AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #1 Skrevet 21. august 2017 Gjorde det slutt med en jeg datet grunnet min egen usikkerhet. Han begynte å bli veldig aktiv på sosiale medier rett etter at det ble sutt mellom oss. Helt uaktiv den tiden han var sammen med meg. Nå ser det ut som det har gitt sg. 2 uker siden forrige innlogging. Han har slettet seg selv fra alle datingapper som han opprettet etter at det ble slutt. Noen her inne som har vært i samme situasjon? Man lurer jo på om han rett og slett har funnet seg en ny en i løpet av den perioden han har "levd livet" (reist så mye, vært på fester osv..) Hilsen en som angrer bittert Anonymkode: 8a8f4...eba
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #2 Skrevet 21. august 2017 Kan hende han har funnet en ny. Men - hvis han virkelig likte deg, så liker han deg ennå! Anonymkode: 01864...480 1
AnoR Skrevet 21. august 2017 #3 Skrevet 21. august 2017 Sannsynligvis funnet seg en ny ja, eller har gitt opp hele datinggreia
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #4 Skrevet 21. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gjorde det slutt med en jeg datet grunnet min egen usikkerhet. Han begynte å bli veldig aktiv på sosiale medier rett etter at det ble sutt mellom oss. Helt uaktiv den tiden han var sammen med meg. Nå ser det ut som det har gitt sg. 2 uker siden forrige innlogging. Han har slettet seg selv fra alle datingapper som han opprettet etter at det ble slutt. Noen her inne som har vært i samme situasjon? Man lurer jo på om han rett og slett har funnet seg en ny en i løpet av den perioden han har "levd livet" (reist så mye, vært på fester osv..) Hilsen en som angrer bittert Anonymkode: 8a8f4...eba Kan hende han har vært ekstra aktiv i håp at du skal legge merke til det, meeen kan hende å det virker sånn. At du overanalysere no vanvittig... we all do from time to time men det leder ikke akkurat noen plass.. gå ut ta en øl , bump borti han, treff på han smil si hei.. fuck ass.. sosiale medier fucker opp for dere 👍🏻 Anonymkode: f86a6...458
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #5 Skrevet 21. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan hende han har vært ekstra aktiv i håp at du skal legge merke til det, meeen kan hende å det virker sånn. At du overanalysere no vanvittig... we all do from time to time men det leder ikke akkurat noen plass.. gå ut ta en øl , bump borti han, treff på han smil si hei.. fuck ass.. sosiale medier fucker opp for dere 👍🏻 Anonymkode: f86a6...458 Ja, det gjør det. Anonymkode: 7e273...a79 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #6 Skrevet 21. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, det gjør det. Anonymkode: 7e273...a79 For meg også Anonymkode: 7e273...a79
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #7 Skrevet 21. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan hende han har vært ekstra aktiv i håp at du skal legge merke til det, meeen kan hende å det virker sånn. At du overanalysere no vanvittig... we all do from time to time men det leder ikke akkurat noen plass.. gå ut ta en øl , bump borti han, treff på han smil si hei.. fuck ass.. sosiale medier fucker opp for dere Anonymkode: f86a6...458 TS. Har prøvd å "leve livet" selv, og vært masse ute med venner for å komme på andre tanker : og hele tiden gått rundt og håpet på at jeg bumper borti han, men det har da altså ikke skjedd.. Forhold/dating nå for tiden er helt håpløst Anonymkode: 8a8f4...eba
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #8 Skrevet 21. august 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS. Har prøvd å "leve livet" selv, og vært masse ute med venner for å komme på andre tanker : og hele tiden gått rundt og håpet på at jeg bumper borti han, men det har da altså ikke skjedd.. Forhold/dating nå for tiden er helt håpløst Anonymkode: 8a8f4...eba Jeg ber deg ikke om å stalke han nå, men han har sannsynlig ett par faste steder han tar seg en øl... eventuelt kan du vel spørre, bli med ut å ta en øl.. jizez Anonymkode: f86a6...458
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #9 Skrevet 21. august 2017 Jeg ville kontaktet han og spurt om han ville treffe deg før en prat eller noe. Eller rett og slett sendt en melding hvor du spør hvordan det går Anonymkode: 63e12...c62 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #10 Skrevet 23. august 2017 Jeg er der selv nå. Prøvde på nytt med en jeg elsker over alt på jord, men han er ikke seg selv lengre...kommer aldri til å bli oss. Kjenner jeg er ganske knust, men holder meg aktiv på Sukker, delvis fordi jeg ønsker at han skal merke det. Nå har jeg lyst til å slette meg fra Sukker, for det gir meg ingen ting. Jeg er tom og sørger vel fortsatt over ham/oss. Anonymkode: b03d1...4c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå