Tigi Skrevet 13. januar 2005 #1 Skrevet 13. januar 2005 Noen som kan hjelpe? Jeg vet jeg har sett et bilde av en liten søt bukett med mange mange mini callaer i en flott dyprød/burgunder/flamme farge... :-D
Jullan Skrevet 14. januar 2005 #2 Skrevet 14. januar 2005 Åh! Det hørtes lekkert ut med mini-callaer.... callaer er så fine,men har lyst til å ha champagnefargede roser. Synes ikke at de stoe callane kan kombineres med rosene... Kanskje de små kan?
Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2005 #3 Skrevet 14. januar 2005 Har aldri hørt om mini-callaer jeg men jeg skal ha callaer og hviter roser i min bukett Kanskje det hadde vært flott med mini-callaer i knappehullsblomsten?????
Sita Skrevet 14. januar 2005 #4 Skrevet 14. januar 2005 Har aldri hørt om mini-callaer jeg men jeg skal ha callaer og hviter roser i min bukett Kanskje det hadde vært flott med mini-callaer i knappehullsblomsten?????Nydelig bukett
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #5 Skrevet 14. januar 2005 Her er en bukett med burgunderrøde calla: http://theknot.com/gallery_results.htm?pag...0&newsearch.x=1 Mange andre fine buketter i dette galleriet også forresten. Ingeline - godt gift
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #6 Skrevet 14. januar 2005 Det er forresten to slike buketter på linken over. En på side 1 og en på side 7. Ingeline igjen.
Tigi Skrevet 14. januar 2005 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2005 Tusen takk, Ingeline! Det var akkurat noe sånt jeg så etter! Noe ala denne eller denne... Men finnes det egentlig noe vakrere enn rosa peoner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå