AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #1 Del Skrevet 20. august 2017 Hvor vondt er det med bekkeninfeksjon? Fikk satt inn spiral i uken som var, og fikk beskjed om at om jeg fikk smerter, feber, ble dårlig e.l. så måtte jeg ta kontakt med lege. Hadde ingen smerter den dagen, men neste kveld begynte det å gjøre litt vondt. Smertene kommer og går og er vel som sterke menssmerter. Er også litt kvalm og uggen, føler meg litt småsyk men ikke veldig dårlig. Kjenner jeg er litt ekstra på vakt siden jeg er redd for infeksjon.. Noen som har hatt bekkeninfeksjon og kan beskrive smertene? Hadde dere feber eller ikke? Anonymkode: 4753a...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #2 Del Skrevet 20. august 2017 Jeg har ikke hatt bekkeninfeksjon, men jeg har opplevd en spiral som nesten gjennomhullet livmoren min og det var litt som det du beskriver. Anonymkode: 1d0be...850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #3 Del Skrevet 20. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke hatt bekkeninfeksjon, men jeg har opplevd en spiral som nesten gjennomhullet livmoren min og det var litt som det du beskriver. Anonymkode: 1d0be...850 Oi 😨 hvordan fant du det ut? Hvor lenge etter du fikk satt den inn skjedde det? Anonymkode: 4753a...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #4 Del Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Oi 😨 hvordan fant du det ut? Hvor lenge etter du fikk satt den inn skjedde det? Anonymkode: 4753a...89b Jeg gikk ganske mange uker, ble oppdaget av gynekolog på kontrollen etter 6 uker. Du vet at du skal kontrollere spiralen etter 6 uker, ja? Anonymkode: 1d0be...850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #5 Del Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk ganske mange uker, ble oppdaget av gynekolog på kontrollen etter 6 uker. Du vet at du skal kontrollere spiralen etter 6 uker, ja? Anonymkode: 1d0be...850 Eee nei det har jeg ikke fått beskjed om🙊 Anonymkode: 4753a...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 20. august 2017 #6 Del Skrevet 20. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk ganske mange uker, ble oppdaget av gynekolog på kontrollen etter 6 uker. Du vet at du skal kontrollere spiralen etter 6 uker, ja? Anonymkode: 1d0be...850 Mange gynekologer som ikke praktiserer etterkontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #7 Del Skrevet 20. august 2017 Akkurat nå, Nerine_ skrev: Mange gynekologer som ikke praktiserer etterkontroll. Da bestiller man timen selv. Verre er det ikke. Anonymkode: 1d0be...850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #8 Del Skrevet 20. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eee nei det har jeg ikke fått beskjed om🙊 Anonymkode: 4753a...89b Det er iallfall vanlig og anbefalt. Anonymkode: 1d0be...850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 20. august 2017 #9 Del Skrevet 20. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da bestiller man timen selv. Verre er det ikke. Anonymkode: 1d0be...850 Jo, når man ikke får beskjed om at det bør gjøres er det mange som ikke tenker noe mer over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #10 Del Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, Nerine_ skrev: Jo, når man ikke får beskjed om at det bør gjøres er det mange som ikke tenker noe mer over det Det er jo lov å undersøke eller stille spørsmål når man putter et fremmedobjekt i kroppen sin. Anonymkode: 1d0be...850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 20. august 2017 #11 Del Skrevet 20. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo lov å undersøke eller stille spørsmål når man putter et fremmedobjekt i kroppen sin. Anonymkode: 1d0be...850 Jeg tenker at at jeg blir opplyst om det som er viktig jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #12 Del Skrevet 20. august 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor vondt er det med bekkeninfeksjon? Fikk satt inn spiral i uken som var, og fikk beskjed om at om jeg fikk smerter, feber, ble dårlig e.l. så måtte jeg ta kontakt med lege. Hadde ingen smerter den dagen, men neste kveld begynte det å gjøre litt vondt. Smertene kommer og går og er vel som sterke menssmerter. Er også litt kvalm og uggen, føler meg litt småsyk men ikke veldig dårlig. Kjenner jeg er litt ekstra på vakt siden jeg er redd for infeksjon.. Noen som har hatt bekkeninfeksjon og kan beskrive smertene? Hadde dere feber eller ikke? Anonymkode: 4753a...89b Bekkeninfeksjon får du ikke uten å ha en annen ptimær infeksjon i et snnet organ i bekkenet der infeksjonen sprer seg til bekkenet og bukhulen. Det du kan ha fått etter en insetting av spiral er infeksjon i livmoren. Den sprer seg normalt ikke i ekspressfart til bekkenet. Kontskt lege. Anonymkode: 3dcc1...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #13 Del Skrevet 17. oktober 2018 Litt gammel tråd, men det samme gjelder meg. Noen som har hatt bekkeninfeksjon og vil fortelle om hvordan det er? Føles smertene ut som menssmerter? Anonymkode: 25136...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå