Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre? Har tabbet meg ut. 

Har en bachelor i språkfag. Eksamen i to språk (Midtøsten). Deltidsjobb i butikk. Har permisjon nå. Har utrolig dårlig råd. Min mann og jeg har samlet inntekt på det EN person skulle hatt. Jeg finner ingen relevante jobber. Ville helst hatt en trygg kontorjobb på fulltid. 

Hva kan JEG gjøre uten å selge marijuana eller kroppen min?  Har noen noe tips? 

Anonymkode: 67571...a11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta noen kurs, eventuelt en utdanning i Norge samtidig som du jobber deltid? Dette vil jo ikke gi deg bedre råd på kort sikt, men kanskje på lang sikt.

Anonymkode: 133ae...72a

Skrevet

Kontakt flere bemanningsbyrå som spesialiserer seg på kontorjobber, som f.eks. Bjørg Fjell.

Anonymkode: f0550...c82

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta noen kurs, eventuelt en utdanning i Norge samtidig som du jobber deltid? Dette vil jo ikke gi deg bedre råd på kort sikt, men kanskje på lang sikt.

Anonymkode: 133ae...72a

Det jeg formulerte meg dårlig. Utdanningen er tatt i Norge, og er Midtøsten-relatert. Takk for tips:)

Skrevet

Om man ønsker å komme opp og frem, så tar man f. eks. siv. ing. eller tilsvarende, evt. økonomiske studier på høyt nivå. Det er blårussen som regjerer næringslivet i Norge i dag, så skal man opp på toppen bør man bli toppøkonom. 

Anonymkode: 9b27b...34a

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om man ønsker å komme opp og frem, så tar man f. eks. siv. ing. eller tilsvarende, evt. økonomiske studier på høyt nivå. Det er blårussen som regjerer næringslivet i Norge i dag, så skal man opp på toppen bør man bli toppøkonom. 

Anonymkode: 9b27b...34a

Du har rett. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...