Gå til innhold

Gave/betalin for hundepass?

finnbjarne

Anbefalte innlegg

En venninne skal passe hunden min for meg en dag, fordi jeg skal bort. Hun har selv hund, og de går godt sammen. Jeg blir borte hele dagen, og lurer derfor på om jeg skal kjøpe en liten gave som takk for at hun passer? Eller gjør man helst det hvis folk passer over lengre tid? Kommer uansett til å ta med noe godt som hundene kan kose seg med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjokolade, kake eller vinflaske. Evn en liten blomst eller pynt hun kan ha i vinduet eller på kommoden :) Ikke nødvendig etter kun 1 dags pass , men jeg pleier å gi disse tingene når venner passer en helg.

Anonymkode: 24c47...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade eller en vin. Mer er ikke nødvendig for bare en dag. Hadde jeg passet en hund i én dag, hadde jeg ikke forventet å få noe for det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggebein til hunden hennes, eventuelt inviter henne med på en gåtur til en kafe hvor du spanderer kaffe og en vaffel på henne. 

Jeg pleier kjøpe gaver om noen passer kattene mine 1-2 uker. For kattepass en helg, så spanderer jeg noen øl, eller lager en enkel middag hjemme, eller kjøper leker til passer sin katt. 

Anonymkode: 5fc23...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...