AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #1 Skrevet 21. august 2017 Noen som mestrer å stoppe i det orgasmen er i ferd med å bikke over. Hvis dere skjønner, stoppe i det orgasmen kommer å lissom balansere helt på toppen, å kjenne på at det bølger rundt orgasme punktet lenge, før dere tilslutt mister kontrollen? Øvd litt, men skikkelig vanskelig å klare dette så lenge, mister alltid betingelsen å kontrollen, etter noen minutter. Anonymkode: fd7a9...87d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #2 Skrevet 21. august 2017 Min orgasmen varer bare sånn 3 sekunder elns Anonymkode: 2ab5c...3a1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #3 Skrevet 21. august 2017 Ja, jeg pleier det 1-2 ganger, da kommer man hardere og spruter mye mer. Anonymkode: 14d58...223
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #4 Skrevet 21. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg pleier det 1-2 ganger, da kommer man hardere og spruter mye mer. Anonymkode: 14d58...223 Kult, klarer du å tease lenge på kanten, før du ikke makter det lenger å ramler over kanten? Klarer å komme til punktet mange ganger, men klarer bare maks et minutt eller to, før jeg må stoppe, ellers havner jeg utfor stupet. Anonymkode: fd7a9...87d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #5 Skrevet 21. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kult, klarer du å tease lenge på kanten, før du ikke makter det lenger å ramler over kanten? Klarer å komme til punktet mange ganger, men klarer bare maks et minutt eller to, før jeg må stoppe, ellers havner jeg utfor stupet. Anonymkode: fd7a9...87d Jeg må stoppe i ett minutt eller to. Ellers kommer jeg jo... 😀 Er du mann eller kvinne? Selv er jeg kvinne. Anonymkode: 14d58...223
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #6 Skrevet 21. august 2017 Ja, kan holde det tilbake/trekke det inn, 3 til fire ganger over en halvtime og få kroppslige orgasmer dette klarer jeg i ett parr dager så renner det nesten ut av seg selv fordi jeg blir så forbanna kåt.. vandrende testo bombe å da kommer jeg etter null komma nix uten sjangs til å holde tilbake.. Anonymkode: 68409...230 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #7 Skrevet 21. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må stoppe i ett minutt eller to. Ellers kommer jeg jo... 😀 Er du mann eller kvinne? Selv er jeg kvinne. Anonymkode: 14d58...223 Ikke helt ulikt meg selv. Jeg har hørt om de som klarer å holde ut på kanten i noen tilfeller, flere timer. Vet ikke om det er mulig, hadde selv ikke hatt sjanse til å klare det. Jeg er gutt, ganske ung. Anonymkode: fd7a9...87d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #8 Skrevet 21. august 2017 Hvordan kan man få de til å vare lengre enn 3 sekunder? Hahaha😂 Anonymkode: 2ab5c...3a1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #9 Skrevet 21. august 2017 Tror kvinner får lettere lengre orgasme enn menn. Dama har har hat mange ganger lange serier og hvor hun er helt fra sans og samling. Det har jo vært li ganske spesiellt bra anledninger hvor alt har vært top. Fake kansje men veldig kjekt. For menn vet jeg ikke, penis ring, kondom, at hun holder hardt mot penis hullet med en fing eller tunga. Anonymkode: c88e0...ee2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #10 Skrevet 21. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke helt ulikt meg selv. Jeg har hørt om de som klarer å holde ut på kanten i noen tilfeller, flere timer. Vet ikke om det er mulig, hadde selv ikke hatt sjanse til å klare det. Jeg er gutt, ganske ung. Anonymkode: fd7a9...87d Samme her! Jeg hadde blitt veldig nummen og sår hvis jeg skulle klittet i flere timer, jeg foretrekker å klitte flere ganger om dagen. Men har ikke alltid tid til å holde på lenge hver gang. Noen ganger kommer jeg etter 3 minutter noen ganger lenger, har jeg tid til å kose meg lengere 😀 Er relativt ung selv. 😉 Anonymkode: 14d58...223
Gjest OxBall Skrevet 21. august 2017 #11 Skrevet 21. august 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke helt ulikt meg selv. Jeg har hørt om de som klarer å holde ut på kanten i noen tilfeller, flere timer. Vet ikke om det er mulig, hadde selv ikke hatt sjanse til å klare det. Jeg er gutt, ganske ung. Anonymkode: fd7a9...87d Jeg kan holde ut på kanten (edging) omtrent så lenge jeg vil. Gjør det ikke så ofte, penisen blir litt sår.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #12 Skrevet 22. august 2017 7 timer siden, OxBall skrev: Jeg kan holde ut på kanten (edging) omtrent så lenge jeg vil. Gjør det ikke så ofte, penisen blir litt sår. Hvordan går det andre? Og hvordan blir tilslutt orgasmen da? Anonymkode: fd7a9...87d
Gjest OxBall Skrevet 22. august 2017 #13 Skrevet 22. august 2017 Når jeg velger å få orgasme, så spruter jeg mer og hardere enn normalt. Etter endt orgasme, hender det jeg angrer på at jeg ikke spruta noen timer tidligere. Hva mener du med "hvordan går det andre"?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #14 Skrevet 22. august 2017 Hvordan går det ann å holde ut såå lenge. Hadde blitt gal selv. Holder nesten på å dø etter å klart å være der i 5 minutter. Orgasmen blir så hard at alt svartner. Hvorfor angrer du, at du ikke fikk orgasme tidligere. Blir det litt oppskrytt ift hvor lenge du har pint deg? Anonymkode: fd7a9...87d
Gjest OxBall Skrevet 22. august 2017 #15 Skrevet 22. august 2017 De første gangene så måtte jeg slippe pikken og vente litt før jeg kunne fortsette. Nå kan jeg ronke med litt mindre intensitet, og holde på i flere timer sammenhengede. Det hender jeg angrer fordi jeg kunne brukt de timene til noe fornuftig, i steden for å ronke på webcam. Når jeg først skal edge, så gjør jeg det alltid på en eller flere webchatter.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #16 Skrevet 22. august 2017 8 minutter siden, OxBall skrev: De første gangene så måtte jeg slippe pikken og vente litt før jeg kunne fortsette. Nå kan jeg ronke med litt mindre intensitet, og holde på i flere timer sammenhengede. Det hender jeg angrer fordi jeg kunne brukt de timene til noe fornuftig, i steden for å ronke på webcam. Når jeg først skal edge, så gjør jeg det alltid på en eller flere webchatter. Høres utrolig deilig ut. Mister du helt kontrollen når orgasmen kommer og blir det mye heftigere? Jeg føler selv jeg holder på å bli gal etter å teaset i 5 minutter. Skjønner vi ikke hvordan du klarer flere timer. Anonymkode: fd7a9...87d
SpankMe Skrevet 22. august 2017 #17 Skrevet 22. august 2017 Jeg elsker edging! Når jeg først lar meg selv komme da, så er det en orgasme av en annen verden Gjør det både alene og under sex, men nesten aller helst under sex. Som oftest er det også fordi om jeg er kåt nok så kommer jeg veldig lett, og jeg foretrekker heller å edge og få en syk orgasme enn flere i løpet av et samleie. Smak og behag.
Gjest Axl Rose Skrevet 22. august 2017 #18 Skrevet 22. august 2017 Elsker det, blir så mye deiligere når jeg først kommer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå