Gjest brudetuppa Skrevet 2. august 2002 #1 Skrevet 2. august 2002 Hva en vanlig leiepris på brudepikekjole. Har to jenter på 3 og 12 år. Eller er det billigere å kjøpe i en butikk /evt sy???????
scorpion73 Skrevet 2. august 2002 #2 Skrevet 2. august 2002 Tror det varierer veldig, men fra 350 og opp til 8-900 kr tenker jeg nok du kommer opp i. Vet at mange her inne har kjøpt brudepikekjolene sine på e.bay, eller fått de sydd.
Stinemor Skrevet 2. august 2002 #3 Skrevet 2. august 2002 De fleste jeg kjenner som har leid brudepikekjole har betalt 700-900 kr pr kjole så det er vel kanskje vanlige priser?!? Selv har jeg kjøpt kjole til dattera vår i USA og betalte kr 850,- og jeg synes den er nydelig. Om du vil ha en enkel brudepikekjole uten alt for mye tyll og dill så sier alle de jeg har snakket med at det er veldig vanskelig å få tak i, men kanskje det er bare her vi bor, blir vel kanskje litt annet i en så stor by som Oslo ol. Stor klem fra Stinemor
LilleMy Skrevet 3. august 2002 #4 Skrevet 3. august 2002 Jeg har leid nydelig, helt enkel brudepikekjole i str. 4 år på Brudekjolen i Oslo til kr. 500,- inkl. de justeringer som måtte gjøres. Da henter jeg på onsdag, og leverer på mandag. Synes slett ikke det var så ille! For de to gutta vi har, har vi leid kjole og hvitt til 600,- pr. stykk. Jeg tror de blir ett flott tre-kløver neste lørdag!
AnitaN Skrevet 3. august 2002 #5 Skrevet 3. august 2002 Vi kjøpte alle tre brudepikekjolene......den ene på qxl til 800,- og to på brudesalong til 700,-pr stk.
jbkaarud Skrevet 3. august 2002 #6 Skrevet 3. august 2002 Datteren vår på 5 år var brudepike. Jeg tenkte først å leie kjole - det kostet 800 kroner (på en "billig" salong). Det endte faktisk med at jeg kjøpte en lignende kjole (ny) på ebay til i underkant av 400 kroner inkl. alt.
Gjest 17august Skrevet 5. august 2002 #7 Skrevet 5. august 2002 Hei! I Oslo og Bergen kan man få kjøpt relativt rimelige, flotte brudepikekjoler i diverse innvandrerbutikker. På Grønland (like bortenfor Oslo City) ligger det 5-6 stoffbutikker som også fører ferdigsydde kjoler og dresser til barn, mener det er priser fra 300 kr. sånn ca. I Bergen finnes en butikk i Gågaten som heter Balenz (tror det er sånn det staves) som har egen barneavdelig med de skjønneste kjolene og draktene. Dette er slike kjoler som har en del blonder og rysjer, men det er jo bare så skjønt på små brudepiker som skal være prinsesser for en dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå