AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #1 Skrevet 20. august 2017 Ok.. Jeg tror altså jeg vet svaret her ("he is just not that into you.."), men ber om å få bekreftelse her.. Kort fortalt.. Møtt en mann som sier han ikke er klar for forhold. Er selv heller egentlig ikke klar for noe forhold, men merker jeg liker han litt/ganske mye... Hatt sex med han to ganger og flørter nesten daglig med han på snap/SMS.. I natt var jeg på fest, drakk litt alkohol, og sendte mld til han hvor jeg skrev at jeg likte han.. Han svarte med noen koselige emojier (husker ikke nøyaktig hvilke..) Tidligere denne uken har jeg også sendt mld til han hvor jeg skrev at jeg håpte vi kunne ses igjen snart.. -Fikk samme svevende svar på dette da.. Så i dag bestemte jeg meg for å bare kutte han ut.. Nok er nok og Gidder ikke kaste bort mer tid på en som tydeligvis ikke er like intressert i meg, som jeg er i han.. Meeen....(!) Så åpner jeg fb og ser han både har likt og kommentert (med kompliment!) -et bilde av meg, som Mamman min har delt.. Og da blir jeg igjen forvirret! Hvorfor kommentere han noe på fb (som mamma har delt- de er ikke venner)?? Og OM han va intressert så skulle han da ikke heller ha svart noe konkret på mld mine istedet for noen "søte" emojier..? (Vi er begge voksne, selv om jeg selv føler meg som en usikker fjortis her.. Hvordan tenker egentlig menn? Ftr så er jeg meget klar til å gå videre, så vær gjerne brutalt ærlige her! Anonymkode: 87e82...d6b
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #3 Skrevet 20. august 2017 Hvorfor svarer han da ik noe mer konkret når jeg både sier at jeg liker han og at jeg håper vi kan ses igjen snart? Anonymkode: 87e82...d6b
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #4 Skrevet 20. august 2017 Hvis han hadde vært keen hadde du ikke spurt fremmede om svar på hva han tenker 😜 hvem vet hva menn mener med meldingene sine eller hva de klikker på på nettet. Tror de har mye mindre bevissthet rundt hva de signaliserer enn det damer har. Anonymkode: 230ad...ea1 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #5 Skrevet 20. august 2017 Ikke klar for forhold burde være mer en klar nok melding til deg. Ikke kast bort tid på sånne menn. Anonymkode: 05abb...70e 4
Perspektiv Skrevet 20. august 2017 #6 Skrevet 20. august 2017 Han er interessert, det er en teknikk han bruker for å øke din attraksjon til ham, og hvis du nekter at dette fungere, så motbeviser denne tråden det.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #7 Skrevet 20. august 2017 Så av 4 svar her inne sier 2 at han er intressert, og 2 at han ikke er det... Føler meg meget klokere nå.. Selv føler jeg egetlig at han ikke er det, men samtidig er det så mange småting som gjør meg usikker (spesielt den siste kommentaren på fb!!) Hater faktisk å drive å "analysere" slikt... Anonymkode: 87e82...d6b
AnoR Skrevet 20. august 2017 #8 Skrevet 20. august 2017 Ikke klar for forhold = liker deg ikke godt nok. Finnes utallige tilfeller der menn sier dette og holder kvinnen på gress i flere år, så møter han plutselig en ny kvinne og er i forhold og forlovet ila 2 måneder! Å svare med emojier i stedet for tekst når du sier at du liker han = vri seg unna situasjonen med å si at han ikke liker deg på samme måte, men han liker oppmerksomheten din og vil ha muligheten til å ha sex med deg. Det at han liker og komplimenterer et bilde av deg er jo sånn menn gjør med alle jenter de syntes er søte, for å få komplimenter tilbake og får å holde de på gress. Ikke analyser at han likte et moren din har lagt ut, det kom nok opp i newsfeeden og det er vanlig å like gode bilder som ligger i newsfeeden man tenker ikke over hvem som har tatt det. 7
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #9 Skrevet 20. august 2017 Han er ikke interessert. Kommentaren er for å vise at han liker deg og for å holde deg varm (for sex) Anonymkode: f3af8...f29 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #10 Skrevet 20. august 2017 Jeg har mange flørter gående. Hvis jeg svarer bare med emoji betyr det at jeg er interessert nok til at jeg ikke vil han skal slutte å ta kontakt. Hvis jeg liker han på ordentlig svarer jeg med hele setninger. Anonymkode: 230ad...ea1 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #11 Skrevet 20. august 2017 Du har vist han en del interesse nå. Jeg ville nok trukket meg litt tilbake etter det. Så kan du la han ta kontakt. Han virker litt interessert, men ikke veldig. Han har jo dessuten sagt at han ikke er klar for forhold, så du kan egentlig ikke forvente deg noe. Men du kan jo bare avvente og se om han tar kontakt. Du er vel uansett interessert i litt flørt med han, når du selv heller ikke er klar for forhold? Anonymkode: e32d8...1d2 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #12 Skrevet 20. august 2017 3 timer siden, exictence skrev: Han er nok interessert, vil jeg tro. Jepp det tror jeg og. I hvor stor grad han er interessert vet jeg ikke. Men det kan jo ts gjøre noe med:) Anonymkode: ce7d7...046
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #13 Skrevet 20. august 2017 Okei... hvordan kan jeg (TS) gjøre noe med dette? Anonymkode: 87e82...d6b
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #14 Skrevet 21. august 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Okei... hvordan kan jeg (TS) gjøre noe med dette? Anonymkode: 87e82...d6b Treffe han 3-4 ganger til og spørre han på nytt rett ut, "jeg begynner å like deg ganske godt, men vil ikke ha noe pulevenn. Så hva tror du om å bli et par etter hvert? " Hvis du ikke stiller et direkte spørsmål/ultimatum kommer han til å bare holde deg på gress og få godene av å tvinne deg rundt fingeren og ha sex med deg når det passer han, flørte så du tror han vil noe mer, men ikke gidde å forplikte seg til deg. Da ender du opp såra og brukt, så ikke si du ikke ble advart. Anonymkode: 23119...095
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #15 Skrevet 21. august 2017 + sier han nei eller vrir seg unna spørsmålet så sier du "Ok da er vi nok ikke på samme sted i livet, så best vi avslutter greia vår her da". Anonymkode: 23119...095
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #16 Skrevet 21. august 2017 Ok... takk for tips.. Har egentlig bestemt meg for å ikke ta mer kontakt.. Gidder som sagt ikke bruke mer tid og energi på noen som ikke viser samme interesse tilbake.. Så nå lar jeg bevist være å sende snap/mld til han, så får heg heller se om han tar noe initiativ.. Gjør han ikke det, er det faktisk helt greit.. Da vet jeg jo hvor "landet ligger".. Forøvrig er jeg jo heller ikke klar for noe forhold selv, men blir vel litt ekstra intressert når han viser såpass lite interesse tilbake(!) Man vil jo ha det man ikke kan få- ikke sant??! Så typisk kvinnfolk det altså går ann å være!! Anonymkode: 87e82...d6b 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #17 Skrevet 21. august 2017 Kan godt hende han er interessert. Hvor lenge har dette pågått mellom dere? Noen trenger bedre tid på å finne ut av og uttrykke hva de føler. Det kan hende at han blir glad når du sier at du liker han, men at han ikke er klar for å si det tilbake. Gi han litt tid og se hva som skjer. Men ikke press han fordi du trenger bekreftelse, fungerer som regel dårlig. Anonymkode: d27cc...cf7
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #18 Skrevet 21. august 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forøvrig er jeg jo heller ikke klar for noe forhold selv, men blir vel litt ekstra intressert når han viser såpass lite interesse tilbake(!) Man vil jo ha det man ikke kan få- ikke sant??! Så typisk kvinnfolk det altså går ann å være!! Anonymkode: 87e82...d6b Bli interessert i det man ikke kan få kalles å sette livet på vent. Verdt å bli bevisst på det hvis du ønsker mest mulig ut av livet. Ellers tror jeg ikke han er interessert i deg, men er ikke villig til å gi deg en tydelig avvisning. Han setter med andre ord sine backup planer om sex høyere enn dine planer om kjærlighet. Anonymkode: bf1a9...0b1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #19 Skrevet 21. august 2017 når en fjasebok kommentar er det eneste bidraget til å få tilbakemeldinger på et puleforhold, så virker dette ikke så veldig seriøst nei Anonymkode: 8b292...cae 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #20 Skrevet 21. august 2017 Høres helt riktig ut å gjøre sånn som du gjør, og gjerne slett han fra alle sosiale medier også. Ikke tenk så mye på det han gjør, fokuser på det han sier. Uavhengig av grunn har han sagt at han dessverre ikke er interessert i et forhold. Det finnes så mange bra mennesker der ute, så det er veldig bra at du prøver å kutte kontakten med denne mannen. Jeg var i samme situasjon, og det tok et par måneder før jeg faktisk klarte å bryte. Skulle ha gjort det med en gang, men jeg var naiv. Håper du finner noen som fortjener deg, ts Anonymkode: cf739...c2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå