Gå til innhold

Sukker og noen tanker rundt nettdating

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par uker siden satt jeg og kjedet meg og tenkte jeg skulle prøve å hive meg rundt på nettdating. Lagde meg en helt ok profil, men la ikke så altfor mye i det med overlegg for jeg ville se litt hvor listen lå siden jeg aldri har vært med på denne typen dating før. Fikk automatisk full-medlemskap de første dagene som resulterte i noen samtaler og en date etter kort tid. Daten gikk så som så kan du si, jeg har ingen barn men hun hadde to og vært gift tidligere så jeg la ikke så mye i denne daten heller. Tenkte at man ikke hopper på første å beste man finner. Anyways, dagene gikk og full-medlemskapet gikk ut DVs at jeg fra nå av måtte betale noe som er FULLSTENDIG uaktuelt for meg. Nå derimot så får jeg ikke skrive, se annet enn ett bilde eller lese profiltekst. WFT?? Veldig få kvinner som har betalende medlemskap, noe jeg kan forstå og faren for at det kansje lyser litt "desperasjon" ut av dem som gjør det. Dette resulterer i at ingen kan snakke med hverandre og det hele blir som å bla i et se og hør uten for mye tekst altså at man har noen underholdende bilder man kan se på mens man sitter på toalette og gjør sitt fornødigste. Belager sukker seg på at det er mennene som skal betaler og ta kontakt med kvinnene? Forstår godt dem som virkelig er på søken og gir opp for jeg har bestemt meg for å heller investere pengene i ett par nye "pub til pub" sko:-)

Kom gjerne med noen tanker innspill og ideer.

Mann 34 i en av de største byene vi har....

Anonymkode: 90986...14b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For et par uker siden satt jeg og kjedet meg og tenkte jeg skulle prøve å hive meg rundt på nettdating. Lagde meg en helt ok profil, men la ikke så altfor mye i det med overlegg for jeg ville se litt hvor listen lå siden jeg aldri har vært med på denne typen dating før. Fikk automatisk full-medlemskap de første dagene som resulterte i noen samtaler og en date etter kort tid. Daten gikk så som så kan du si, jeg har ingen barn men hun hadde to og vært gift tidligere så jeg la ikke så mye i denne daten heller. Tenkte at man ikke hopper på første å beste man finner. Anyways, dagene gikk og full-medlemskapet gikk ut DVs at jeg fra nå av måtte betale noe som er FULLSTENDIG uaktuelt for meg. Nå derimot så får jeg ikke skrive, se annet enn ett bilde eller lese profiltekst. WFT?? Veldig få kvinner som har betalende medlemskap, noe jeg kan forstå og faren for at det kansje lyser litt "desperasjon" ut av dem som gjør det. Dette resulterer i at ingen kan snakke med hverandre og det hele blir som å bla i et se og hør uten for mye tekst altså at man har noen underholdende bilder man kan se på mens man sitter på toalette og gjør sitt fornødigste. Belager sukker seg på at det er mennene som skal betaler og ta kontakt med kvinnene? Forstår godt dem som virkelig er på søken og gir opp for jeg har bestemt meg for å heller investere pengene i ett par nye "pub til pub" sko:-)

Kom gjerne med noen tanker innspill og ideer.

Mann 34 i en av de største byene vi har....

Velkommen til nettdating😉 Jeg har profil på sukker, men trenger ikke betale. Jeg slenger på et hjerte hvis det er en mann jeg synes ser interessant ut og så tar han kontakt. Eller de tar kontakt uten at jeg trenger å gjøre den helt store innsatsen. 

Hilsen kvinne 36 i en av de største byene vi har...

Anonymkode: 7cbb8...589

• Liker 1
Skrevet

Koster det så mye? Hvis du skal finne dame, vil det koste uansett. En fest koster deg nok mer en å bruke sukker.

Du gjør uansett ikke lurt i å bare bruke nettet, fokuset bør bare være på å få seg plenty med dates, både utenom nettet og på nettet. Det er da etter min erfaring det beste, da blir man ikke for fokusert på den ene.

Datet litt rundt en god stund og de fleste var bekjente, eller venner av venner. Ble til slutt sammen med ei fra nettet som er 100% forskjellig fra meg selv, noe som kan være vanskelig å finne utenom nettet. Har vært sammen i 7 år og har barn etc. Angrer ikke på at jeg brukte noen hundrelapper.

Skrevet

Syns ikke prisen burde gjøre det store utslaget, det er vel ikke SÅ dyrt? Men jeg er dame da. Har vært litt av og på sukker de siste årene, men i det siste syns jeg at utvalget har blitt skikkelig merkelig. Det er enda flere rare folk enn før, psykiatri og fake bilder osv. Så syns faktisk nesten tinder har bedre utvalg av normalt oppegående menn. Håper det er bedre på damesiden da 😜

Anonymkode: ff3b4...6d8

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen til nettdating😉 Jeg har profil på sukker, men trenger ikke betale. Jeg slenger på et hjerte hvis det er en mann jeg synes ser interessant ut og så tar han kontakt. Eller de tar kontakt uten at jeg trenger å gjøre den helt store innsatsen. 

Hilsen kvinne 36 i en av de største byene vi har...

Takk, der fikk jeg bekreftet mistanken som slo inn som en bråttsjø så snart sukker var ferdig med å dele ut "freebies" og i stedet markedsfører steinhard på mail hvor mange besøk jeg har hatt på min profil mens de raskler med småmynt i koppen i håp om mer..... Det er kvinnene som har overtatt som øverste formynder på sjekke-marknaden her til lands tydeligvis og det har jeg litt tungt for å svelge for å være ærlig. På en annen side så har mine foreldre, beste-, samt oldeforeldre klart å finne seg en make på "gamlemåten"  så jeg får vell heller bare brette opp armene:)

Og du, jeg bor i en av de to største byene her i landet. Just saying:blomst:

M34

• Liker 4
Gjest padawan
Skrevet

Jeg har aldri betalt på Sukker og har aldri hatt problemer med å finne date på Sukker. 

Skrevet

ts er temmelig gjerrig eller fattig hvis han ikke gidder å investere noen slanter for å finne en ny kjerring.

skjønner godt at kvinner ikke vil ha slike gjerrigknarker:heks:

Anonymkode: 30075...3d4

• Liker 1
Skrevet

Takk, der fikk jeg bekreftet mistanken som slo inn som en bråttsjø så snart sukker var ferdig med å dele ut "freebies" og i stedet markedsfører steinhard på mail hvor mange besøk jeg har hatt på min profil mens de raskler med småmynt i koppen i håp om mer..... Det er kvinnene som har overtatt som øverste formynder på sjekke-marknaden her til lands tydeligvis og det har jeg litt tungt for å svelge for å være ærlig. På en annen side så har mine foreldre, beste-, samt oldeforeldre klart å finne seg en make på "gamlemåten"  så jeg får vell heller bare brette opp armene:)

Og du, jeg bor i en av de to største byene her i landet. Just saying:blomst:

M34

Begynner den byen på B? ;) 

Skrevet

Det lyser ikke desperasjon av betalende medlemmer. Det lyser seriøsitet.

Kvinnene må vel betale for å svare deg, om du betaler får sendt de melding.

Ikke-betalende medlemmer tar i hvert fall jeg mye mer useriøst og desperat.

Anonymkode: 6985c...c54

• Liker 4
Skrevet

K34 her. Jeg anbefaler deg å bruke tinder, og kanskje happen. Utvalget inne på tinder er overraskende bra på begge sider av bordet. Skriv noen få setninger i profilen, allerede der skiller du deg ut.

Ingen av mine venninner er på sukker eller match. For mange særinger der inne....

Anonymkode: dacfd...5c3

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts er temmelig gjerrig eller fattig hvis han ikke gidder å investere noen slanter for å finne en ny kjerring.

I likhet med 90 % av damene da :laugh:

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det lyser ikke desperasjon av betalende medlemmer. Det lyser seriøsitet.

Kvinnene må vel betale for å svare deg, om du betaler får sendt de melding.

Ikke-betalende medlemmer tar i hvert fall jeg mye mer useriøst og desperat.

Anonymkode: 6985c...c54

Desperat hvis man IKKE betaler? Det er litt bakvendtland.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og kvinnene (slik som hun som bare satt hjerte på og venter på kontakt) er også ganske gjærrig når de ikke gidder å investere noen slanter for å finne en ny gubbe.

Skjønner godt at menn ikke vil ha slike gjerrigknarker:heks:

Anonymkode: 441f0...cb3

• Liker 4
Skrevet

Jeg har akkurat betalt medlemsskap på sukker (vanlig, ikke super sånn at ikkebetalende kan se alt). Og er kvinne. Jeg tenker litt sånn at de som leter aktivt etter en partner betaler. De som bar er "ute og kikker litt" og de som er lei men nekter å gi opp helt, er de som ikke betaler. Og så tror jeg nok det er noen damer som er så godt vant til å mennene ligger langflate etter dem at de ikke gidder å bruke penger på det...

Men Tinder er jo et greit alternativ om man ikke vil legge penger i det. Men anbefaler i såfall å skrive litt tekst der, selv om man helt klart først og fremst blir sortert ut eller inn basert på utseendet...

Anonymkode: 8e6ae...a88

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må dra litt på smilebåndet her. Dersom du tror at det er beløpet i seg selv som er problemet så har du ikke bare bommet på skiven, men du er på helt feil åker for å skyte! Anbefaler at du leser innleggene mine på nytt og gjøre deg en liten refleksjon på nytt.

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

K34 her. Jeg anbefaler deg å bruke tinder, og kanskje happen. Utvalget inne på tinder er overraskende bra på begge sider av bordet. Skriv noen få setninger i profilen, allerede der skiller du deg ut.

Ingen av mine venninner er på sukker eller match. For mange særinger der inne....

Anonymkode: dacfd...5c3

Joda, takk for tipset. Eneste aberet med det er at man må først en tur innom Mr.Zuckerberg og hans univers før man får ta steget videre inn dørterskelen til både Tinder og Happn.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har akkurat betalt medlemsskap på sukker (vanlig, ikke super sånn at ikkebetalende kan se alt). Og er kvinne. Jeg tenker litt sånn at de som leter aktivt etter en partner betaler. De som bar er "ute og kikker litt" og de som er lei men nekter å gi opp helt, er de som ikke betaler. Og så tror jeg nok det er noen damer som er så godt vant til å mennene ligger langflate etter dem at de ikke gidder å bruke penger på det...

Men Tinder er jo et greit alternativ om man ikke vil legge penger i det. Men anbefaler i såfall å skrive litt tekst der, selv om man helt klart først og fremst blir sortert ut eller inn basert på utseendet...

Hvis min hjerne har oppfattet riktig så derom du er superbruker kan også jeg lese din profil evt skrive til deg på sukker, men dersom du bare er vanlig bruker så er jeg fortsatt på tribunen mens du og  andre spiller på banen.

Det jeg ønsker å få fram her er at  dersom alle kunne se alles bilder, lese profiler, flørte med hverandre og ikke minst skrive så kunne dette faktisk fungert i mine øyne. Så lenge man setter folk i bås slik som sukker faktisk gjør med sine ulike grader av medlemskap så oppfatter folk ulikt! Det kan vi vell alle være enige om?

I bunn å grunn så handler vell dette mer om å drive butikk enn om å finne kjærligheten.....

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynner den byen på B? ;) 

Ja! Rager det høyeste fjellet 643 m.o.h der du bor?:herremann:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Rager det høyeste fjellet 643 m.o.h der du bor?:herremann:

Favorittfjellet :hoppe:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis min hjerne har oppfattet riktig så derom du er superbruker kan også jeg lese din profil evt skrive til deg på sukker, men dersom du bare er vanlig bruker så er jeg fortsatt på tribunen mens du og  andre spiller på banen.

Det jeg ønsker å få fram her er at  dersom alle kunne se alles bilder, lese profiler, flørte med hverandre og ikke minst skrive så kunne dette faktisk fungert i mine øyne. Så lenge man setter folk i bås slik som sukker faktisk gjør med sine ulike grader av medlemskap så oppfatter folk ulikt! Det kan vi vell alle være enige om?

I bunn å grunn så handler vell dette mer om å drive butikk enn om å finne kjærligheten.....

Nå måtte jeg inn og sjekke... Ser ut til at jeg kan lese din tekst og se dine albumsbilder og sende førstemelding til deg, mens du kun kan se tekst og albumsbilder hos superbrukerne og sende melding til dem. Altså kan jeg kontakte deg, men ikke du meg når jeg er VIP+ og du gratismedlem. Må ellers si jeg er helt enig med deg, alle burde hatt like vilkår. Enten eller liksom. Ikke den derre "halvveis med".

Skrevet

Favorittfjellet :hoppe:

Mitt også:smoke: Jeg bor for øvrig like i nærheten..... Når skal vi gå sammen da?

• Liker 1
Skrevet

Er ikke så mye vits å være på Sukker i de mindre byene utenom Oslo. Jeg har vært inne med halvt års mellomrom og det er ikke mye nye damer som dukker opp.

Anonymkode: a08ad...731

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...