Gå til innhold

Student savnet i Trondheim

Fremhevede innlegg

Skrevet

Saken blir tatt opp i Åsted Norge på TV2 kl. 22 nå på tirsdag. Håper det kan hjelpe med å finne ham!

Anonymkode: 81542...f77

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen nevnte at de var usikker på hva basestasjontreffene viser.

"Mener han beveget seg mot Stavne

Politiet finner det sannsynlig at den savnede Rakavan Jeevaharan gikk fra utestedet The Mint i Nordre gate i Trondheim og beveget seg vestover ut mot Ila natt tirsdag 15. august.

- Deretter indikerer basestasjonstreff på mobiltelefonen hans at han har beveget seg sørover mot Stavne, har etterforskningsleder Arve Vagnild ved Sentrum politistasjon i Trondheim tidligere opplyst til Adresseavisen."

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2017/08/28/Har-startet-søk-i-elva-i-forsvinningssaken-15216787.ece

" Fem dykkere fra Trøndelag brann- og redningstjeneste startet like etter klokken 10.00 mandag søk i Nidelva, like overfor Stavne bru "

Anonymkode: bcdfb...525

Skrevet

Dere som mener han ikke får nok oppmerksomhet i media, sjekk ut adressa.no (Trondheim sin avis) her blir saken oppdatert flere ganger daglig siden han er vår student. Håper virkelig de finner han i live, som ny student i trondheim er denne saken skikkelig ekkel :( 

Anonymkode: dedef...a22

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dere som mener han ikke får nok oppmerksomhet i media, sjekk ut adressa.no (Trondheim sin avis) her blir saken oppdatert flere ganger daglig siden han er vår student. Håper virkelig de finner han i live, som ny student i trondheim er denne saken skikkelig ekkel :( 

Anonymkode: dedef...a22

Tipper at de fleste tenker på landsdekkende aviser. Lokalaviser er gjerne flinke til å følge opp det som skjer i lokalmiljøet. Landsdekkende medier er imidlertid mest opptatt av leppa til Johaug (på soleklar førsteplass), Trump og valget. 

Anonymkode: 1ec28...3c1

• Liker 4
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dykkere søker i dag i elva ved Stavne bru. Har dykkere også søkt i elva ved Elgeseter bru? Eller er det bare gjort overflatesøk og søk ved elvebredden der?

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2017/08/28/Har-startet-søk-i-elva-i-forsvinningssaken-15216787.ece

Anonymkode: f028a...492

Hittil har det kun vært overflatesøk og søk ved elvebreddene. Elva tappes ned før de dykker, og det var først klart i dag. Antar de vil dykke i hele elva nå de kommende dagene. 

Anonymkode: 0de6b...cb9

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Her er videoen fra Kongens gate:

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2017/08/28/Politiet-vil-ha-kontakt-med-personer-på-overvåkningsvideo-15220573.ece

Den tredje personen som passerer kan være den savnede. Politiet er ikke 100% sikre på at det er han. Familien er også usikre.

Med mindre man kan rense den filmen for grøtete korn og kan forstørre opp, så er det en latterlig dårlig film.

• Liker 1
Skrevet
På 27.8.2017 den 15.09, AnonymBruker skrev:

Ja, det var mye folk ute på byen såpass tidlig på natta, så det virker usannsynlig at absolutt ingen har sett ham etter den siste observasjonen mot Oslovegen. Skulle tro at flere som bor i dette området var på vei hjem og kan ha sett noe? Tror neppe området er helt øde og forlatt etter midnatt?

Anonymkode: 0de6b...cb9

Hvis du tenker tilbake 3 dager, husker du hvem du så da du gikk hjem fra jobb? Jeg husker ikke en gang hvem jeg så på vei hjem fra jobb i dag. Jeg husker 2 av de jeg så på T banen, fordi de gjorde noe speseilt ut av seg, men de andre husker jeg ikke i det hele tatt. Om jeg hadde sett et bilde av en mann som skal ha gått i gata jeg bor i for noen dager siden da jeg også gikk der, hadde jeg ikke klart å si at det var han. Eller om det var noen i gata i det hele tatt.

Hjernen vår er ikke til å stole på, vi filtrerer ut uvesentlig informasjon, så det kan godt hende 15 stk har sett han, men ingen av de husker det, for han gjorde ikke noe ut av seg. 

Anonymkode: 54dc6...a8b

• Liker 9
Skrevet

Dagbladet skriver " Den døde personen, som er en mann, er ikke identifisert og vil sendes til obduksjon, forteller operasjonslederen. "https://www.dagbladet.no/nyheter/dod-person-funnet-i-nidelva/68640143

Adressa skriver: " Politiet vil ikke opplyse om det er en kvinne eller en mann som er funnet. "http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2017/08/28/Død-person-funnet-i-Nidelva-15221443.ece

Har Dagbladet lov til å skrive det, da?

Anonymkode: bcdfb...525

Skrevet

Huff, de skriver at den livløse personen satt fast i en flytebrygge der. Var akkurat dette som var min store skrekk når jeg går der hver dag, å få øye på noe slikt.

Men, nesten så jeg håper dette er den savnede studenten og at man finner de svarene man trenger slik at familien kan få ro og fred. 

Anonymkode: 01a7f...031

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og avsporinger, samt svar til dette.

Edit: Kommentarer til moderering skal tas direkte til moderator på pm, eller på ris og ros.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet

Om det er han som er funnet håper jeg de får noen svar på om noe kriminelt har skjedd. Stakkars pårørende. 

• Liker 5
Skrevet

Uff... Hvis det er han som er funnet i elva nå så er det kjempetrist. Men selvfølgelig så skjønner jeg også at de som var/er glad i han ønsker et svar. En forklaring. Noe som helst å forholde seg til. Skulle noen av mine næreste bare forsvunne hadde jeg ikke fått ro i kroppen før de ble funnet, selv om det funnet også bringer med seg uendelig stor sorg, og kanskje enda flere spørsmål.

• Liker 3
Skrevet

Da er det bekreftet at det er han som er funnet. En kompis som bekreftet det på facebook.

Anonymkode: 08467...336

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er det bekreftet at det er han som er funnet. En kompis som bekreftet det på facebook.

Anonymkode: 08467...336

Det kom ikke som en overraskelse. Tragisk sak. :(

Anonymkode: 81542...f77

Skrevet

Dere som bor i Trondheim, hvordan er denne flytebryggen? Kan man sette seg fast der selv? Er det naturlig å gå ut på den brygga?

Utrolig trist sak, håpet i det lengste på at han skulle dukke opp i live :hjerte:

Anonymkode: a17fe...7fc

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som bor i Trondheim, hvordan er denne flytebryggen? Kan man sette seg fast der selv? Er det naturlig å gå ut på den brygga?

Utrolig trist sak, håpet i det lengste på at han skulle dukke opp i live :hjerte:

Anonymkode: a17fe...7fc

En flytebryggja er avbildet i flere aviser som omhandler denne saken: https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2017/08/28/195328003/politiet-har-funnet-dod-person-i-nidelva-i-trondheim  

Siden han ble funnet ved Gamle bybro er det vel sannsynlig at åstedet var ved Elgeseter bru? Det stemmer i så fall med meldingen han sendte søsteren sin.

Skrevet

Så ufattelig trist :sukk: Selv om dette er utfallet ingen ønsket så har familien fått ham tilbake. Kondolanser til dem 

Anonymkode: 812ea...731

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...