AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #1 Skrevet 21. august 2017 Er det noe håp, har jeg driti meg ut? Vil gjerne kunne kalle ham kjæresten min i nærmeste framtid, med etter KG å dømme har jeg ikke sjans nå. Litt deprimerende. Føltes helt perfekt. Noen andre der ute som hadde sex på første date men som allikevel ble kjærester? Tenker alle menn det samme, at jeg nå er i billigkategorien og kan kun brukes til sex? Anonymkode: 4181e...2ef
WubWub Skrevet 21. august 2017 #2 Skrevet 21. august 2017 (endret) Jeg syntes ikke du skal ta sorgene på forskudd - se an hva som skjer videre. En dag av gangen. Og nei ikke alle menn tenker eller mener det samme - vi er individer og ikke kloner. En mann kan mene en ting mens en annen mann kan mene det motsatte - akkurat slik det er også for kvinner. Det er uansett ikke KG som skal avgjøre om du har en sjangs eller ikke men daten din. Det er helt irrelevant hva vi synser og spekulerer i da vi umulig kan vite om han liker deg eller ikke. Ellers så tenker jeg ikke at du har driti deg ut - nærhet er noe vi alle trenger fra tid til annet og er kjemien er der så blir det fort litt nærkontakt. Endret 21. august 2017 av WubWub 5
Søgni Skrevet 21. august 2017 #3 Skrevet 21. august 2017 Jeg mener mange snur på problemstillingen i slike tråder. Det er etter min mening ikke slik at menn generelt avviser damer fordi de har hatt sex på første date. Det er vel heller slik at siden det er tidlig i datingfasen, så kan det hende man har sex før man vet om det egentlig er riktig eller ikke, og at det derfor ville tatt slutt uavhengig av om man hadde hatt sex. Jeg kan garantere at det finnes menn som ikke vil dumpe deg selv om du har sex tidlig. Om det likevel er slik at denne mannen har en sånn tankegang, vil du egentlig kalle han kjæresten din? 18
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #4 Skrevet 21. august 2017 Jepp vi hadde sex på første date , bor sammen på 2,5 året nå Anonymkode: 48024...3ac 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #5 Skrevet 21. august 2017 3 minutter siden, Søgni skrev: Jeg mener mange snur på problemstillingen i slike tråder. Det er etter min mening ikke slik at menn generelt avviser damer fordi de har hatt sex på første date. Det er vel heller slik at siden det er tidlig i datingfasen, så kan det hende man har sex før man vet om det egentlig er riktig eller ikke, og at det derfor ville tatt slutt uavhengig av om man hadde hatt sex. Jeg kan garantere at det finnes menn som ikke vil dumpe deg selv om du har sex tidlig. Om det likevel er slik at denne mannen har en sånn tankegang, vil du egentlig kalle han kjæresten din? Veldig bra og viktig det du skriver her! Tror ikke det er noen menn som faktisk bryr seg om at man ligger med de tidlig, men grunnen til at man ikke blir noe seriøst er ofte fordi man faktisk ikke passer sammen ellers, og at siden man hadde sex så tidlig fant man jo ikke ut av det før man lå sammen men merker det når man får datet i noen uker eller måneder. Anonymkode: 48024...3ac 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #6 Skrevet 21. august 2017 Ingen som sparer seg til bryllupsnatta lengre? skuffende. Anonymkode: e91fc...074 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #7 Skrevet 21. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen som sparer seg til bryllupsnatta lengre? skuffende. Anonymkode: e91fc...074 Ganske nedtur å være sammen i mange år, gifte seg og forplikte seg for resten av livet, og finne ut at mannen har liten penis , er dårlig i senga eller at man ikke har seksuell kjemi i det hele tatt. Sex er såpass viktig for et forhold, og god sex et viktig for å få mest mulig ut av livet mens vi først er her, så syntes det er fornuftig å prøvekjøre tidlig før man kaster bort mer tid på vedkommende jeg da Anonymkode: 48024...3ac 10
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #8 Skrevet 21. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ganske nedtur å være sammen i mange år, gifte seg og forplikte seg for resten av livet, og finne ut at mannen har liten penis , er dårlig i senga eller at man ikke har seksuell kjemi i det hele tatt. Sex er såpass viktig for et forhold, og god sex et viktig for å få mest mulig ut av livet mens vi først er her, så syntes det er fornuftig å prøvekjøre tidlig før man kaster bort mer tid på vedkommende jeg da Anonymkode: 48024...3ac Eller at dama er så løs at man like greide kunne stukket den i en bøtte med vann, så prøvekjøring er viktig ja. Anonymkode: 65523...a2b 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #9 Skrevet 21. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller at dama er så løs at man like greide kunne stukket den i en bøtte med vann, så prøvekjøring er viktig ja. Anonymkode: 65523...a2b Det finnes ingen damer så vide at man kan sammenligne det med å stikke pikken i en bøtte med vann (da har man i så fall mikropikk i vagina som har født 8 unger, det sier seg jo selv at er dårlig match for begge to) Men jepp, det er greit å finne ut om man er seksuelt kompatible, har god seksuell kjemi, og like preferanser Anonymkode: 48024...3ac 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #10 Skrevet 21. august 2017 Vi hadde sex på første date, vært sammen i snart 4 år Anonymkode: 45178...516 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #11 Skrevet 21. august 2017 Havnet til sengs første gangen vi traff hverandre (på et diskotek) , har nå vært gift i 20 år og er fortsatt like lykkelige. Anonymkode: 53b2d...53f 1
Gjest Linaria Skrevet 21. august 2017 #12 Skrevet 21. august 2017 Var ikke date en gang. Hadde sex første gang vi møttes, fulle på byen, klokka to på natta. Tre år siden nå
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #13 Skrevet 21. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Eller at dama er så løs at man like greide kunne stukket den i en bøtte med vann, så prøvekjøring er viktig ja. Anonymkode: 65523...a2b Eller en jomfru som er så trang og deilig at hver gang du støter inn så føles det som du er iferd med å eksplodere i orgasme. Anonymkode: e91fc...074
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #14 Skrevet 21. august 2017 Takk for svar dere! Jeg håper på det beste. Han virker som en jordnær, skikkelig ålreit fyr med medmenneskeligheten sin i orden. Jeg er såpass 'gammel' nå at giftermål ikke er noe mål lenger, å vente til bryllupsnatta ville blitt for dumt. Liker å leve i nået uten alt dette spillet rundt, synes det er litt trist at det skal være så komplisert. Er ikke sånn at jeg ligger med enhver jeg kommer over uansett, tror faktisk jeg kan skremme bort endel med det lave antallet menn jeg har ligget med... Ikke at han trenger å vite noe om min seksueller fortid egentlig. Ts Anonymkode: 4181e...2ef 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #15 Skrevet 21. august 2017 Hadde sex men min tre exkjærester på første date. Har ingenting å si er min mening. Det er stor forskjell på fordommene mot menn, og hva de faktisk gjør. Anonymkode: f4b46...4b9 2
skruf Skrevet 21. august 2017 #16 Skrevet 21. august 2017 Hadde sex første daten, ble sammen likevel, og feirer om ikke så lenge 12 års bryllupsdag Så, det er håp selv om dere hadde sex første stevnemøtet. Er det ment til å bli dere to så tror jeg ikke det at dere hadde sex så tidlig er ødeleggende. Det er så mange teite uskrevne regler, gjør hva dere føler for. 1
Torelli Skrevet 21. august 2017 #17 Skrevet 21. august 2017 vi hadde sex på første date, sammen i 4 år, forlovet og nettopp kjøpt oss drømmehuset 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #18 Skrevet 21. august 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde sex men min tre exkjærester på første date. Har ingenting å si er min mening. Det er stor forskjell på fordommene mot menn, og hva de faktisk gjør. Anonymkode: f4b46...4b9 Når dette blir et fast mønster og alle blir x-er, så stiller nok saken seg annerledes Anonymkode: c54b5...5e7 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #19 Skrevet 21. august 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noe håp, har jeg driti meg ut? Vil gjerne kunne kalle ham kjæresten min i nærmeste framtid, med etter KG å dømme har jeg ikke sjans nå. Litt deprimerende. Føltes helt perfekt. Noen andre der ute som hadde sex på første date men som allikevel ble kjærester? Tenker alle menn det samme, at jeg nå er i billigkategorien og kan kun brukes til sex? Anonymkode: 4181e...2ef Jeg hadde sex på første date ja, og vi er fortsatt sammen nå, 4 år etter. 😊 Anonymkode: 7b07d...516
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #20 Skrevet 21. august 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noe håp, har jeg driti meg ut? Vil gjerne kunne kalle ham kjæresten min i nærmeste framtid, med etter KG å dømme har jeg ikke sjans nå. Litt deprimerende. Føltes helt perfekt. Noen andre der ute som hadde sex på første date men som allikevel ble kjærester? Tenker alle menn det samme, at jeg nå er i billigkategorien og kan kun brukes til sex? Anonymkode: 4181e...2ef Bare tull. Om fyren er intr i deg,er ikke dette et problem.Hva med han?Tenker du at han er i billigkategorien da?Gjelder begge veier dette. Anonymkode: 72fab...7f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå