Gå til innhold

Noen som har erfaring med å kjøpe vogn og bilstol fra jollyroom.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt å bestille slikt fra nettet? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hvorfor skulle det være det så lenge det er billigere, og du vet hva du vil ha, sjekk ut vogna i og bilstolen du vil ha i butikk først.

Kjøpte babyjogger vogna vår derifra, ikke noe problem. :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt både vogn (babyjogger) og bilstol (Axkid minikid), derifra, og det har gått helt fint. Rask levering og alt i orden med varene.

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Nei, hvorfor skulle det være det så lenge det er billigere, og du vet hva du vil ha, sjekk ut vogna i og bilstolen du vil ha i butikk først.

Kjøpte babyjogger vogna vår derifra, ikke noe problem. :) 

Ok godt å høre 😁. Skal teste i butikk først.

Skrevet
6 minutter siden, Harlekin skrev:

Jeg har kjøpt både vogn (babyjogger) og bilstol (Axkid minikid), derifra, og det har gått helt fint. Rask levering og alt i orden med varene.

Ok det var godt å høre. Men å kommer på det med bilstol. Bør man få instruksjon i hvordan man fester den eller får man det enkelt til med bruksanvisning?

Skrevet
3 minutter siden, Maleficenta skrev:

Ok det var godt å høre. Men å kommer på det med bilstol. Bør man få instruksjon i hvordan man fester den eller får man det enkelt til med bruksanvisning?

Jeg tror det holder med bruksanvisning (fikk mannen til å fikse det 😉), men hvis det er vrient, finnes gruppen Bilstoler på Facebook, der har de god peiling.

OT, er du gravid, forresten? Gratulerer i så fall 😀

Skrevet

Vi har kjøpt vogn fra jollyroom noen ganger, jeg lider desverre av vogndilla. Når det er sagt er det kort leveringstid og gid service. Siste bestilling kom etter en virkedsg. Har også bestilt sete derifra, kom like kjapt😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd!

Anonymkode: dba24...1ff

• Liker 1
Skrevet

Har kjøpt både vogn og bilstol på nettet uten problemer.

Bilstolen har det gått helt fint å montere ved hjelp av monteringsanvisning og You Tube. Det er jo en fordel at man kan å montere den selv også. Det er heller ingen garanti at det blir riktig om man får hjelp hos en forhandler(nei, de har ikke alltid så mye peiling som de burde)

Anonymkode: 20f24...037

• Liker 1
Skrevet
På 8/21/2017 den 20.08, Harlekin skrev:

Jeg tror det holder med bruksanvisning (fikk mannen til å fikse det 😉), men hvis det er vrient, finnes gruppen Bilstoler på Facebook, der har de god peiling.

OT, er du gravid, forresten? Gratulerer i så fall 😀

Ja. Tusen takk 😀

Skrevet

Kjøpte babyjogger mini gt der. Skulle ha den som reisevogn. Den var nesten 2000 kr rimeligere en på barnas hus, så var ikke noe å tenke på en gang.

Anonymkode: 41c40...72e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...