AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #1 Skrevet 20. august 2017 hei, skal søke jobb på butikk og lurer på om denne søknaden er grei nok til søke med? Søknad på stilling som Butikkmedarbeider! Jeg viser til annonse på ..... og søker herved den ledige stillingen som butikkmedarbeider. Jeg er ei 21 år gammel jente, med godt humør, Positiv og omgjengelig, Grunnen til at jeg søker stillingen hos dere er at jeg gjerne har lyst til og jobbe med salg og butikkarbeid er det jeg trives med. Mine arbeidsoppgaver har vært forefallende arbeid som varepåfylling, rydding, kundebetjening og litt kassearbeid. I mine tidligere stillinger lærte jeg at det er viktig og yte god service, og jeg har fått utviklet en del gode egenskaper som jeg mener egner seg for den aktuelle stillingen. Som person er jeg pliktoppfyllende, presis og effektiv. For nærmere opplysninger om min arbeidserfaring og utdannelse henviser jeg til vedlagt CV. Håper dette vil være av interesse, og om ønskelig stiller jeg gladelig opp til intervju. Med vennlig hilsen ola nordmann Anonymkode: 9c20f...882
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #2 Skrevet 20. august 2017 Det er ganske mange skrivefeil. Et godt tips er å lime den inn i et Word-dokument med retteprogram. Da vil du få rød strek under de ordene som er feilstavet og blå strek der sammenhengen/bruken er feil. Anonymkode: 95952...084 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #3 Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ganske mange skrivefeil. Et godt tips er å lime den inn i et Word-dokument med retteprogram. Da vil du få rød strek under de ordene som er feilstavet og blå strek der sammenhengen/bruken er feil. Anonymkode: 95952...084 ok, takk men innholdet i teksten da er det greit? dette er bare en kladd så langt da Anonymkode: 9c20f...882
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #4 Skrevet 20. august 2017 Dårlig språk og struktur (blant annet skrivefeil, setningsoppbygning og avsnittsinndeling). Ikke noe særlig innhold i det du skriver heller. Det du skriver om tidligere arbeidsoppgaver er imidlertid viktig, men du kan gjerne fortelle mer om dette, både hva du gjorde, hva du fikk ut av det, om det var noen utfordringer som du klarte å løse og litt mer om hvordan du kan bruke disse erfaringene til å mestre arbeidsoppgavene i denne stillingen du søker på nå. Du skriver for eksempel at du har utviklet egenskaper som vil hjelpe deg i denne stillingen. Hva slags egenskaper, og på hvilken måte vil dette hjelpe deg? Anonymkode: c9f90...57b 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #5 Skrevet 20. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dårlig språk og struktur (blant annet skrivefeil, setningsoppbygning og avsnittsinndeling). Ikke noe særlig innhold i det du skriver heller. Det du skriver om tidligere arbeidsoppgaver er imidlertid viktig, men du kan gjerne fortelle mer om dette, både hva du gjorde, hva du fikk ut av det, om det var noen utfordringer som du klarte å løse og litt mer om hvordan du kan bruke disse erfaringene til å mestre arbeidsoppgavene i denne stillingen du søker på nå. Du skriver for eksempel at du har utviklet egenskaper som vil hjelpe deg i denne stillingen. Hva slags egenskaper, og på hvilken måte vil dette hjelpe deg? Anonymkode: c9f90...57b ok, takk for svar hjelper veldig dette skal få dette med Anonymkode: 9c20f...882
vafle Skrevet 20. august 2017 #6 Skrevet 20. august 2017 Du er bare en i mengden. Fortell litt om deg selv. Hvem er du, hva har du jobbet med før? Hvorfor er DU best egnet til denne jobben?
Jolene Skrevet 20. august 2017 #7 Skrevet 20. august 2017 TS, se under: Søknad til stilling som butikkmedarbeider hos XY Jeg er ei 21 år gammel jente med god erfaring fra butikk. Viser til stillingsannonse på ..... Grunnen til at jeg søker stillingen hos dere er at jeg gjerne har lyst til og jobbe med salg og butikkarbeid er det jeg trives med. I mine tidligere stillinger lærte jeg at det er viktig og yte god service, og jeg har fått utviklet en del gode egenskaper som jeg mener egner seg for den aktuelle stillingen. Beskriv hva dette er. Min erfaring, er at med godt humør og positivitet bidrar til en god opplevelse både for kunden, mine kolleger og meg selv i en arbeidshverdag. Mine arbeidsoppgaver har vært forefallende arbeid som: varepåfylling, rydding, kundebetjening og kassebetjening. Som person har jeg blitt beskrevet som pliktoppfyllende, presis og effektiv. For nærmere opplysninger om min arbeidserfaring og utdannelse henviser jeg til vedlagt CV. Håper dette vil være av interesse, og om ønskelig stiller jeg gladelig opp til intervju. Med vennlig hilsen ola nordmann
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #8 Skrevet 22. august 2017 Butikkmedarbeider som 21åring? Anonymkode: f1ca7...1d3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #9 Skrevet 22. august 2017 Syns dette var en veldig dårlig søknad. Denne går nok i søpla. Du må skrive om deg selv, hvorfor du er perfekt for jobben. Kanskje en ide å gå kurs? :-) Lære å skrive søknad og cv Anonymkode: ddc33...b38
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #10 Skrevet 23. august 2017 Den skiller jo ikke seg ut i det hele tatt? ... Typiske søknader man finner på Google og som man kaster rett i søpla. Prøv å vær litt mer kreativ og kjør din egen stil. Anonymkode: 90334...acd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå