AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #1 Skrevet 21. august 2017 Kjent en mann i mange år. Tilsynelatende suksessfull, sterk personlighet, viser ydmyke sider, veldig til å hjelpe alle rundt seg. Jeg falt for han, men han var gift. Likevel innledet vi ett forhold. Etterhvert kom sidene hans frem. Han åpnet seg veldig med meg og fortalte mye om livet sitt. Han hadde set ikke så bra som barn. Han har vært utro før, og føler ingen dårlig samvittighet ovenfor kone og barn. Han drikker mye, fra han står opp til han legger seg. Har tatt han i å lyge om masse. Han forteller negative ting om andre som gan tilsynelatende er ekstremt hyggelig og hjelpsom mot. Han forteller hvor ubrukelige de er osv. Det viser seg også at han ikke er så suksesfull som han gir utrykk for. Fasaden hans er nettopp det, en fasade. Han glorifiserer seg selv og sitt liv både på Facebook og i inntrykket han gir av seg selv til omgivelsene. Når vi har vært sammen har han et ekstremt behov for å prate om seg selv, om hvor lite kompetent andre er og hvor flink han er. At i de fleste saker hvor folk vender han ryggen, skyldes det sjalusi, han mener folk ikke tåler at han er så flink og suksesfull. Jeg vet hvem tidligere elskerinne var og han kopierer så og si alt hun gjør og ting hun kjøper. Han er utrolig god på å smigre, han kan få enhver til å se opp til han og bli betatt. Og det var det som skjedde med meg. Jeg har alltid slitt med dårlig selvfølelse, dette har nok han vært veldig klar over. Han ga meg så mye komplimang og fikk meg til å føle meg bra. Det at han som var så vellykket ville være med meg, ga meg selvtillit. Han manipulerer folk til å tro at han er så fantastisk, og han gjør folk avhengig av han. Han har hatt den effekten på alle i vår omgangskrets. Folk har stor fascinasjon for han, hent til de kommer så tett innpå han som jeg gjorde. Til tross for alt dette, er sorgen over at han ikke bryr seg om meg lenger vond. Jeg er skikkelig nedbrutt og tappet for energi. Det er som han sugde ut all livsgnist fra meg da han kuttet meg ut av livet sitt. Jeg vet ikke hva jeg vil her, jeg måtte bare lufte tankene mine og så trenger jeg nok å høre at jeg må våkne og innse at han ikke var noe bra. At han ikke fortjener en plass i livet mitt. At han er mer ødeleggende for selvfølelsen enn byggende. beklager langt innlegg, takk fir at du tok deg tid til å lese. Anonymkode: 1e0f8...c59
Gjest Peaches Skrevet 21. august 2017 #2 Skrevet 21. august 2017 Han høres ut som en narsissist....tror du skal være lettet. Selvopptatte mennesker er ikke bra, og vil som regel kjøre over andre for å få det som de vil.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #3 Skrevet 21. august 2017 3 minutter siden, Peaches skrev: Han høres ut som en narsissist....tror du skal være lettet. Selvopptatte mennesker er ikke bra, og vil som regel kjøre over andre for å få det som de vil. Takk for svar. Ja jeg har lurt på om han er en narsissist. Han har hvertfall veldig giftig innflytelse på de han har tett rundt seg. Anonymkode: 1e0f8...c59
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #4 Skrevet 21. august 2017 Dette er en psykopat. Les boken Sjarmør og tyrann. Har levd med en så kjenner igjen alt du skriver og vet også hvordan det føles å plutselig være uten for uansett hvor mye de trykker en ned er det ingen som får en så opp heller som kun de har evnen til.... Du må forstå han psykopati og må prise deg lykkelig og heldig som ikke fikk barn med han eller har et forhold med han lenger. Og sett bort i fra psykopatien så må du si til deg selv hver gang savnet eller de gode følelsene til han kommer, at du ikke vil ha en så moralløs, utro og nedlatende mann uansett! Stor klem ts.. bygg opp deg selv. Han er giftig, og du piner deg mer og mer av å tenke på han. Men heldigvis ikke mer enn du ville gjort om du fortsatt klamret deg til han! Fuck han! Anonymkode: 8c81a...5c1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #5 Skrevet 21. august 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er en psykopat. Les boken Sjarmør og tyrann. Har levd med en så kjenner igjen alt du skriver og vet også hvordan det føles å plutselig være uten for uansett hvor mye de trykker en ned er det ingen som får en så opp heller som kun de har evnen til.... Du må forstå han psykopati og må prise deg lykkelig og heldig som ikke fikk barn med han eller har et forhold med han lenger. Og sett bort i fra psykopatien så må du si til deg selv hver gang savnet eller de gode følelsene til han kommer, at du ikke vil ha en så moralløs, utro og nedlatende mann uansett! Stor klem ts.. bygg opp deg selv. Han er giftig, og du piner deg mer og mer av å tenke på han. Men heldigvis ikke mer enn du ville gjort om du fortsatt klamret deg til han! Fuck han! Anonymkode: 8c81a...5c1 Takk for gode ord. Ja prøver å få meg selv til å se hvor mye skade han gjør og at han ikke er bra. Han er ikke verdt å ha i livet. Så mye frustrasjon han har påført. Det burde være en befrielse å ikke ha noe med han å gjøre, men likevel tar jeg meg i å savne han innimellom. Eller jeg savner hvordan jeg følte meg de gangene han dro meg opp. Anonymkode: 1e0f8...c59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå