nina alice Skrevet 21. august 2017 #1 Skrevet 21. august 2017 Hei, håper noen her kan svare meg eller tipse meg om hvor jeg kan finne informasjon. Har en stor ovn for glassfusing (smelte glass, har ikke noe med glassblåsing å gjøre) som jeg ønsker å tilby en skole her jeg bor. Noen som vet hvordan dette løses rent praktisk? Må det underskrives en avtale av noe slag? Tenkte å sende en e-post til skolen og høre om de er interessert i å overta ovnen for bruk til faget kunst/håndtverk, men er altså usikker på det praktiske rundt hvis de sier ja. Glasspus
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #2 Skrevet 21. august 2017 Hvordan mottaker ønsker og om det er mulig for den du ønskernå gi saker og ting bort til, må du diskutere med den du tenker å gi til. Anonymkode: 86558...1a2 1
Snabeltann Skrevet 21. august 2017 #3 Skrevet 21. august 2017 Det er bare å gi du må kanskje vise de litt/ha litt opplæring eneste. Vi har fått to vevstoler fra et dagsenter som ble nedlagt f. Eks på skolen jeg jobber på. Men hvorfor selger du den ikke?
nina alice Skrevet 23. august 2017 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2017 Har prøvd å selge, men ingen er interessert Så derfor prøver jeg å få gitt den bort..
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #5 Skrevet 25. august 2017 Tror ikke det skjer noe mer utover at du gir den bort. Kanskje opplæring som noen andre har nevnt. Når vi har fått donert ting til skolen så har vi bare tatt i mot det. Ikke noe papirer eller noe. Men har aldri mottatt noe så "stort" da. Anonymkode: dbd38...22f
Gjest Coolaid Skrevet 25. august 2017 #6 Skrevet 25. august 2017 Send en epost og spør om de ønsker den. Så avtaler dere at de henter den, eller du leverer. Dersom ikke skolen er interessert kan du gi den bort på Finn.no i stedet for å selge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå