Gå til innhold

Han oppdaterte Tinder-profilen sin etter vi avtalte å treffes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har avtalt med en fyr fra Tinder at vi skal treffes i dag (for første gang). Jeg gikk inn på profilen hans nå bare for å se litt mer på bildene hans og da ser jeg at han oppdatert profilteksten sin etter vi snakket i går. Hvorfor gjør han dette? Jeg tror ikke han er så veldig interessert i meg, men har lyst å treffe meg for å være helt sikker på at jeg er utelukket. 

Anonymkode: b9396...634

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke bety at han er super player, kan bare være han ikke tar tinder noe seriøst før dere har møttes. Du må nesten hilse på og se.

Anonymkode: 44527...636

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke bety at han er super player, kan bare være han ikke tar tinder noe seriøst før dere har møttes. Du må nesten hilse på og se.

Anonymkode: 44527...636

Nei, men tar det ikke som et godt tegn. Dette er grunnen til at jeg egentlig ikke liker Tinder :( 

Skrevet

Kan være fordi han fant ut at den andre ble for kjedelig eller ikke representerte han godt nok. Kanskje for å gjøre bedre inntrykk på deg, kanskje for å gjøre bedre inntrykk på noen andre. Umulig å si. Ikke noe poeng i å analysere sånne småting!

Det er positivt at han vil møte deg, så møt han med en positiv innstilling du også, men uten forhåpninger om noe mer. Ta det som det faller seg :) Har dere begge en positiv innstilling på daten og dere ikke fortsetter å treffe hverandre eller bli noe mer, så har dere hvertfall hatt en hyggelig time/et hyggelig treff om ikke annet :) Kommer du med en negativ innstilling vil det hvertfall oppstå negativ stemning og da er det jo bare bortkastet for både deg og han.

Anonymkode: fb13d...935

• Liker 6
Skrevet

Jeg er ikke på tinder, men en annen nettdatingside. Har nå avtalt å møte en mann, men vi er da begge fortsatt inne på nettdatingsiden. Selv om jeg liker han godt, men jeg må jo møte han noen ganger, før jeg vet om det er han jeg vil ha.

Anonymkode: 93517...526

• Liker 1
Skrevet

Det er vanlig å date flere på en gang før man finner den man vil bli eksklusiv. Dere har ikke engang truffet hverandre så han har ingen forpliktelser ovenfor deg. 

Man må ofte kysse mange frosker før man treffer drømmepartneren. Om man binder seg til et menneske man ikke har truffet enda så har man begrenset seg veldig i søket etter kjærligheten.

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke tatt det så seriøst, du kan ikke forvente st han slutter å swipe på Tinder. Du får heller se hvordan daten går, han har jo lyst til å møte deg. Hadde endringen skjedd etter at dere hadde møttes så hadde det vært noe annet.

Anonymkode: a2297...b13

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har avtalt med en fyr fra Tinder at vi skal treffes i dag (for første gang). Jeg gikk inn på profilen hans nå bare for å se litt mer på bildene hans og da ser jeg at han oppdatert profilteksten sin etter vi snakket i går. Hvorfor gjør han dette? Jeg tror ikke han er så veldig interessert i meg, men har lyst å treffe meg for å være helt sikker på at jeg er utelukket. 

Jeg tror du kanskje ikke har skjønt hvordan nettdating fungerer.

Litt forenklet kan man si at det hele er 100% useriøst til det bli seriøst. Sjansen for at det siste inntreffer er som å vinne i lotto. For å komme ditt må man date endel useriøse mennesker som seiler under falske flag og skjulte agendaer. 

Anonymkode: 1d1d9...e32

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du kanskje ikke har skjønt hvordan nettdating fungerer.

Litt forenklet kan man si at det hele er 100% useriøst til det bli seriøst. Sjansen for at det siste inntreffer er som å vinne i lotto. For å komme ditt må man date endel useriøse mennesker som seiler under falske flag og skjulte agendaer. 

Jeg vet akkurat hvordan nettdating fungerer og det er derfor jeg hater det :P 

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet akkurat hvordan nettdating fungerer og det er derfor jeg hater det :P 

Hvorfor spør du da hvorfor han gjør dette, om du vet akkurat hvordan nettdating fungerer? 

Anonymkode: 9bef8...38e

• Liker 2
Skrevet

Hva f...! Hvor lenge har Tinder vært ute nå? Man burde da være såpass oppdatert på dette at man vet at Tinder er den typiske appen folk bruker for å få seg et ligg.Mon tro hvor mange ONS som skjer ved hjelp av den appen.JA,det går an å møte en det klaffer med og det blir noe mer.Men vil man gå for nettdating og er ute etter noe seriøst,prøv heller andre sider som match og møteplassen.

Anonymkode: e25da...38f

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva f...! Hvor lenge har Tinder vært ute nå? Man burde da være såpass oppdatert på dette at man vet at Tinder er den typiske appen folk bruker for å få seg et ligg.Mon tro hvor mange ONS som skjer ved hjelp av den appen.JA,det går an å møte en det klaffer med og det blir noe mer.Men vil man gå for nettdating og er ute etter noe seriøst,prøv heller andre sider som match og møteplassen.

Det er akkurat de samme personene som er på Match og Møteplassen som er på Tinder ;) Jeg skal møte denne fyren for å gå en tur så det blir ikke noe ONS på han for å si det sånn. Tinder er hva du gjør det til. De mennene jeg tidligere har møtt gjennom Tinder har vært ute etter et seriøst forhold. 

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor spør du da hvorfor han gjør dette, om du vet akkurat hvordan nettdating fungerer? 

Anonymkode: 9bef8...38e

Joda, godt poeng. Jeg merker at jeg ble litt matt når jeg oppdaget det og det er mulig jeg forventer altfor mye fra første stund så ville høre hva andre tenkte om saken. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat de samme personene som er på Match og Møteplassen som er på Tinder ;) Jeg skal møte denne fyren for å gå en tur så det blir ikke noe ONS på han for å si det sånn. Tinder er hva du gjør det til. De mennene jeg tidligere har møtt gjennom Tinder har vært ute etter et seriøst forhold. 

De mennene jeg vet om som bruker tinder skriver i profilen at de er ute etter noe seriøst men er sjelden det.Tror nok match og møteplassen er for litt mer seriøse jeg da.

Skrevet

Hva stod før og hva står nå?

Anonymkode: 433a1...fd3

Skrevet

Nei du skjønner virkelig ikke hvordan nettdating fungerer hvis du sutrer over at han endrer tekst før FØRSTE gang dere møtes. Hvis man treffer hverandre flere ganger, og finner ut at man vil prøve å være seriøse, da slutter man å være på leting etter andre, men før den tid ruller livet videre som normalt...

Anonymkode: ca6d1...19d

• Liker 1
Skrevet

Du har ikke møtt han en gang, og så forventer du at du skal være den eneste han har øyne for på appen? Litt innbilsk, kanskje. ;)

Anonymkode: e803b...045

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke møtt han en gang, og så forventer du at du skal være den eneste han har øyne for på appen? Litt innbilsk, kanskje. ;)

Anonymkode: e803b...045

Bittelitt. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hva f... skal til for deg å forstå at folk bruker Tinder på forskjellige måter? Du messer om at dette kun er en app for ONS, men jeg har aldri møtt noen som har brukt app'en for det :P når skal du lære at du ikke er representativ for alle brukerene? 

Anonymkode: 89a44...83b

• Liker 1
Skrevet

ts tror hun vet noe om nettdating, er ikke fornøyd med fakta og klager på kg forumet i form av falske spørsmål som hun ikke liker svarene på.

slik går dagene på kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...