AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #1 Skrevet 21. august 2017 Lang historie kort. Har datet litt av og på en mann som har en fortid som rusmisbruker. Når jeg fant ut at han drev med dette, kuttet jeg han ut. Så i sommer tok han kontakt igjen og var ærlig med fortiden sin og at han så gjerne vil ha et normalt a4 liv uten rus, samt at han gjerne ville bevise dette for meg og at vi kunne prøve igjen. Jeg begynte dermed og være med han igjen og følte at han fortjente en sjanse siden han hadde begynt og gjøre noen grep om seg selv. MEN hver eneste gang vi er sammen og det er alkohol involvert klikker det for han og han blir vanvittig sint og eksploderer på meg. Jeg er ei som ikke er redd for å si fra, og lurer på om det er jeg som provoserer frem dette eller hva..? Han går rett opp i ansiktet mitt og brøler, samt kaster ting rundt seg i sinne😔Jeg vet at det er best og holde seg unna sånne folk, men jeg har begynt og bli småforelsket i han og jeg trenger noen gode ord og råd på hvordan snu tankemønsteret mitt og holde meg unna. Vi er begge voksne i 30 årene btw. Anonymkode: c9406...5b1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #2 Skrevet 21. august 2017 Alkohol er et rusmiddel, ergo er han fremdeles rusmisbruker. Du skjønner vel såpass? Anonymkode: cc581...0c5 8
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #3 Skrevet 21. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alkohol er et rusmiddel, ergo er han fremdeles rusmisbruker. Du skjønner vel såpass? Anonymkode: cc581...0c5 Var tyngre rusmidler en alkohol. Ts Anonymkode: c9406...5b1
EvaLena Skrevet 21. august 2017 #4 Skrevet 21. august 2017 Rus er rus, men du får bare la han ødelegge deg hvis det er det du vil. 5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #6 Skrevet 21. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var tyngre rusmidler en alkohol. Ts Anonymkode: c9406...5b1 Det spiller ingen rolle, alkohol er rus. Apropos er alkohol et av de tyngste rusmidlene hvis det er du er så opptatt av. Anonymkode: cc581...0c5 8
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #7 Skrevet 21. august 2017 Ville kutta ut han der, oppskrift på fremtidig drapssak den teksten. Anonymkode: daa03...88e 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #8 Skrevet 21. august 2017 Håper virkelig ikke det er barn inne i bildet her.. Anonymkode: fe040...9d7 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #9 Skrevet 21. august 2017 Dessverre har han problemer med rus. Og det er ikke fiksa på en dag han kan ikke være sammen med noen så lenge han fortsatt ruser seg (selv om det "bare" er alkohol). Anonymkode: 7a7d2...922 1
Gjest Blondie65 Skrevet 21. august 2017 #10 Skrevet 21. august 2017 Mannen tåler ikke alkohol og drikker likevel. Ergo er han ikke noe å satse på - etter min mening.
sol87 Skrevet 21. august 2017 #11 Skrevet 21. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Var tyngre rusmidler en alkohol. Ts Anonymkode: c9406...5b1 Mennesker som har misbrukt narkotika, blir som regel rådet til å holde seg unna all rus etter avrusing, også alkohol...og det er det gode grunner til. Alkohol er ikke et uskyldig rusmiddel, folk liker bare å tro det. 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #12 Skrevet 21. august 2017 Nei ts, det er ikke du som provoserer. Absolutt alle ville provosert han fordi feilen ligger hos han og ikke hos deg eller hvem som helst andre. Hvis du skal fortsette å date han, still som kriterie at du kun vil treffe han når han er upåvirket. Av alt! Anonymkode: 59e7c...688
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. august 2017 #13 Skrevet 21. august 2017 Han høres ut som en alkoholiker, best å komme seg vekk.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #14 Skrevet 21. august 2017 Er uenig i at tidligere rusmisbrukere ikke kan drikke alkohol. De kan drikke alkohol akkurat som andre, men om man først har misbrukt et form for rusmiddel er sjansen stor for at man også kommer til å misbruke alkohol om man drikker det ofte. Men ikke alle vil misbruke alkohol, om de har tatt tak i problemene som førte til rusmisbruket. Men nå høres det jo ut som han rett og slett responderer dårlig på alkohol, noen gjør det. Ville ikke ha funnet meg i sånn oppførsel. Snakk med han når han er edru og si at du ikke liker at han drikker seg full. Anonymkode: 78044...39b
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #15 Skrevet 21. august 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er uenig i at tidligere rusmisbrukere ikke kan drikke alkohol. De kan drikke alkohol akkurat som andre, men om man først har misbrukt et form for rusmiddel er sjansen stor for at man også kommer til å misbruke alkohol om man drikker det ofte. Men ikke alle vil misbruke alkohol, om de har tatt tak i problemene som førte til rusmisbruket. Men nå høres det jo ut som han rett og slett responderer dårlig på alkohol, noen gjør det. Ville ikke ha funnet meg i sånn oppførsel. Snakk med han når han er edru og si at du ikke liker at han drikker seg full. Anonymkode: 78044...39b Takk for alle svar! Han er ikke alkoholiker og drikker ikke ofte alkohol, men vi har møttes for det meste i sammenhenger der det konsumeres alkohol. Oppførselen hans er sånn uansett om han er påvirket av alkohol eller ei. Han har sovet over hos meg og klikka i vinkler for at jeg har vekket han, hvor det hele endte med at han reiste og jeg ikke hørte noe mer fra han på lenge. Merkelig nok er han aldri sånn med kompiser og familien sin, kun med meg og kompiser mener han er en fantastisk mann som jeg burde ta godt vare på, og når jeg har nevnt litt på dette med humøret hans, sitter de som noen spørsmålstegn🤤Han har aldri klart og holde lenge på noen damer etter hva jeg vet, så jeg mistenker at han må hevde seg på de han er kjæreste eller dater, for å kompensere for et eller annet..? Har aldri møtt en mann som er så sinnsykt eksplosiv og det er skremmende. Jeg holder meg langt unna han nå, etter råd fra mine venninner. Ts Anonymkode: c9406...5b1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #16 Skrevet 21. august 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er uenig i at tidligere rusmisbrukere ikke kan drikke alkohol. De kan drikke alkohol akkurat som andre, men om man først har misbrukt et form for rusmiddel er sjansen stor for at man også kommer til å misbruke alkohol om man drikker det ofte. Men ikke alle vil misbruke alkohol, om de har tatt tak i problemene som førte til rusmisbruket. Dette er så feil som man får det. At det går an å være dum. Anonymkode: cc581...0c5
Gjest 007_008_007 Skrevet 21. august 2017 #17 Skrevet 21. august 2017 (endret) Jeg har ikke lyst til å virke moraliserende eller fæl og jeg tror heller ikke at jeg er den klokeste på denne jorden, men hvordan klarer dere kvinner å rote dere opp i slike menn? Bare les det du skriver 10 ganger i et langsomt tempo:"Jeg vet at det er best og holde seg unna sånne folk, men jeg har begynt og bli småforelsket i han og jeg trenger noen gode ord og råd på hvordan snu tankemønsteret mitt og holde meg unna. " Hva er det som gjør usikker? Endret 21. august 2017 av 007_008_007
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #18 Skrevet 21. august 2017 Han kaster ting og brøler? KUTT HAN UT! Anonymkode: 1b19b...a51 1
filifjonka Skrevet 21. august 2017 #19 Skrevet 21. august 2017 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for alle svar! Han er ikke alkoholiker og drikker ikke ofte alkohol, men vi har møttes for det meste i sammenhenger der det konsumeres alkohol. Oppførselen hans er sånn uansett om han er påvirket av alkohol eller ei. Han har sovet over hos meg og klikka i vinkler for at jeg har vekket han, hvor det hele endte med at han reiste og jeg ikke hørte noe mer fra han på lenge. Merkelig nok er han aldri sånn med kompiser og familien sin, kun med meg og kompiser mener han er en fantastisk mann som jeg burde ta godt vare på, og når jeg har nevnt litt på dette med humøret hans, sitter de som noen spørsmålstegn🤤Han har aldri klart og holde lenge på noen damer etter hva jeg vet, så jeg mistenker at han må hevde seg på de han er kjæreste eller dater, for å kompensere for et eller annet..? Har aldri møtt en mann som er så sinnsykt eksplosiv og det er skremmende. Jeg holder meg langt unna han nå, etter råd fra mine venninner. Ts Anonymkode: c9406...5b1 Avoid, avoid...fyren er sprøyte gal. Endret 21. august 2017 av filifjonka 1
Måbarefåsiat... Skrevet 21. august 2017 #20 Skrevet 21. august 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for alle svar! Han er ikke alkoholiker og drikker ikke ofte alkohol, men vi har møttes for det meste i sammenhenger der det konsumeres alkohol. Oppførselen hans er sånn uansett om han er påvirket av alkohol eller ei. Han har sovet over hos meg og klikka i vinkler for at jeg har vekket han, hvor det hele endte med at han reiste og jeg ikke hørte noe mer fra han på lenge. Merkelig nok er han aldri sånn med kompiser og familien sin, kun med meg og kompiser mener han er en fantastisk mann som jeg burde ta godt vare på, og når jeg har nevnt litt på dette med humøret hans, sitter de som noen spørsmålstegn🤤Han har aldri klart og holde lenge på noen damer etter hva jeg vet, så jeg mistenker at han må hevde seg på de han er kjæreste eller dater, for å kompensere for et eller annet..? Har aldri møtt en mann som er så sinnsykt eksplosiv og det er skremmende. Jeg holder meg langt unna han nå, etter råd fra mine venninner. Ts Anonymkode: c9406...5b1 Han tåler tydeligvis ikke alkohol, samme hva du kaller det. Og rus er rus. Og oppførselen hans er helt uakseptabel. Jeg hadde holdt meg langt unna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå