Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Red Door

Chanel No 5

Sunflower

Cindy Crawford

& Jean Paul (den damen som var så populær).

Jeg har alle av en eller annen merkelig grunn og får bare lyst til å :kvalm: når jeg lukter på de.

Red Door og Chanel er SÅ kjærring. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo helt subjektivt...

Jeg liker IKKE:

*Sesongparfymene til Escada, nå sist Island Kiss, neste versjon, Rocking Rio, kommer garantert til å lukte helt likedan.

*Dior Pure Poison (men den bærer i det minste navnet sitt med rette)

*Ralph Lauren Blue

Egentlig liker jeg (med 2-3 unntak) INGEN parfymer som lukter fruktig eller lett blomster.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Dior Pure Poison var jo helt forferdelig.

At den ble utsolgt fort forstår jeg ikke.

Skrevet

Dolce & Gabbana - Light Blue

Tresor!

Alle Escada-dufter

Gjest Anonymous
Skrevet

Av de jeg har sniffet på i det siste er Dior`s Pure Poison den aller, aller verste!! Fikk kvalmefornemmelser og skikkelig hodepine etter èn sniff. Og da overdriver jeg ikke.

Skrevet

Jeg takler bare ikke sukkersøte parfymer, som: Escada, Ralph Lauren Blue osv. :kvalm:

Skrevet

Mitt desidert verste parfymeminne er LouLou fra Cacharel, et åttitallsmareritt i turkis flakong med en vinrød stripe. Uæææh. Tung og emmen.

Også Date, den billige ungdomsparfymen fra samme periode.

• Liker 1
Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg liker ikke "lette" parfymer med roser, konvall etc. ¨

For øvrig synes jeg det er verre å se verst og kjerring skrevet med æ. Jada, jeg vet at dette er feil sted for rettskrivingskorstog!

Gjest Daniella_
Skrevet

RedDoor, Tresor, J-lo sine parfymer.

Skrevet

Tresor, Poison, Opium og Vanderbilt. Og Date var fælt. Merkelig, "luktet" at en dame hadde på seg Date bare for et par dager siden. Grøss og gru... Fantes vel ikke som parfyme, bare en sterktduftende deo, mener jeg å huske. Men den lukten som får meg til virkelig å brekke meg, er Dove, og det gjelder hele sortimentet fra såper til lotion. :kvalm:

Skrevet

Veit kun om ein som eg IKKJE likar og det er ein herreparfyme, og det er Jean Paul Gaultier....Veit ikkje om det finst fleire av desse..men trur det er ei grøn flaska...

• Liker 3
Skrevet

Jeg klarer ikke parfyme som lukter veldig tungt eller som lukter veldig krydder!

• Liker 1
Skrevet

Chanel No 5 og andre med tunge og søte dufter. Er dessverre allergisk og får nyse/hosteanfall og skikkelig hodepine hvis jeg kommer i nærheten av noen som bruker for mye av det! Foretrekker lette, litt krydrede parfymer.

Skrevet

Jeg brekker meg når jeg lukter på Angel :-? verste jeg har prøvd noen gang...

Den damekroppen fra Jean Paul har sambo spesialbestilt til bryllupet, han synes den lukter så godt ;)

Skrevet

Synes de fleste fra Elisabeth Arden lukter æsj - iallefall på meg selv.

Parfymedufter er jo veldig individuelt da, på noen lukter det godt, på andre ikke.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Very Irresistible fra Givenchy er Very Resistible spør du meg....

Skrevet
Jeg brekker meg når jeg lukter på Angel :-? verste jeg har prøvd noen gang...

Jeg likte Angel før, men nå blir jeg kvalm av den, så den blir aldri mer brukt. Den inneholder noe udefinerbart (likner nesten lavendel, eller noe treaktig?) som jeg plutselig ikke takler lenger.

Ikke liker jeg Bvlgaris Petits et Mamans, heller, som ikke er å få tak i her i Norge, men som jeg kjøpte i utlandet i et anfall. For meg lukter den akkurat slik som babyproduktene til Natusan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...