fabrikkerer ikke fantasien våres nok informasjon til at vi kan behandle orgasmen som vår egen.

Noen vil til og med påstå at mannen skjenker den til kvinnen.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at enkelte menn kan ha problemer med å få orgasme, er jo som kjent at orgasmen sitter mellom ørene...

Dama har mye å si for at mannen skal få en god orgasme - og så påstår noen at mannen skjenker orgasmen til kvinnen??? Hallo? Noen hjemme i selvmotsigelsens land?

:hoho: Væren - flirer så hun ramler av stolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Slik dere diskuterer orgasmer diskuterer jeg med mine kamerater. Vi beskriver ulike orgasmer med ulike jenter. Noen får man sterke orgasmer av, og andre får man meget slette.

Dama har mye å si når det kommer til en manns orgasme, noen vil til og med si alt, som kjent fabrikkerer ikke fantasien våres nok informasjon til at vi kan behandle orgasmen som vår egen.

Noen vil til og med påstå at mannen skjenker den til kvinnen.

Waco

Kanskje er jeg noe dummere enn deg, men jeg har store problemer med å se hva du her har svart på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trudemor

Kanskje jeg uttrykte meg litt feil. Klitorisorgasme er greit og oppnå, men ikke skjedeorgasme.

Er folk litt mer med nå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink: Hei...

Det er jo en kjent sak at FORSPILLET er helt primært for kvinners evne til å oppnå orgasme med en mann under samleie...

Har dere vært sammen kun kort tid ?

Gi det i så fall litt mere tid ! Det er mange måter han kan gjøre det godt for deg på... Er han uerfaren ?

Ikke for å "deppe" deg, kun for å informere: men jeg leste for mange år siden at 50% av alle kvinner aldri klarer å oppnå orgasme under samleie.

Men ærlig talt tror jeg selv at det kommer etterhvert.

Men helt vesentlig er det å våge å slippe seg helt løs under akten, å bare NYTE !!! Og her er det helt grunnleggende å stole på partneren sin, og i tillegg ha følelser for han. Om ikke annet: Begjære han.

Vær åpen mot han. Det tar han sikkert som en tillitserklæring, samt en utfordring.Elsker han deg, så vil han at DU skal ha det best mulig !!!

Husk å slippe alle hemninger. Da vil du føle deg mye mer sensuell også. I tillegg blir du enda mer sexy for han. Dette er et spennende samspill. For noen kan dette ta lang tid å få til. Bare ikke gi opp. Du er like mye kvinne allikevel. Faktisk er dette ganske vanlig. Jeg har ofte hørt om dette.

Lykke til. Håper du får det til snart. :blunke:

Vennlig fra Venus. :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trudemor

Jeg og min mann har vært sammen i ni år, og det seksuelle er faktisk veldig bra. Han er veldig opptatt av at jeg skal ha det bra. Så jeg tror ikke det har noe med det å gjøre. Vet ikke jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig at du ikke har fått mere "håndfaste" svar enne det du har. Så vidt meg bekjent så finnes det 3 typer orgasmer. Mener det er dete tallet jeg har lest, hvertfall opplevd det. Den "minst" intense er klitorisorgasme, som er det jeg får når tappen blir stimulert. Deretter går det oppover i intensitet til noe jeg ikke vet hva heter, men som jeg opplever med min kjære husbond når vi pumper i veg. Og så er det den sterkeste som er når g-punktet blir stimulert, wow.

Fikk du svar på det du lurte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få slutte meg til Fruenge!! G-punktet gir fantastisk deilig orgasme. For litt siden, da jeg "koste" med meg selv (er akkurat blitt singel...), fant jeg punktet på egenhånd og lå på alle 4 (doggy) mens jeg maserte, ganske kraftig, på g-punktet...og wow! nesten som "the real thing"!! Må prøves og utforskes!! Personlig tok det lengre tid å komme enn når jeg masserer klitoris - men Gud, hvor det var verdt det!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her lurte hun vel egentlig på hvordan hun kunne oppnå vaginalorgasme, eller skjedeorgasme.

Som en før meg her svarte, er det viktig å være trygge på hverandre og slappe av og nyte fullstendig.

Siden du har vært sammen med mannen din i ni år, regner jeg med at du stoler på han og slapper av sammen med han, også i senga.

Jeg fikk min første vaginalorgasme i det forholdet jeg er i nå. Med en jeg virkelig elsker og er helt trygg sammen med. Men det er tydeligvis flere faktorer som spiller inn??

Hvis ingen andre har noen gode forklaringer så....: hvis du har vært ni år i dette forholdet, og dere har hatt et seksuelt liv like lenge og enda ikke fått vaginalorgasme? da tror jeg at jeg må skuffe deg og si at du er av de uheldige som aldri vil oppleve det.

Men ikke gi opp og prøve, for det er virkelig verdt det! :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Jokkedød

Hei dere jenter,

For meg som mann har det alltid vært en ære å få gi en kvinne disse høye opplevelser to mennesker kan dele.

Det finnes triks, bøker, filmer o.l. som kan gjøre dagen letter for de som har problemer med dette.

Selv er jeg en godt voksen mann som har opplevd de siste årene at min frue har mistet interessen for sex. Kanskje ikke bare sexen, men meg..?

Jeg vil så gjerne, men hun sier hun ikke orker og leser heller i en bok eller spiller piano.....

Jeg merker også at hun er hissigere i hverdagen. Snakket med henne her om dagen om hun i det minste gir seg selv en orgasme for å få ut spenning og for å kjenne på smaken av det gode liv.

Da ble hun forlegen og sint...ville ikke snakke om dette.

Hva kan jeg gjøre for at min kjære som jeg elsker skal få lysten tilbake, eller tror dere hun har noen andre på si og vil egentlig avslutte forholdet.

Vi har vært gift i over 8 år nå. Er det da det dabber av????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øyvind

God dagnatt. :) på dette spm må jeg si at Camille er inne på noe svært viktig. at det kommer mye ann på stillingene og tiden man bruker på de ulike stillingene.

siden dere har vært så lenge ilag tror jeg ikke at tryghet og blyghet er noen hindring.

noe som kan være et problem er at ofte når noen har vært lenge sammen kan en ofte kjøre inn på ett blindspor. noe som kan gjøre at variasjonen ikke bestandig er noe som blir prioritert ( uten at jeg vet om dette er noe som omfatter dere),men sexen kan jo være veldi god,bare ikke rett sex for å oppnå den vaginale orgasmen.

å ha sex med den som mål vil mest sannsynlig slå feil ut.

Det å oppnå vaginal orgasme gjennom onani vil jo lære degselv hvor du må stimmuleres for å kunne oppnå orgasmen.

Håper noe av dette kunne være til hjelp :)

MVH Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jokkedød, det der hørtes avansert ut. Som kjent er damer slik, når dem går uten sex i lang tid blir dem både stressete og grinete.

Problemet er at damer nekter og fortelle hva som er galt og heller snakker rundt grøten, for å gjøre vondt verre.

En annen mulighet er at du får deg elskerinne og kona de elsker, da kan man opprettholde fasaderollen som det "lykkelige par".

I Frankrike er dette veldig vanlig.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle prøve å svare på det du faktisk spurte om, jeg...

Enig med det som er sagt om tillit, og hvor lenge man har vært sammen osv, og at man helt klart må kunne slappe av og nyte - kvinner kan jo være flinkt til å tenke litt mye i alle mulige og umulige situasjoner :)

Ofte kan det være skikkelig turn off at man føler man "må" liksom komme, og helst innen en viss tid...

Hvis du sitter oppå ham, kan du styre bevegelsene litt selv, bestemme selv hvor og hvor hardt du vil gni klitoris mot ham f.eks. Eller han kan stryke deg/gni mens du rir i ditt eget tempo. Eller i hvilken som helst stilling, egentlig - jeg synes det er innmari deilig å ligge på magen, mens han er inni meg bakfra, og holder hånden mellom bena mine samtidig.

En annen variant som kan gi vaginal orgasme, med litt hjelp av g-punktet, er hvis han slikker deg, og bruker fingeren/fingrene samtidig. Her må du gi ham litt tilbakemeldinger så han vet hvor og hvordan han skal gjøre det med tungen og fingrene.

Kos dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...