Gå til innhold

Til dere som har vært gift 1+ år.. (frieri)

Til dere som har vært gift 1+ år.. (frieri)   

27 stemmer

1. 1. Hvor ofte blir dere spurt "hvordan fridde han"?

• Skjer aldri
      21
    • Kun min mor og bestevenn spurte
      1
    • Alle vet det fordi jeg la det ut på SoMe
      0
    • Hver gang en person hører at jeg er gift
      1
    • Seks ganger i året
      4
    • Oftere enn månedlig
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett argument om at folk må ha et bra svar når de blir spurt ien bråte tråder.. 

Men hvor ofte spør noen om hvordan en mann fridde? Er jeg alene om å aldri ha spurt eller blitt spurt om dette? (gift i 8 år). 

Tror endel lager problem.... 

Anonymkode: 22c79...b49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble spurt en del etter vi forlovet oss, og kanskje et par ganger i året etter det. Har aldri hatt behovet for å kunne ha en god historie, det skjedde slik det skjedde :)

Anonymkode: 3207a...13a

Skrevet

Mange spurte, og jeg spør også når andre forlover seg!

Anonymkode: c3aa7...8d4

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Aldri blitt spurt, ikke engang av mora mi. Jeg har aldri spurt andre heller. Mulig jeg er fantasiløs, men et frieri er vel ikke annet enn å spørre "vil du gifte deg med meg?"

Skrevet

Er skilt men var gift i mange år... ble spurt av mine nærmeste venninner akkurat når jeg informerte dem. Ellers ingen spørsmål 😊 glad for det for det var ikke spesielt romantisk frieri 🤔

Skrevet

Ble spurt en del i starten etter frieriet, men etter litt over ett år som gift bryr ingen seg. 

Skrevet

Etter forlovelsen så fikk jeg ca 9/10 rene gratulasjoner og resten kunne finne på å spørre om hvem som fridde, og noen få av disse spurte hvordan frieriet skjedde som oppfølgingsspørsmål, men kun i starten. Etter at vi giftet oss har jeg aldri møtt på det spørsmålet igjen. 

Anonymkode: d60e5...649

Skrevet (endret)

Vi har aldri blitt spurt. Jeg har heller aldri spurt andre hvordan de fridde/ble fridd til, det er rett og slett ganske uinteressant.

Endret av Arkana
Skrevet

Ingen bryr seg, og jeg bryr meg ikke om andres frieri :P nye barn og skillsmisser er vel det som er mest spennende for oss alle :)

Anonymkode: 2c0b9...052

Skrevet

Kan ikke huske å ha blitt spurt om det, men mulig de nærmeste venninne mine spurte rett etter forlovelsen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...