Gå til innhold

Etter 1. date..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Var på 1. date for 2 dager siden. Synes det var veldig hyggelig, og likte fyren. Han virket veldig nervøs, og virker generelt litt sjenert når det kommer til jenter. 

Han sa et par ganger på daten (vi har felles interesser) at vi burde gjøre "sånn og sånn" sammen. Da vi sa ha det nevnte han at vi "kanskje burde treffes igjen". :P Han sendte også melding samme kveld, og sa han hadde hatt det hyggelig.

Jeg svarer, men han bruker ofte lang tid på å svare meg.. Han svarer utfyllende når han først svarer altså, men.. ja. Sånn var han litt også før vi møttes. Altså, jeg har datet litt og legger ikke så mye i de første datene, men hadde han vært interessert, føler jeg han hadde svart litt kjappere, eller? Tror jeg bare skal spørre han om han vil treffes igjen.. Håper det, men vet ikke helt altså..

Anonymkode: 41410...ea3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke bety mer enn at han ikke er limt til telefonen hele tiden.. spør han du :)

Skrevet

Han sender ikke melding samme kvelden uten intensjon om å ville se deg igjen. Kanskje han tenker det er din tur å ta initiativ? Og han var jo sjenert, så du kan ikke forvente at han skal være veldig på. Dessuten tenker han kanskje at han gjorde sitt ved å nevne ting dere kunne gjøre og at det nå er opp til deg.

Send en mld med spørsmål om å gjøre en aktivitet, kanskje noe dere snakket om. Ikke "vil du møte meg igjen eller".

Anonymkode: 9fc11...978

Skrevet

Jo, jeg er enig i at det er positivt at han sender melding først altså :) Tenker jeg skal spørre han om han vil henge igjen. Selv om jeg må innrømme at det er litt irriterende at han svarer så sakte på snap.. Men ja. Mulig han bare er opptatt.. Og vi har jo bare møttes en gang. Huff, dette er vanskelig. Dating altså :P Men jeg orker ikke spille spill.

Anonymkode: 41410...ea3

Skrevet

Behøver ikke nødvendigvis å være noe negativt... Kan bare være at han ikke er limt til mobilen hele tiden, og ikke skjekker den konstant. :) Spør han om å finne på noe da vel ;)

Skrevet

Han er vel som meg og liker å svare først når han har funnet ut hva han skal svare , og når han kan gi all fokus til telefonen og ikke egentlig holder på med noe annet.

Anonymkode: 56bb8...61d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...