AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #1 Skrevet 21. august 2017 Holder på å trene på passering og det kan være ganske krevende/slitsomt til tider. Ønsker derfor tips til steder å gå tur der en sjeldent møter andre hunder. Tenker vi innimellom kan gå slike steder for å slappe litt av, få litt fri fra treningen og "kose" oss. Ønsker også tips til steder å gå der en har litt god oversikt slik st vi ser hunder i god tid. Har da god tid til å fokusere på treningen og forberede oss, slik ikke en hund plutselig kommer brått på (rundt svinger feks). Dette vil jeg trene på senere når han er blitt litt bedre på passering. Bor i Bergen Anonymkode: bac34...6a2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #3 Skrevet 24. august 2017 Bor i loddefjord, men kan gjerne kjøre et stykke. Anonymkode: bac34...6a2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #4 Skrevet 24. august 2017 I Isdalen er det lite folk og bikkjer. Der får du gå og trene bikkja i fred. Anonymkode: 85c60...c69
Simbyxor Skrevet 24. august 2017 #5 Skrevet 24. august 2017 Er det virkelig et så stort hundeproblem i Bergen at man må spørre på Internett for å (kaaanskje) klare å finne et sted uten hunder!? Høres ikke bra ut.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #6 Skrevet 24. august 2017 Hvis du går opp lyderhorn fra riktig retning er det svært lite folk og enda mindre hunder, selv om jeg selv går der fra tid til annen. Ellers er deler av Kanadaskogen bra tur-terreng, men det forutsetter at du kjenner skogen litt og ikke går der alle andre går. Anonymkode: 75166...313
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #7 Skrevet 24. august 2017 1 minute ago, Simbyxor said: Er det virkelig et så stort hundeproblem i Bergen at man må spørre på Internett for å (kaaanskje) klare å finne et sted uten hunder!? Høres ikke bra ut. Hundeproblem? Ikke bra? Anonymkode: 75166...313
Simbyxor Skrevet 24. august 2017 #8 Skrevet 24. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hundeproblem? Ikke bra? Anonymkode: 75166...313 Ja, det er jo et hundeproblem dersom man ikke kan unngå å møte hunder i Bergen, og det er et problem om det er så vanskelig å unngå hunder, at man må spørre "hvor kan jeg gå uten å møte på hunder?"
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #9 Skrevet 24. august 2017 1 minute ago, Simbyxor said: Ja, det er jo et hundeproblem dersom man ikke kan unngå å møte hunder i Bergen, og det er et problem om det er så vanskelig å unngå hunder, at man må spørre "hvor kan jeg gå uten å møte på hunder?" Det er da ikke et hundeproblem? For det første er det ikke vanskelig å unngå å møte hunder i bergen, bare hold deg i sentrum eller bykjerner. Det som er et mye større problem er at selv i bykjernene så kommer man ikke unna katter, som dessverre er over alt. Anonymkode: 75166...313
Simbyxor Skrevet 24. august 2017 #10 Skrevet 24. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er da ikke et hundeproblem? For det første er det ikke vanskelig å unngå å møte hunder i bergen, bare hold deg i sentrum eller bykjerner. Det som er et mye større problem er at selv i bykjernene så kommer man ikke unna katter, som dessverre er over alt. Anonymkode: 75166...313 Ånei! For det var det jeg lurte på, skjønner du!
Gjest Blondie65 Skrevet 24. august 2017 #11 Skrevet 24. august 2017 I Fjellveien mellom Fløibanestasjonen og retning Sandviken er det et forholdsvis oversiktlig stykke der du kan se hunder på avstand. Det samme kan du rundt Store Lungegårdsvann.
Carrot Skrevet 24. august 2017 #12 Skrevet 24. august 2017 (endret) Sotra Hundehall sjekk også ut barnhuntnorge om du trener aktivt.. Fordi det er fint å trene i lokaler hvor ting er kontrollert.. Endret 24. august 2017 av Carrot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå