Gå til innhold

På date med kyssemerke fra en annen mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt: Jeg har en mann som kommer for å gå på date med meg og han har reist langt for å treffe meg. Vi har hatt god tone på samtalene våre, noe som resulterte i at vi bestemte oss for å møtes.

Nå har jeg rotet meg bortpå en som jeg møtte først gjennom felles bekjente, siden møtte jeg han fordi jeg likte han, ikke fordi jeg ville date han. Det endte opp med kyssemerke på halsen min, og det dagen før jeg har avtalen med han andre.

Hva gjør jeg i denne situasjonen?

Anonymkode: 0aa02...efa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke likt å vært på date med en som har sugemerke på halsen, det gir dårlig inntrykk. Hvis du absolutt skal møte han, så ville jeg skjult det med sminke og klær. 

• Liker 5
Skrevet

Mener du sugemerke?! Hahaha, så utrolig bra - det har jeg ikke hatt siden jeg var 13 år. Da fungerte en oljebasert concealer av den typen som ser ut som en leppestift, om du skjønner. Aner ikke om det selges fortsatt, men uansett må du sminke over den tragedien du har på halsen. Lykke til på daten 😉

Skrevet

You done fucked up, gurl.

• Liker 1
Skrevet

Ho 4 sho.

Tulla.

Skrevet

Gå på mac å be om den mest dekkende Foundation asap!!!!! Du kan ikke ditche han når han har reist så langt for å treffe deg, men du kan absolutt ikke vise han at du har sugemerke! Bruk evn høyhalset genser og skjerf, ta daten på en blåsete brygge i stedet for et innendørs spisested om det må til for å kunne gå med skjerf.

Anonymkode: 486be...551

Skrevet

Jeg er trådstarteren.

Jeg valgte å forklare situasjonen for den avtalte daten, sa det hadde skjedd et lite uhell med noen jeg tilfeldigvis kom over og viste kysse/sugemerket. Gjett om jeg fik store øyne til svar! Så summet han seg, så på meg, smilte og ga meg en klem.

Virker ikke som jeg har fucka det til for meg, selv om han av og til gløtter litt skeptisk og sultent bort på merket.

Karen som har lagd merket visste at jeg skulle møte en annen, og har flerfoldige ganger sagt undskyld.

Anonymkode: 0aa02...efa

Skrevet

Hadde ikke tenkt noe særlig over et merke på halsen. Det siste jeg hadde tenkt var at det var et sugemerke fra en annen fyr :laugh:

Om du ikke ser han igjen så vet du i alle fall hvorfor!

Anonymkode: 11f03...c0f

Skrevet

Jeg kom hjem til samboeren med sugemerke etter jobbfest (mannsdominert yrke). En kollega som "angrep" meg når jeg sto ute å snakka med noen. Sykt glad for at daværende samboer ikke fantes sjalu og trodde på sannheten.

Skrevet
1 time siden, Inwe skrev:

Jeg kom hjem til samboeren med sugemerke etter jobbfest (mannsdominert yrke). En kollega som "angrep" meg når jeg sto ute å snakka med noen. Sykt glad for at daværende samboer ikke fantes sjalu og trodde på sannheten.

Hva slags yrke har du?

Anonymkode: a0624...2b6

Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags yrke har du?

Anonymkode: a0624...2b6

Et jeg ikke kan utlevere på nett ;) jobber innen sikkerhet, men ikke statlig (foreløpig, flytter straks utenlands).

Endret av Inwe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...