Gjest Lubben Zeta Skrevet 13. januar 2005 #1 Skrevet 13. januar 2005 Hva trener Sarah Jessica Parker for å ha en sånn kropp? Hva spiser hun? Skulle så gjerne visst, for hun har den peneste, mest veltrente, men samtidig yndige og feminine kroppen jeg vet om! Hvordan får jeg min til å ligne? Er nå ca. 168 cm høy og 67 kg.
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #2 Skrevet 13. januar 2005 Er HUN feminin? Har alltid syntes at hun ligner på en gutt i 12års aldern jeg! :o Men, for å bli så tynn er det to ting som gjelder. 1.spise sunt og trene riktig eller 2.fettsuge og sulte seg.
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #3 Skrevet 13. januar 2005 å stakkars deg trådstarter, da vil du ikke bli seende særlig attraktiv ut. men et tips: 2 salatblader til frokost, to til middag, også drikker du masse vann resten av dagen. og hvis du vil få den samme og gussne huden som henne så ta deg gjerne en 20pakning eller 2 om dagen
Gjest sumar Skrevet 13. januar 2005 #4 Skrevet 13. januar 2005 Synes du høres helt fin ut jeg da Det er viktig å tenke på at beinbygning har mye å si. Noen er født små og spebygde og for oss andre er det umulig å bli som de...
Gjest La boheme ikke innlogget Skrevet 14. januar 2005 #5 Skrevet 14. januar 2005 Å drive å diskutere hvorvidt Sarah Jessica Parkers kropp er pen eller ikke er vel rimelig poengløst. Det som er viktig er at hun er naturlig tynn, hvis du ser de gamle filmene hennes fra tidlig i karrieren ser du at hun var nesten like spinkel da. Hun er lav og spedbygd, og for de fleste vil ikke en slik kropp være oppnåelig. De fleste nordiske kvinner har en kraftigere kroppsbygning (de fleste amerikanere også), og vi er høyere. Selv om du lever på salatblader og vann vil du ikke få hennes kropp. Kroppen til SJP er ikke først og fremst et resultat av hard trening, men av gener (og mange år med dans) Å strebe etter en kjendis' kropp er idiotisk. De fleste av dem har vedlikehold av kroppen som en del av jobben sin, de bruker mye tid på å holde den ved like. For de fleste av oss blir en sånn dedikasjon til å holde kroppsfasongen bli for tidkrevende, for ikke å snakke om lite givende. Hvis man absolutt skal ha en kjediskropp som forbilde må man i det minste velge en kjendis med omtrent samme kroppsbygning som en selv. Vær litt realistisk!
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #6 Skrevet 14. januar 2005 Hvis man absolutt skal ha en kjediskropp som forbilde må man i det minste velge en kjendis med omtrent samme kroppsbygning som en selv. Vær litt realistisk! hva vet du om henne kropp? kan da henne hun har ganske lik benbyggning? hva vet du om hun er realistisk eller ikke?
Gjest Litjmæ Skrevet 14. januar 2005 #7 Skrevet 14. januar 2005 Jeg synes hun er unaturlig smal og vil ikke anbefale noe å strebe etter å bli seende sånn ut. Spis sundt og hold deg i aktivitet, det har kroppen din godt av.
Gjest Catwoman Skrevet 14. januar 2005 #8 Skrevet 14. januar 2005 Man kan aldri bli seendes ut som andre, det er ikke sikkert du er bygget som henne, så selv om du blir sylslank så er det ikke sikkert du får den kroppen. Men jeg er enig i at hun har en flott og feminin kropp.
Gjest La boheme ikke innlogget Skrevet 14. januar 2005 #9 Skrevet 14. januar 2005 hva vet du om henne kropp? kan da henne hun har ganske lik benbyggning? hva vet du om hun er realistisk eller ikke? Fordi hun er relativt høy, og fordi veldig få har en så spinkel beinbygning. Og hun ikke er naturlig syltynn.SJP trenger ikke jobbe så mye for den kroppen. Normalvektige kvinner (som hun som skrev det første innlegget) må regne med å jobbe steinhardt for å beholde en slik kropp.
Gjest Lilleulv Skrevet 14. januar 2005 #10 Skrevet 14. januar 2005 :o uæææ... hun er tynn, beinete og formløs. da ville jeg heller hatt en kropp sånn som hun med brunt hår. vet ikke hva hun heter, for har ikke fulgt med så mye på sex og singelliv...
Gjest Catwoman Skrevet 14. januar 2005 #11 Skrevet 14. januar 2005 Fordi hun er relativt høy nope, hun er ikke spesielt høy, litt over 1,60
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #12 Skrevet 14. januar 2005 nope, hun er ikke spesielt høy, litt over 1,60 1,68 står det i innlegget. Det er en del cm mer enn SJP.
Gjest TomKrus Skrevet 14. januar 2005 #13 Skrevet 14. januar 2005 Uff, den dama har da ingen spesielt fin kropp. Finnes vel bedre idealer enn hennes? Men du kan starte med kampsport, dans og yoga. I tillegg til dette bør du ta 3-5 økter i uka med styrketrening. Kutte karbohydrater til det minimale og nesten all fett, og kjøre på mer proteiner (helst hvitt kjøtt). Sauser er selvfølgelig fyfy. Kaloritelling er viktig, så vær nøye med å forbrenne mer enn du putter i deg. Kutt ut all form for alkohol (du kan kanskje unne deg et glass vin på lørdager), og få minst åtte timer søvn hver dag. Lykke til!
Gjest Melk Skrevet 14. januar 2005 #14 Skrevet 14. januar 2005 Vil legge til at SJP selv har sagt hun synes det er tragisk med kvinner som vil likne henne, fordi de ikke har like mye tid og ressurser til å få en slik kropp som henne. Hun gjør det pga er jobben. Dette ble uttalt etter at hun fødte.
Gjest TomKrus Skrevet 14. januar 2005 #15 Skrevet 14. januar 2005 Vil legge til at SJP selv har sagt hun synes det er tragisk med kvinner som vil likne henne' date=' fordi de ikke har like mye tid og ressurser til å få en slik kropp som henne. Hun gjør det pga er jobben. Dette ble uttalt etter at hun fødte.[/quote'] Det er hva mange glemmer. Kroppen og deres utseende er faktisk deres jobb, og det går nok med noen par treningsøkter om dagen mellom spillejobber. Hva treningsmengde angår, så tror jeg ikke slike skuespillere ligger så langt unna toppidrettsutøvere.
Gjest Lilleulv Skrevet 14. januar 2005 #16 Skrevet 14. januar 2005 jeg er naturlig tynn uansett hvor mye jeg spiser. Ville heller vært litt mer kjøttfull jeg synes det er finere... Men måtte fremdeles vært slank!
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #17 Skrevet 14. januar 2005 Vil legge til at SJP selv har sagt hun synes det er tragisk med kvinner som vil likne henne' date=' fordi de ikke har like mye tid og ressurser til å få en slik kropp som henne. Hun gjør det pga er jobben. Dette ble uttalt etter at hun fødte.[/quote'] Sett på Oprah?
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2005 #19 Skrevet 14. januar 2005 Jeg har lest at enkelte skuespillere trener så mange timer om dagen at de faktisk får injeksjoner av kunstig veksthormon for at kroppen skal bli i stand til å regenerere seg kjappere, og tåle de store treningsmengdene. Selv er jeg 1.67, veier ca 52-53, men har allikevel ikke samme kroppstype som SJP. Jeg bygger muskler bare jeg tenker på styrketrening, mens SJP har en kropp som er typisk for gode sprintere (for eksempel), lange, slanke lemmer, og sannsynligvis vil hun aldri bli så mye som lubben, uansett kosthold.
Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2005 #20 Skrevet 14. januar 2005 Etter at hun fikk barn, så fikk hun fettsugd hoftene...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå