Gå til innhold

Å gratulere med dagen personlig og ikke på veggen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil man da ta det som et tegn på at jeg er interessert? 

Anonymkode: 85c3b...2d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Når man får Notification i mobilappen om at noen har bursdag, så står det "Send dem en hilsen" og hvis man trykker der så blir det melding/messenger, altså personlig. Har inntrykk av at de fleste som bruker appen gjør dette og ikke legger noe mer i det enn de som bruker pc og skriver på veggen.

Skrevet
1 minutt siden, AnoR skrev:

Nei. Når man får Notification i mobilappen om at noen har bursdag, så står det "Send dem en hilsen" og hvis man trykker der så blir det melding/messenger, altså personlig. Har inntrykk av at de fleste som bruker appen gjør dette og ikke legger noe mer i det enn de som bruker pc og skriver på veggen.

Men hvis det står på face at vedkommende har bursdag og jeg sender feks på whatsapp..?  Ville di blitt mistenksom da?

Skrevet

Klart det er mer hyggelig å få en personlig hilsen enn bare å skrive på veggen. 

Anonymkode: 21d34...055

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis det står på face at vedkommende har bursdag og jeg sender feks på whatsapp..?  Ville di blitt mistenksom da?

Det ville blitt litt påtrengende og stalking-aktig spør du meg... Om dette er en person du liker så ville jeg gitt tydeligere signaler enn å legge alt i en bursdagsmelding, men det er jo alltids hyggelig å få lykke ønsker på sin bursdag da.

Endret av AnoR
Skrevet

Mistenksomt? Hvis dere sender meldinger til vanlig, så er det vel ikke noe rart. 

Er du forelska i en person som snart har bursdag, og tenker at du kan bruke det å gratulere med dagen som en måte å starte en dialog på?

Anonymkode: 1ee50...b69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...