AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #1 Skrevet 20. august 2017 Vil man da ta det som et tegn på at jeg er interessert? Anonymkode: 85c3b...2d0
AnoR Skrevet 20. august 2017 #2 Skrevet 20. august 2017 Nei. Når man får Notification i mobilappen om at noen har bursdag, så står det "Send dem en hilsen" og hvis man trykker der så blir det melding/messenger, altså personlig. Har inntrykk av at de fleste som bruker appen gjør dette og ikke legger noe mer i det enn de som bruker pc og skriver på veggen.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #3 Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, AnoR skrev: Nei. Når man får Notification i mobilappen om at noen har bursdag, så står det "Send dem en hilsen" og hvis man trykker der så blir det melding/messenger, altså personlig. Har inntrykk av at de fleste som bruker appen gjør dette og ikke legger noe mer i det enn de som bruker pc og skriver på veggen. Men hvis det står på face at vedkommende har bursdag og jeg sender feks på whatsapp..? Ville di blitt mistenksom da? Anonymkode: 85c3b...2d0
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #4 Skrevet 20. august 2017 Klart det er mer hyggelig å få en personlig hilsen enn bare å skrive på veggen. Anonymkode: 21d34...055
AnoR Skrevet 20. august 2017 #5 Skrevet 20. august 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men hvis det står på face at vedkommende har bursdag og jeg sender feks på whatsapp..? Ville di blitt mistenksom da? Anonymkode: 85c3b...2d0 Det ville blitt litt påtrengende og stalking-aktig spør du meg... Om dette er en person du liker så ville jeg gitt tydeligere signaler enn å legge alt i en bursdagsmelding, men det er jo alltids hyggelig å få lykke ønsker på sin bursdag da. Endret 20. august 2017 av AnoR
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #6 Skrevet 22. august 2017 Mistenksomt? Hvis dere sender meldinger til vanlig, så er det vel ikke noe rart. Er du forelska i en person som snart har bursdag, og tenker at du kan bruke det å gratulere med dagen som en måte å starte en dialog på? Anonymkode: 1ee50...b69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå