AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #1 Del Skrevet 21. august 2017 Har kikka litt på mini a ture jakkene til jenta vår, men er veldig usikker på størrelse, og vi må bestille på nett da det ikke er noen butikker i nærheten som selger jakkene. Jenta vår er 4 måneder og bruker fortsatt størrel 56/62, regner med vi snart går helt over på 62. Jeg tenker vi kanskje burde gå for 68, da jeg er redd 74 vil bli altfor stort de første månedene? Noen som vet om jakkene er store eller små i størrelsene? På forhånd tusen takk for svar:) Anonymkode: 9bbaf...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #2 Del Skrevet 21. august 2017 De har en kjøp og sanggruppe, samt diskusjonsgruppe om det på Facebook. Der er de ganske engasjerte, så ville hørt der heller. Anonymkode: 02e01...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #3 Del Skrevet 21. august 2017 Jeg ville ikke kjøpt jakke til et så lite barn i det hele tatt. Men ja, spør i den gruppa - der er det mange som er LANGT over gjennomsnittlig interesserte i barneklær. Anonymkode: db2b6...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 21. august 2017 #4 Del Skrevet 21. august 2017 Ville kjøpt dress i steden. Jakken vil bare skli og gi naken hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galmamma Skrevet 21. august 2017 #5 Del Skrevet 21. august 2017 Du kan godt kjøpe den ett par str. For stor så har dere den lengre kjempegode jakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermine3011 Skrevet 21. august 2017 #6 Del Skrevet 21. august 2017 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har kikka litt på mini a ture jakkene til jenta vår, men er veldig usikker på størrelse, og vi må bestille på nett da det ikke er noen butikker i nærheten som selger jakkene. Jenta vår er 4 måneder og bruker fortsatt størrel 56/62, regner med vi snart går helt over på 62. Jeg tenker vi kanskje burde gå for 68, da jeg er redd 74 vil bli altfor stort de første månedene? Noen som vet om jakkene er store eller små i størrelsene? På forhånd tusen takk for svar:) Anonymkode: 9bbaf...04b Har hatt sikkert 15-20 slike jakker. Det er viden kjent at de er veldig store i størrelsen, og at man heller går en størrelse ned enn opp. selv jenta vår, som ligger helt øverst på lengdekurven, må ha mindre størrelse enn vanlig. Ellers nydelige jakker!! Elsker dem!! holder form, farge, og best av alt; de selges fort og raskt igjen til god pris fordi de er så populære. Og nei, jakken vil overhode ikke skli og gi naken hud. Hvordan er det mulig med en miniaturejakke? Hun som skrev det, kan ikke ha hatt slike jakker. De er lange og holder seg fint i ro- selv på små barn. Endret 21. august 2017 av Hermine3011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå