Gå til innhold

Hva slags hårfarge har barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hadde det den hårfargen helt fra fødselen av?

Anonymkode: e11c4...59b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge var brunetter ved fødsel- masse tykt hår, men hos ene falt det av i 4-5 mnd alder og hun endte med hanekam? Da det vokste ut igjen  var det lyseblondt. Nå er det i ferd med å mørkne og bli mellom-/mørkeblond som jeg har. Jeg hadde også kritthvitt hår som liten - men brunt ved fødsel.
Yngste hadde masse mørkt hår ved fødsel, mista lite hår og er nå lysebrun i håret - faren har brunt hår, så har nok arvet hans hår.

Anonymkode: 1ee37...349

Skrevet

Begge var mørke i håret og er det enda.

Anonymkode: 24769...35d

Skrevet

Sort ved fødsel, så ble det blekblondt. 

Anonymkode: f8f85...634

Skrevet

Har en som er blond, han var rødblond frem til han var 1,5 år. 

Har en som har brunt hår og han har hatt samme farge fra fødselen.

Anonymkode: e2720...187

Gjest blåbærpike
Skrevet

Begge døtrene mine har hatt samme farge hele tiden, og begge ble født med en del hår. Den ene er en lys brunette og den andre er en helt lys blondine. 

Skrevet

Begge to, lyse og fagre, helt fra fødselen av.

Skrevet

Alle tre er blonde. De hadde mørkt hår da de ble født. Selv ble jeg også født med mørkt hår, hadde blondt hår de første årene og ble så brunette, som jeg fremdeles er. 

Skrevet

Hunden min er mitt familiemedlem, hun har kritthvit pels. 🐶

Anonymkode: 1ba99...fca

Skrevet

Tvillingene hadde helt lyst hår da de var små. Nå er de 26, og den ene er blond og den andre har rødbrunt hår (den eneste som har arvet min hårfarge). De andre hadde mørkt hår da de ble født, men alle er nå blonde som sin far.

Anonymkode: 8ccf0...2ff

Skrevet

Barna hadde vel mørkeblondt hår ved fødselen, men ganske lite og det falt av i løpet av de første ukene. Deretter var de skalla leeenge :fnise:  Håret som etter hvert vokste ut hos eldste var helt lysblondt og selv om håret har blitt mørkere siden det, er han fortsatt blond som 5-åring. Lillebroren har vært hakket mørkere hele veien, helt fra han fikk hår. Han var skikkelig sein med å få hår, men jeg ser nå at han får stadig tykkere hår og det nye som kommer innimellom er mørk blondt, men han blir lysere om sommeren. Tipper han kommer til å ende opp som ganske mørk. Han har også brune øyne og er litt brunere i huden, mens broren som er lysere har blå øyne og lysere hud. 

Skrevet

Lyst gullhår da han ble født, stadig lys blond.

Skrevet

Jenta ble født med mørkeblondt hår som ble lysblondt. 

Gutten kom til verden med sort manke som ble mørkebrunt, nesten sort idag.

Anonymkode: 728fc...62f

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hadde det den hårfargen helt fra fødselen av?

Begge hadde litt svart hår ved fødselen, som forsvant etterhvert. Datteren min fikk gyllenblonde fjoner da hun nærmet seg 1 år, nå er hun 7 år og har mørkeblondt hår, jeg ser det blir mørkere og mørkere. Sønnen min hadde helt hvitt hår fra han var ca 6 mnd til 2 år, det blir også mørkere og mørkere, men mer "kommune" farga. Han er 4 år. Jeg er halvt spansk og har mørkebrunt hår, mannen har typisk norsk mørk blond hårfarge. Må si jeg håpte noen av barna skulle få helt mørkt hår, som de fleste i min familie, men nei. :P

Anonymkode: b6015...4dd

Skrevet

Lys blond siden fødsel.

Skrevet

Hadde litt mørkt hår med en gang, gikk over til blond, nå mørk blond/lys brun.

Anonymkode: 19545...f27

Skrevet

Rødlig ved fødsel, rødbrunt(kastanje?) første leveår og lysnet veldig etter ett år. Er i dag varmt lysblond. (strawberry blonde) 

Anonymkode: 223d4...fda

Skrevet

Vår yngste er lys lys blond med blå øyne- spent på å se hva han ender opp med ettersom jeg og faren er svært mørke! Så mørke at ingen tror vi er norske (vi er altså det likevel). Ofte fått høre at jeg ser persisk .. jeg har nok noen forfedre med svin på skogen.. 🤣

Eldste har brune øyne og lysebrunt hår

Anonymkode: 4bcd8...911

Gjest Kariannne
Skrevet

Ble født med masse mørkebrunt hår, har litt lysere farge idag, men fortsatt brunt. 

Skrevet

To er lyseblonde,en med blå øyne og en med mørkebrune. 

To med lysebrunt hår,en med blå og en med brune øyne. 

Her kan tydeligvis alt skje ;) 

Anonymkode: ffa21...1d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...