AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #1 Skrevet 20. august 2017 Jeg er ikke interessert i det hele tatt. Personligheten er helt ok, men langtifra noe som passer meg eller jeg blir tiltrukket av. Det er forferdelig å si, men jeg blir avstøtt av kroppen hennes. Hun er så svær at det er veldig lite tiltrekkende. Spørsmålet er; hvordan avviser henne på en respektfull måte, når jeg egentlig ikke er det? Skjønner jo at tankene mine er bedritne, men jeg står iallefall for dem. Det er fra en tredjepart som kjenner oss begge, jeg har hørt at hun er interessert i meg. Anonymkode: fb178...1bd 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #2 Skrevet 20. august 2017 Så ikke oppfør deg for imøtekommende til henne. Bare vær normal. Anonymkode: 28c1f...d26 18
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 Populært innlegg #3 Skrevet 20. august 2017 Hvordan ville du avvist en normalvektig jente du ikke er interessert i? Anonymkode: 42d0a...fb4 51
Forundret.. Skrevet 20. august 2017 #4 Skrevet 20. august 2017 Du avviser henne slik du ville gjort med andre. Med respekt! 26
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #5 Skrevet 20. august 2017 Frykter du at hun kommer til å overfalle deg eller må du svare via tredjeparten nå? Uansett, bare si du ikke tror det er en god match, holder ikke det? Anonymkode: 0bfac...5b4 5
AnoR Skrevet 20. august 2017 #6 Skrevet 20. august 2017 På samme respektfulle måte du avviser andre. Det er helt urelevant om hun er overvektig eller ikke. Siden du vet at hun er interessert i deg er det beste å ikke gi hun noe mer å gå på, ikke snakk for mye med hun men ikke vær ufin heller, sett deg med kamerater og sørg for å ha en som avbryter dere om hun setter seg ved siden av deg og blir for nærgående. 7
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #7 Skrevet 20. august 2017 Skjønner ikke at du lager en sak av dette. De fleste har vel opplevd at noen man ikke er interessert i viser interesse. Anonymkode: f34aa...895 17
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #8 Skrevet 20. august 2017 Det er bare å høflig avvise det. De aller fleste folk tar et hint. Anonymkode: ba1be...ce2 3
Gjest noe tilfeldig Skrevet 20. august 2017 #9 Skrevet 20. august 2017 Herregud, get over yourself. Som alle andre sier; vær normal, men om hun gjør noe fremstøt får du avvise på en normal måte som du ille gjort til hvem som helst.. Som en tenårings "ugly duckling" er jeg sykt takknemlig for de guttene jeg forelsket meg i som behandla meg med samme respekt som alle andre, som faktisk var søt og snill med meg, og lot meg få leve i min forelskelsesrus, uten at de følte seg truet av det.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #10 Skrevet 20. august 2017 Det er jo ikke sikkert du trenger å avvise henne? Har hun selv tatt kontakt med deg på noen måte? Hvis ikke, er det jo ikke noe å bry seg med. At du ikke takler at noen liker deg, vel - det sier litt om deg.... Synes det er merkelig å blir stresset av at hun liker deg - bare fordi hun er overvektig. Det er ikke sånn at man MÅ inngå noe med folk man ikke liker, så synes derfor dette er en merkelig måte å reagere på. Hadde noen likt meg, hadde jeg tatt det som et kompliment - enten jeg likte han på samme måte eller ikke. Anonymkode: efb7b...d54 11
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #11 Skrevet 20. august 2017 Jeg synes du er rett og slett usmakelig i dette innlegget. Helt greit at du ikke ønsker å være sammen med en overvektig kvinne, men at du lager et så stort nummer ut av at hun kan finne på å like deg og at du blir avstøtt av henne er motbydelig. Anonymkode: d1af3...cc1 9
Perle Skrevet 20. august 2017 #12 Skrevet 20. august 2017 Herregud, du avviser henne akkurat slik du hadde avist en hvilken som helst annen jente du ikke er interessert i. Hun er faktisk en en helt normal persjon (suprise suprise!) selvom hun er overvektig. 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. august 2017 #13 Skrevet 20. august 2017 Hvorfor lage noe ut av det? Prøver hun seg er det bare til å avvise på en normal måte.
Maleficenta Skrevet 20. august 2017 #14 Skrevet 20. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke interessert i det hele tatt. Personligheten er helt ok, men langtifra noe som passer meg eller jeg blir tiltrukket av. Det er forferdelig å si, men jeg blir avstøtt av kroppen hennes. Hun er så svær at det er veldig lite tiltrekkende. Spørsmålet er; hvordan avviser henne på en respektfull måte, når jeg egentlig ikke er det? Skjønner jo at tankene mine er bedritne, men jeg står iallefall for dem. Det er fra en tredjepart som kjenner oss begge, jeg har hørt at hun er interessert i meg. Anonymkode: fb178...1bd Avvis henne på en normal og respektfull måte dersom hun prøver seg Men som sagt av en annen. Selv om hun liker deg trenger ikke det bety at hun kommer til å gjøre noe med det så ikke sikkert du trenger å avvise. Men bare ikke vær vemmelig mot henne. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #15 Skrevet 20. august 2017 Hva er du redd for da? At hun skal sitte på deg? Bare si at du ikke er interessert, dersom hun prøver seg. Anonymkode: cf4d9...f32 6
Horten Market Skrevet 20. august 2017 #16 Skrevet 20. august 2017 Herregud, du avviser slik kvinner avviser innpåslitne menn de overhodet ikke er interessert i. Sett opp noe tilsvarende "bitch face", går ikke det hjem så er det bare å oppsøke nærmeste lensmannskontor. Du skal ikke akseptere trakassering bare fordi du er mann.
Maleficenta Skrevet 20. august 2017 #17 Skrevet 20. august 2017 2 minutter siden, Horten Market skrev: Herregud, du avviser slik kvinner avviser innpåslitne menn de overhodet ikke er interessert i. Sett opp noe tilsvarende "bitch face", går ikke det hjem så er det bare å oppsøke nærmeste lensmannskontor. Du skal ikke akseptere trakassering bare fordi du er mann. Hvor står det at jenta er innpåsliten? 6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #18 Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, Horten Market skrev: Herregud, du avviser slik kvinner avviser innpåslitne menn de overhodet ikke er interessert i. Sett opp noe tilsvarende "bitch face", går ikke det hjem så er det bare å oppsøke nærmeste lensmannskontor. Du skal ikke akseptere trakassering bare fordi du er mann. TS har altså fått vite dette gjennom en tredjeperson. Det er ingen indikasjoner i det hele tatt på at denne kvinnen er "innpåsliten". Anonymkode: d1af3...cc1 5
Gjest Minesveiper Skrevet 20. august 2017 #19 Skrevet 20. august 2017 Du trenger vel strengt tatt ikke å gjøre noe med mindre hun gjør fremstøt. Avvis henne på en normal og høflig måte hvis hun spør deg ut.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #20 Skrevet 20. august 2017 Mest sannsynlig lyser du avsky lang vei, så hun har nok skjønt at du ikke er noe å satse på. Denne tredjepersonen som "vet" at hun er interessert og har fortalt deg deg har vel kanskje også hintet frempå til henne om at du ikke er interessert. Mest sannsynlig kommer hun til å la følelsene kjølne uten å gjøre noen fremstøt, så du slipper å avvise henne. Skulle hun mote seg opp og legge an på deg er det bare å gjøre som man pleier å gjøre; si at du ikke er interessert. Enkelt og greit. Hvorfor skulle det være vanskeligere å avvise en overvektig dame? Anonymkode: 3c256...70f 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå