Gå til innhold

Ny på Tinder... trenger råd til profil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann i midten av 30 årene, skal lage meg en Tinderprofil der jeg håper å finne meg en kjæreste (er ikke ute etter Ons...), Men jeg lurer på hva det er som er relevant informasjon for dere kvinner og hva som ikke er det. Håper dere kan svare på noen spm:

1. Hvilke bilder bør jeg ha på profilen min? (nærbilder, hel figur)
2. Hvilke bilder bør jeg ikke ha på profilen min?
3. I hvilken "setting" bør man ta bildene ovenfor? (Skog og mark, trening, hjemme, med venner etc)
4. Bør jeg skrive at jeg har et kjærledyr og ikke barn?
5. Hvilken info er viktig for deg at jeg har i profilen min
6. Andre tips?

Anonymkode: 84883...9ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får mange matcher. Om du vil kan du få se hvordan profilen min ser ut 😄

Skrevet

Sikker på du ikke får mange matcher siden du ser bra ut da?

• Liker 1
Skrevet

Ikke bare bilder med solbriller. Er så utrolig mange som bare har bilder av seg selv med solbriller. Alle de går rett til venstre for min del.

Anonymkode: a24e5...eb6

• Liker 3
Skrevet

Bilder som viser godt hvordan du ser ut. Spesielt i ansiktet.

Ikke noe bar overkropp bilder i speilet.

Ikke bilder sammen med andre jenter.

Skriv gjerne at du er ute etter noe seriøst, men ikke stort mer enn det. Er bare kleint med lange profiltekster.

Ikke bilder der du poserer i mustangen du leide i USA. 

Skrevet

Minst ett portrett som viser fjeset ditt og minst ett som viser hele kroppen. 

Bilder av barn og andre kvinner. (Ikke fordi du ikke kan ha barn eller venninner, men fordi det viser dårlig vurderingsevne.) Max ett sporty foto, max ett bilde med solbriller. Sportsbiler og neddopede kattedyr du har møtt i Asia er også fy-fy. Bilder der du er åpnebart dritings er heller ikke bra. Åtte varianter av de samme selfietrynet er også rart. "Jeg har det samme uttrykket uansett hvor jeg er, bilen, senga, stranda med venner."

3. I hvilken "setting" bør man ta bildene ovenfor? (Skog og mark, trening, hjemme, med venner etc)

Miks litt, hvis alle bildene er tatt på samme sted blir det ensformig. Unngå gruppebilder, når jeg ser det får jeg mest lyst til å sveipe høyre for å spørre om den kjekke kompisen din er singel. 

Du bør skrive hva du har. Kjæledyr kan du gjerne ha ett bilde sammen med, eller skrive det i teksten. Jeg går automatisk ut fra at du ikke har barn, dersom du ikke har skrevet noe om det. 

Tinder er basert på bilder, så du bør ha en kort og konsis tekst. En oneliner om hva slags fyr du er, og en oneliner om hva du ser etter er fint. Ser mange jenter er opptatt av høyde, men jeg synes det virker teit å skrive det. 

6. Andre tips?

Ikke post bilder av barn! Ikke dine egne, ikke andres. (Sorry, men dette kan ikke gjentas ofte nok.)

Få ei god venninne som vil deg vel til å se gjennom/velge bildene dine. 

Anonymkode: 43726...e7c

• Liker 3
Skrevet

Mann på 3x år , pappa til en xxrasexx hund. Ser etter ei dame som xx og xx og liker xx og vil være med oss på tur :)
Selv er jeg glad i xx  og xx og trives med god mat på lørdagskvelden/ute i skogen i helgene/hjemme med ei i armkroken eller lignende.

Bilder uten solbriller, minst et av hele kroppen, ingen baris bilder, to eller tre av ansiktet i forskjellige vinkler. Gjerne i settinger som kan si noe om hvordan type person du er. (Ikke kun bilder av deg og hunden)

Anonymkode: 8647d...78c

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bilder uten solbriller, minst et av hele kroppen, ingen baris bilder, to eller tre av ansiktet i forskjellige vinkler. Gjerne i settinger som kan si noe om hvordan type person du er. (Ikke kun bilder av deg og hunden)

Dersom det bare er bilder av han og hunden, kan egentlig dette også noe om hvordan han er som person :fnise:

• Liker 2
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

pappa til en xxrasexx hund. 

Neinei! Du er ikke pappa til en hund. Det er kleint.

• Liker 4
Skrevet

Haha, takk for mange råd, jeg laget meg en profil og har valgt at jeg ikke vises i kortstokken som det så fint heter på Tinder men har sett litt igjennom bilder til det damene som er der i mitt område, og 80% av bildene står det ikke noe tekst overhode. Ble litt paff når så mange her mener det er et must :) enda,

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, takk for mange råd, jeg laget meg en profil og har valgt at jeg ikke vises i kortstokken som det så fint heter på Tinder men har sett litt igjennom bilder til det damene som er der i mitt område, og 80% av bildene står det ikke noe tekst overhode. Ble litt paff når så mange her mener det er et must :) enda,

For at noen skal ta deg seriøst og fatte interesse må du ha tekst. Om du bare vil pule spiller det ingen rolle

• Liker 1
Skrevet

et par tydelige bilder av ansiktet, minst 1hvor du smiler, og minst 1 helfigurbilde. Gjerne bilder hvor du holder på med interesser.

Baris, eller liggende på sengen. Bilder med barn eller venner uten å sensurere ansikter.

En blanding er fint. Prøv å få fram hvem du er og hva du liker å gjøre. Ikke legg ut skogsbilde om du egentlig trives bedre på cafe eller hjemme i sofaen.

Ja.

Høyden (siden jeg er en høy dame), om du har barn og gjerne litt om interesser og hva du er ute etter.
6. Andre tips?

De med kun bilder har mindre sjanse til å bli sveipet til høyre. Da må jeg virkelig like både utseendet og klare å se felles interesser ut fra bildene. Ikke begynn meldingene med "hei søta", "Hei sexy", og skriv mer enn bare "Hei". Kommenter gjerne noe du ser på bildene eller i teksten (men ikke utseendet med mindre det er en helt konkret detalj). "Hei du! Ser at du liker xxxx, jeg har prøvd det (vært der, liker det...) osv. Eller bare skriv "Hei, jeg liker profilen din! Deg kunne jeg godt tenke meg å vite mer om! Liker du...?

Anonymkode: 16a67...b0c

• Liker 1
Skrevet

Smilebilde er det viktigste for meg.

Anonymkode: 5ce34...5ab

Skrevet

Fleksebilder sveipes rett til venstre uansett om smilet er pent eller ei. Selvopptatte menn/gutter liker jeg ikke

Anonymkode: 5ce34...5ab

• Liker 1
Skrevet
På 21.8.2017 den 22.37, AnonymBruker skrev:

Mann på 3x år , pappa til en xxrasexx hund. Ser etter ei dame som xx og xx og liker xx og vil være med oss på tur :)
Selv er jeg glad i xx  og xx og trives med god mat på lørdagskvelden/ute i skogen i helgene/hjemme med ei i armkroken eller lignende.

Sånne profiltekster får en jo til å virke dørgende kjedelig. Veldig mange skriver sånn, og pappa til en hund? Jeg har katt, men tenker ikke på meg selv som mamma til den.

Ligg unna teite klisjeer er mitt tips. Skriv heller enkelt og greit.

Anonymkode: 74864...24d

Skrevet (endret)

Jeg har sveipet ja på alle nå. Etter 50 swipes ble det kun 6 matches. Guess im ugly 😐

Endret av hocane
Skrevet
1 time siden, hocane skrev:

Jeg har sveipet ja på alle nå. Etter 50 swipes ble det kun 6 matches. Guess im ugly 😐

Over 10% match jo!    Gjennomsnittet er 7% så det er du nok ikke.

• Liker 1
Skrevet
På 21.8.2017 den 15.24, AnonymBruker skrev:

6. Andre tips?

Kult at du spør om råd, for det er mange menn på Tinder som er helt på villspor! Her er mine råd som kvinne i samme alder:

Portrettbilder av deg med smil, 😊 og 😁. Ha kun ett bilde med deg og kjæledyret ditt.

Ikke ha andre enn deg selv på bildene. Ikke ha bilder av bilen/solnedgang/sykkelen osv. Ikke hel figur. Ikke med sykkelhjelm, ikke svette treningsbilder. Dropp solbriller. Bruk litt tid på å skaffe/finne gode bilder. Pass på at du er pent kledd. Vær nøye med detaljer.

Dropp settingen. Kvinner er ikke visuelle vesener, som menn.

Skriv at du ikke har barn. Nevn gjerne om det spiller en rolle om hun har barn eller ikke. Skriv om du kan tenke deg barn, om du ikke synes det er viktig, eller kjempe viktig. Skriv hva du er ute etter. Vennskap som kan bli noe mer. En kjæreste. Den store kjærligheten. Kun sex og morro. 

Hvis du er ute etter et forhold, så skriv hva du ønsker i et forhold. 

Anonymkode: 7335e...ae5

• Liker 1
Skrevet
12 hours ago, hocane said:

Mye høyere enn veldig mange menn. Swiper jeg 50 stk så har jeg mellom 0 - 2 matcher (mer sansynlig med 0).

Anonymkode: 2ad0d...051

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...