Gå til innhold

Eksen min flørter så åpenlyst med mange damer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...på sosiale medier. Så alle legger merke til det. Det er nye pene damer annenhver uke. Ikke sikkert det er noe mer med alle, men likevel. Jeg føler meg så dum. Satset på ham i nesten 2 år, før han dumpa meg fordi han ville lete videre. Synes det er så kjipt å se hans egentlige jeg. Jeg kjenner ham som god og snill og flott på så mange andre områder. Men liker ikke at han er så slepphendt med flørtinga... Må komme over ham... Måtte bare få det ut...

Anonymkode: 1de00...859

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bryr du deg. Han er eksen din og har full rett til å gjøre som han vil

• Liker 7
Skrevet

Slett han ev.blokk han fra sosiale medier, sånn at du ikke har muligheten til å se at han gjør det. Eneste måten å komme seg videre.

• Liker 10
Skrevet

Tror du skal være glad du ble kvitt han. Han høres rimelig overfladisk ut.

Anonymkode: 124e6...e99

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, Honey Dew skrev:

Han har ingen rett til å gjøre som han vil selv om han er eksen min. Han skal gjøre som jeg sier!!!

Anonymkode: 1de00...859

• Liker 2
Skrevet

"Hva faen tenkte jeg med?", kommer du til å si høyt til deg selv en dag. Tro meg! Det går over. :)

Anonymkode: 667ff...77c

• Liker 2
Skrevet

Er nok han sin måte å få oppmerksomhet på siden han ikke har deg lenger... Desperasjon!
Det beste for deg er å blokkere og slette han så du slipper å se det, for jeg skjønner at det er ubehagelig og kan gjøre deg frustrert for hva i helvetes slags mann du har brukt tid på...

Anonymkode: 16d77...956

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, Honey Dew skrev:

Om hun fortsatt har følelser for fyren er det jo normalt å tenke seg at kanskje hun ikke kan noe for at hun bryr seg? Er vanskelig å ikke bry seg om sånt når man er forelsket i personen. 

TS du burde slette han fra sosiale medier. Det er det første man må gjøre når man ikke lenger er sammen for å unngå å såre seg selv med å se sånne ting. 

Skrevet

Du venner deg til det, faktisk.

Anonymkode: 4b18a...62d

Skrevet

Tror virkelig du må slutte tenke på hva eksen din gjør... En eks er en eks for en grunn, drit i han og gå videre. ;)

Skrevet

Jeg er uenige med alle her. Ts, jeg skjønner deg godt. Hadde følt at det var like fælt som deg. 

Man må akseptere at ekser er ekser, i ytterste konsekvens. Det gjør vondt å ta inn over seg noen ganger. 

• Liker 1
Skrevet

Slett og blokk. Ser ingen vits i å være venner med eksen på sosiale medier.

• Liker 1
Skrevet

Slik jeg leser HI, er TS mest bekrymret for hvordan det reflekterer over på henne at han flørter så mye og åpentlyst på nett. Og i tillegg var det HAN som dumpa henne, og ikke motsatt.

Hvordan i alle dager har han da oppført seg bak ryggen på ts under dems 2 års lange forhold?

Anonymkode: 6af05...3e5

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du skal være glad du ble kvitt han. Han høres rimelig overfladisk ut.

Anonymkode: 124e6...e99

Merkelig hvordan kvinner klarer å snu alt om på mannen. Ts er åpenbart sjalu og kontrollerende. Skjønner godt han ikke ville være sammen med ts. Men exen har ikke gjort noe galt . Han er singel og kan flørte så mye han vil med hvem han vil

Anonymkode: ef5e2...fc3

• Liker 2
Skrevet
14 timer siden, Byjenta! skrev:

Tror virkelig du må slutte tenke på hva eksen din gjør... En eks er en eks for en grunn, drit i han og gå videre. ;)

Ikke alltid det er en grunn. Det ble slutt med eksen min ut av det blå liksom. Begge hadde sterke følelser for hverandre lenge etterpå, men vi var usikre på hverandre.

Anonymkode: 0f17f...25b

Skrevet
13 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Slett og blokk. Ser ingen vits i å være venner med eksen på sosiale medier.

Enig, særlig når man merker at det føles kjipt å få innsikt i hva eksen driver med. Slett og blokker!

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig hvordan kvinner klarer å snu alt om på mannen. Ts er åpenbart sjalu og kontrollerende. Skjønner godt han ikke ville være sammen med ts. Men exen har ikke gjort noe galt . Han er singel og kan flørte så mye han vil med hvem han vil

Anonymkode: ef5e2...fc3

Det er i prinsippet ikke blitt gjort noe galt, men atferden hans må han regne med at slår negativt tilbake på han selv. Ingen som vil ta han seriøst og han blir stempla som billig og enkel. Enhver dame som vil ha seg litt selvtillittsboost vet at denne mannen er DESPERAT og kaster seg villig inn i nye flørter hele tiden. Ingen kvalitetsmann.

Anonymkode: 1f6f9...18d

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde bare tatt det som en god bekreftelse på at det var lurest å bli kvitt han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...