Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja 😊

Anonymkode: 832e8...ab0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spent

Anonymkode: 356c2...a93

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spent

Har du noen gang følt at du ikke kommer til å klare?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen gang følt at du ikke kommer til å klare?

Jeg har som regel litt for god selvtillit for det, men i begynnelsen kan man helt klart føle at det blir litt uoverkommelig med mange nye oppgaver, masse nye rutiner og generelt mye å huske på. Men det går seg alltid til. Det viktige er å bruke mye energi i begynnelsen på å lære seg alt og ikke minst være fokusert. 

Jeg prøver å lage meg systemer og "historier" i hodet slik at jeg skal huske og lære meg alt i riktig rekkefølge. 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har som regel litt for god selvtillit for det, men i begynnelsen kan man helt klart føle at det blir litt uoverkommelig med mange nye oppgaver, masse nye rutiner og generelt mye å huske på. Men det går seg alltid til. Det viktige er å bruke mye energi i begynnelsen på å lære seg alt og ikke minst være fokusert. 

Jeg prøver å lage meg systemer og "historier" i hodet slik at jeg skal huske og lære meg alt i riktig rekkefølge. 

Supre tips :) Gav meg litt håp faktisk hehe

Skrevet

Jeg gleder meg! Jeg har jo søkt jobben fordi jeg ville ha den, gjøre noe nytt og få en ny hverdag med spennende arbeidsoppgaver. Klart, man er jo litt spent. Hvem jobber der, er de hyggelige, osv. Men mest at jeg gleder meg.

Anonymkode: 40d50...7d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...