AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #1 Skrevet 21. august 2017 Jeg har nå jobbet 20 timer i uka i to år, men har enda ikke gått opp til neste lønnstrinn (er på lønnstrinn 4). Skal dette gå automatisk, eller må jeg be sjefen om dette? Og stemmer det som står på denne siden; http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=733 ? Sakset fra butikksjef.com : "Litt om lønnsregulering: En medarbeider som jobber under 15 t/uke må jobbe 2 år før de skal reguleres et trinn. De som jobber over 15 t/uke reguleres et trinn pr år. Hvis arbeidstaker er 18 år skal han/hun ha trinn 1 uansett om de ikke har erfaring, samme gjelder hvis de er over 25 år, da skal de ha lønnstrinn 3 uansett om de ikke har tidligere erfaring. Hvis en arbeidstaker har bestått en eksamen fra videregående som gir studiekompetanse, skal også han/hun ha minimum lønnstrinn 3." Dette vil jo si at jeg skulle vært på lønnstrinn 5 i fjor allerede, eller har jeg misforstått? Håper noen kan svare, for det er potensielt veldig kjedelig å få nesten 6 kr mindre i timen enn hva man skal Anonymkode: dde4b...d93
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #2 Skrevet 21. august 2017 Noen som vet? Anonymkode: dde4b...d93
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #4 Skrevet 22. august 2017 Stadig ingen som vet? Anonymkode: dde4b...d93
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #5 Skrevet 22. august 2017 Jeg foreslår at du melder deg inn i en fagforening, f.eks. Handel og kontor, og får støtte fra dem til å finne ut hva du har krav på Anonymkode: 033ed...5bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå