AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #1 Skrevet 21. august 2017 Jeg hadde aldri hatt kjæreste før og vi møttes på et arrangement for hobbyen vi hadde. Vi hadde veldig mye til felles, og var på fest sammen to ganger. Var også hjemme hos han en gang med en annen venninde som drev på med kameraten hans, men de to lå å rota hele filmen vi så så jeg ble freaket ut og dro uten å gi hadet klem eller noe til han som likte meg. Jeg var jomfru og ikke klar for nærkontakt og var nok ekstremt avvisende i forhold til min venninde mot hans kompis. På den siste festen vi var sammen som var hos en venn av han når han var i min by (vi bodde noen timer vekke fra hverandre) så endte det med at jeg ditchet han når vi gikk ut fordi jeg fikk litt nerver for hvor åpen jeg hadde vært om et tema (han spurte om jeg hadde testet dop og jeg sa ja, og han var veldig interessert i å høre hvordan det var fordi han også ville prøve og jeg delte gledelig min erfaring , noe jeg i ettertid ser på som veldig negativt å dele til tross for at han syntes det var kult ). Jeg bare forduftet i gaten , gjemte meg bak en bil og sa de bare kunne gå videre for jeg måtte tisse, men løp aldri etter de/han.. Nå selv ti år senere tenker jeg på hvordan livet hadde vært med han, vi hadde samme familie problematikk og livshistorie , i tillegg til denne felles hobbyen vi møttes via. Men han slettet meg på facebook etter et par år uten kontakt og jeg har vært redd for at jeg gjorde dårlig inntrykk selv om det var han som tok opp temaene vi snakket om. Er det hyggelig, eller creepy at jeg søker han opp og adder han på facebook igjen og sender en melding om hvordan det går? Og burde jeg i så fall beklage meg eller bare være vanlig? Han er fortsatt aktiv i denne hobbyen og vi har mange felles bekjente av profesjonell karakter så jeg vil ikke risikere at han prater om meg til de og ødelegger mitt rykte i miljøet siden jeg også reiser rundt med denne hobbyen fremdeles av og til. Har prøvd å dra på arrangementer jeg tenker han er men vi er ikke på de samme stedene i forbindelse med hobbyen, men det er en hobby med lite miljø så alle vet hvem alle er.. Anonymkode: 44807...d6e
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #2 Skrevet 21. august 2017 Går vel an å sende en meld. Hei. Lenge siden. Hvordan går det men det kan virke litt rart etter 10år også. Oppdater hvordan det går hvis du sender melding. Anonymkode: 00c87...141
Gjest BethD Skrevet 21. august 2017 #3 Skrevet 21. august 2017 Sende en melding å spørre hvordan det går,lenge siden sist osv er vel harmløst
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #4 Skrevet 21. august 2017 syntes det hørtes super koselig ut! Er skikkelig vanskelig å ta det første steget da Anonymkode: 9d6f5...497
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #5 Skrevet 21. august 2017 Skader ikke å sende en melding, og hvis praten går løst kan du legge han til da Anonymkode: 099ed...1b6
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. august 2017 #6 Skrevet 21. august 2017 Send en melding og spør hvordan det går, så tar du det derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå