Gå til innhold

Skjønner ikke helt hva han vil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg datet en fyr for en stund siden, og vi har vært " av og på " i seks måneder før vi gjorde det slutt for godt for to måneder siden. Han ville ikke mer, men jeg hadde fremdeles følelser for han, (dette var noe han visste). Jeg har tenkt mye på han de siste to månedene vi ikke har hatt kontakt. Nå tar han plutselig kontakt med meg igjen på SMS, og jeg var dum nok til å svare, ettersom jeg fremdeles er intressert. Han sender meg meldinger, men tar lang tid før han svarer. Jeg forstår ikke helt hva han vil. Kan noen hjelpe meg? Vil han bare beholde meg som backup? Ettersom han vet at jeg har følser for han enda.... Jeg blir så usikker. 

Anonymkode: 0be60...d92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekt å ha deg på gress 😜 

Anonymkode: aea95...651

• Liker 1
Skrevet

Han vil ha sex, ikke noe mer.

Anonymkode: 7e6c8...bf6

• Liker 4
Gjest Vinglepetra
Skrevet

Kan du ikke spørre han? Dere må kunne snakke sammen om sånt hvis dere skal innlede et forhold igjen...

Skrevet
37 minutter siden, Vinglepetra skrev:

Kan du ikke spørre han? Dere må kunne snakke sammen om sånt hvis dere skal innlede et forhold igjen...

Ja jeg ville spurt hva han ønsker å oppå med denne kontakten. 

Skrevet
1 minutt siden, BethD skrev:

Ja jeg ville spurt hva han ønsker å oppå med denne kontakten. 

Han vil ha sex, det er ikke akkurat noe TS trenger å spørre om.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han vil ha sex, det er ikke akkurat noe TS trenger å spørre om.

Kanskje hun ønsker at han sier det og ikke en anonym på KG ? 

Han kommer nok ikke til å innrømme det TS om du spør men ..

Skrevet
Akkurat nå, BethD skrev:

Han kommer nok ikke til å innrømme det TS om du spør men ..

Nei, derfor bør ikke TS spørre engang. Hun burde bare overse ham.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, derfor bør ikke TS spørre engang. Hun burde bare overse ham.

Ja det ville jo vært det beste men siden hun har følelser for han så kommer nok ikke det til å skje.

Skrevet

Om man gjør det slutt på den måten, og den personen som gjorde det slutt plutselig kommer tilbake senere så skal du forvente mer av han enn en SMS. Det teller ikke som kontakt. Hvem som helst kan sende en SMS. Du skulle bare oversett han. Om ham virkelig var interessert og ville ha deg tilbake så skal han gjøre det skikkelig, ikke bare sende en melding med "hva skjer?" (Satt på spissen).

Bare slutt å svar han/avslutt samtalene uten noe mer, altså om han spør om det går bra sier du ja uten å spørre hvordan det går med han. Nå prøver han bare å varme deg opp, om han faktisk bryr seg får ham bevise det. :) 

Hvorfor skal han ville noe mer med deg når du ikke en gang ser på deg selv som en med høy verdi. Hvem er forbildet ditt/en du ser opp til (kvinne), hadde hun giddet slikt tull? Nei? Ikke du heller ;) 

Anonymkode: 06804...ad2

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om man gjør det slutt på den måten, og den personen som gjorde det slutt plutselig kommer tilbake senere så skal du forvente mer av han enn en SMS. Det teller ikke som kontakt. Hvem som helst kan sende en SMS. Du skulle bare oversett han. Om ham virkelig var interessert og ville ha deg tilbake så skal han gjøre det skikkelig, ikke bare sende en melding med "hva skjer?" (Satt på spissen).

Bare slutt å svar han/avslutt samtalene uten noe mer, altså om han spør om det går bra sier du ja uten å spørre hvordan det går med han. Nå prøver han bare å varme deg opp, om han faktisk bryr seg får ham bevise det. :) 

Hvorfor skal han ville noe mer med deg når du ikke en gang ser på deg selv som en med høy verdi. Hvem er forbildet ditt/en du ser opp til (kvinne), hadde hun giddet slikt tull? Nei? Ikke du heller ;) 

Anonymkode: 06804...ad2

Du har rett, jeg ser ingen håp i dette. Hvis han virkelig vil ha meg tilbake bør han legge mer innsats i det. Jeg ble helt knust da deg ble slutt og han forsvant ut av livet mitt. Tror han utnytter dette. 

Blir egentlig litt kvalm av å tenke på at mennesker kan være så utspekulerte, at man kan holde noen på gress mens vel vitende om at den personen har følelser for deg. At folk kan leve med seg selv, når de behandler andre på den måten. 

• Liker 3
Gjest Vinglepetra
Skrevet (endret)
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har rett, jeg ser ingen håp i dette. Hvis han virkelig vil ha meg tilbake bør han legge mer innsats i det. Jeg ble helt knust da deg ble slutt og han forsvant ut av livet mitt. Tror han utnytter dette. 

Blir egentlig litt kvalm av å tenke på at mennesker kan være så utspekulerte, at man kan holde noen på gress mens vel vitende om at den personen har følelser for deg. At folk kan leve med seg selv, når de behandler andre på den måten. 

Jeg synes du har tatt det rette valget :) Hvis han virkelig vil ha deg så kommer han anstrenge seg mer enn dette. Og hvis han bare er intressert i å utnytte deg eller holde deg på gress så er han ikke noe å satse på uansett. Vil du virkelig være sammen med en mann som har deg som andrevalget sitt?

Folk er dessverre utspekulerte og kan finne på å utnytte andre, sier ikke at alle er det, men mange. Og når man virker sårbar, så er det veldig enkelt å komme i kontakt  sånne mennesker. Jeg synes du skal bygge opp selvtilliten din og fortelle deg selv ar du er verdt mer enn dette. 

Skjønner hvordan du har det, har selv gått i den fella der. Det er tøft å gå igjennom en kjærlighetssorg og når eksen kontakter deg midt oppi den fasen er det vanskelig å stå imot. Jeg valgte å falle for eksen igjen og i mitt tilfelle så var det som å gi ris til egen bak. 

Endret av Vinglepetra
Skrevet

Jepp, backup og pulings.

Anonymkode: 13192...b86

• Liker 1
Skrevet

Jævlig mange eksperter i feltet her.. not

Anonymkode: 400a4...90c

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jævlig mange eksperter i feltet her.. not

Anonymkode: 400a4...90c

?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...