AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #1 Skrevet 21. august 2017 Noen som har tips og råd om dette? Vi ønsker å fullføre hans ønske om dette, men han er ganske så tykk rundt og ganske lang. (Vi vet at hele går ikke inn, men det er utfordring å få den inn) Vi avbryter hele seansen fordi det blir for vondt hvis vi skal fullføre. Hjelper det med oppvarming med buttplug? Erfaringer tas godt imot På forhånd takk! Anonymkode: 1b960...018
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #2 Skrevet 21. august 2017 For at oppvarming med noe skal hjelpe må det du varmer opp med være større enn penisen som skal inn. Anonymkode: b3703...39c
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #3 Skrevet 21. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: For at oppvarming med noe skal hjelpe må det du varmer opp med være større enn penisen som skal inn. Anonymkode: b3703...39c Bullshit. Anonymkode: def08...540 7
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #4 Skrevet 21. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bullshit. Anonymkode: def08...540 Da må du forklare hvorfor dette er bullshit da. Tips? Anonymkode: 1b960...018
LiseOslo Skrevet 21. august 2017 #5 Skrevet 21. august 2017 Analsex krever oppvarming, og hvis han er stor mye oppvarming. Det funker ikke hvis dere bare gyver på, det blir bare vondt. Bruk gjerne fingre, dildo eller buttplugg, og masse glidemiddel!
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #6 Skrevet 21. august 2017 Så skader det ikke om han prøve en dildo først. Anonymkode: d4325...e25 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #8 Skrevet 21. august 2017 Hvor stor er gubben egentlig? Anus er ca 26cm dyp og fleksibel. Anonymkode: 2b659...888 1
Arabella Skrevet 21. august 2017 #9 Skrevet 21. august 2017 Store medisinske leksikon Medisin Anatomi Innhold INNDELING ----------------------------------------------------------------------------------- Endetarmen Endetarmen er tykktarmens nederste del, er ca. 15 cm lang og uten krøs. Endetarmen starter i tykktarmens S-formede del og munner ut på kroppsoverflaten i endetarmsåpningen (anus), se endetarm.
tdm900 Skrevet 21. august 2017 #10 Skrevet 21. august 2017 43 minutter siden, Arabella skrev: Store medisinske leksikon Medisin Anatomi Innhold INNDELING ----------------------------------------------------------------------------------- Endetarmen Endetarmen er tykktarmens nederste del, er ca. 15 cm lang og uten krøs. Endetarmen starter i tykktarmens S-formede del og munner ut på kroppsoverflaten i endetarmsåpningen (anus), se endetarm. Trenger jo ikke mer enn de gjennomsnittlige 15cm i hekken heller jo
Arabella Skrevet 21. august 2017 #11 Skrevet 21. august 2017 Akkurat nå, tdm900 skrev: Trenger jo ikke mer enn de gjennomsnittlige 15cm i hekken heller jo Stygt å le, men nå måtte jeg. 1
tdm900 Skrevet 21. august 2017 #12 Skrevet 21. august 2017 2 minutter siden, Arabella skrev: Stygt å le, men nå måtte jeg. Er mye jeg ler av her, men ikke kommenterer
Mippi Skrevet 21. august 2017 #13 Skrevet 21. august 2017 Jeg hadde ikke hatt analsex på flere år. Så møtte jeg ff'en min som har nesten like tykk penis som håndleddet mitt. Gikk lett det. Tok på glidemiddel og kjørte hardt på fra start. Men jeg vet hvordan man slapper av, det er der hemmeligheten ligger. Slapper du av, så går mye inn. Men du må like at det presser litt og ikke få panikk.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #14 Skrevet 21. august 2017 3 timer siden, Mippi skrev: Jeg hadde ikke hatt analsex på flere år. Så møtte jeg ff'en min som har nesten like tykk penis som håndleddet mitt. Gikk lett det. Tok på glidemiddel og kjørte hardt på fra start. Men jeg vet hvordan man slapper av, det er der hemmeligheten ligger. Slapper du av, så går mye inn. Men du må like at det presser litt og ikke få panikk. Høres groteskt ut... Håper for din skyld ikke lukkemuskelen din får varige men Anonymkode: c9cbb...47e 3
Gjest Alterego666 Skrevet 22. august 2017 #15 Skrevet 22. august 2017 Bruk tid og masse glidemiddel. Fokuser på den indre lukkemuskelen. Først én finger, så to eller tre. Sprik fingrene fea hverandre til du kjenner den indre lukkemuskelen slapper av og gir etter. Fortsett til smerten gir vei for velvære og lyst. Det kan også være bra og bruke en oppblåsbar buttplug. Putt den inn, blås forsiktig opp og trekk ut. Fortsett med gradvis større omkrets. Bruk tid og dyrk felles nytelse. Lykke til!
Mippi Skrevet 22. august 2017 #16 Skrevet 22. august 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres groteskt ut... Håper for din skyld ikke lukkemuskelen din får varige men Anonymkode: c9cbb...47e Groteskt? Hvorfor det? Folk liker forskjellige ting. Jeg får ikke panikk når jeg kjenner noe stort i analen, jeg blir tent og klarer derfor å slappe av og bare nyyyte. Analsex er deilig, men ikke noe jeg gjør med mindre jeg har mensen. Jeg har ingen problemer med lukkemuskelen, men takk for at du bryr deg. Jeg har sett at folk som ikke har trukket opp på offentlige toaletter til tider har lagt igjen tykkere kabler i skålen enn den største pikken som har penetrert analen min. Har likevel ikke sett ut som en massakre nedi skålen med blod osv nedi der. Så så lenge man klarer å slappe av, skal det meste innenfor normalen gå helt fint. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #18 Skrevet 25. august 2017 Dont do it! Jeg fikk analen min ødelagt pga min ex og hans store kuk! Gikk fint med de andre kjærestene men hans var for stor og jeg ble ødelagt, Blødde, fikk rifter og slakk anal. Dont do it!!! Anonymkode: 44ad1...3c4 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå