Gå til innhold

fikk gave av sambo...oi!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

For noen mnd tilbake sto jeg og sambo å beundret en ring hos gullsmeden til 60.000 kr.

Den var kjempe fin, og vi sto å lekte med tanken på at jeg eide den.

Og i dag, nesten 2mnd senere kom han med DENNE ringen til meg :o :o :o

Jeg sa til han den dagen vi så ringen at jeg aldri kunne hatt en sånn for jeg hadde aldri turt å bruke den i frykt for å miste den, pluss at det egentlig er LITT bortkasta penger :roll:

Men nå har vi ikke felles økonomi da. Så jeg har ikke så mye jeg skulle sagt. Ring til 60.000 har jeg fått og er mildt sagt sjokkert.

Kjempe snilt selvfølgelig, men er bare litt forskrekka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
.

Jepp - og bare litt "gjest"...

jada

:ler:

Gjest innleggskriver
Skrevet

Jepp - og bare litt "gjest"...

:ler:

Hva? :klø:

Gjest innleggskriver
Skrevet
Oa..

Han elsker deg :hjerter2:

Joda. Selvfølgelig.

Men han trenger ikke kjøpe dyre ringer til meg for å bevise det :)

Gjest StoreSky
Skrevet
Oa..

Han elsker deg :hjerter2:

Så hvis man får en ring til 500,- så elsker en person deg ikk?? Synes 60 000 er litt mye,(jeg ville heller valgt en reise eller noe sånt!) men hvis dette er "love og the life" så er det vel noe man gjør hvis man har muligheten...

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Jasså. Bytt den så får du inn noen penger :hoho:

Skrevet

Jaha :o Jeg tror ikke jeg har sett noen ring til i nærheten av 60.000 engang hos de gullsmedene jeg har vært innom i det siste...

Jeg tror jeg hadde blitt irritert fordi han hadde brukt så uhorvelig mye penger på tull.

Jeg anser 60.000 kroner for å være helt vannvittig å bruke på en ring.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Klarer ingen her å glede seg på vegne av andre eller? Makan :o

Skrevet

Jeg hadde blitt helt :-( hvis mannen ville bruke 60000 på meg og kom med en ring... Vil mye heller ha en opplevelse, men det er meg.

Skrevet
Jaha  :o  Jeg tror ikke jeg har sett noen ring til i nærheten av 60.000 engang hos de gullsmedene jeg har vært innom i det siste...

Å joda, men du har sikkert ikke sett etter det. 60.000 kr er mye for en ring, men sjelden er det ikke. Du vet disse enkle ringene i hvitt gull med èn enkelt diamant? Sånn forlovelsestype-ring? Med en sten på ca 0,75 karat (av god kvalitet) vil 60.000 være en saklig pris.

Gratulerer med flott ring! Spar på diamantsertifikatet du får, og sjekk om du har gode forsikringer.

Skrevet
For noen mnd tilbake sto jeg og sambo å beundret en ring hos gullsmeden til 60.000 kr.

Den var kjempe fin, og vi sto å lekte med tanken på at jeg eide den.

Og i dag, nesten 2mnd senere kom han med DENNE ringen til meg  :o  :o  :o  

Jeg sa til han den dagen vi så ringen at jeg aldri kunne hatt en sånn for jeg hadde aldri turt å bruke den i frykt for å miste den, pluss at det egentlig er LITT bortkasta penger  :roll:  

Men nå har vi ikke felles økonomi da. Så jeg har ikke så mye jeg skulle sagt. Ring til 60.000 har jeg fått og er mildt sagt sjokkert.

Får nesten tårer i øynene... Så søtt...

Skrevet

Så hvis man får en ring til 500,- så elsker en person deg ikk?? Synes 60 000 er litt mye,(jeg ville heller valgt en reise eller noe sånt!) men hvis dette er "love og the life" så er det vel noe man gjør hvis man har muligheten...

De hadde sett på ringen ... Det er superromantisk..

Ok, det er bare en "ting", men den symboliserer også kjærlighet. Og han ville bruke såpass mye penger på kjæresten sin, kjempesøtt syns jeg!

Skrevet

Grattis med ny ring!! Heldiggris!!

Jeg har også en sånn mann, selvom han aldri i verden hadde brukt SÅ mye penger, da..... :ler:

Men nå er det nesten blitt sånn at jeg ikke tør å kommentere fine ting lengre, for han husker på det og kjøper det gjerne...... og gir meg det med stjerner i blikket eeeevigheter etterpå...... og sier husker du at vi så den hva-det-nå-er den gangen..... og jeg som regel ikke husker det engang........... :ler: pinflaut :wink:

Skrevet
Jeg hadde blitt helt   :-(  hvis mannen ville bruke 60000 på meg og kom med en ring... Vil mye heller ha en opplevelse, men det er meg.

Helt enig!

Klarer ingen her å glede seg på vegne av andre eller? Makan  :o

Søtt er det.. hvis du er utrolig overfladisk og dum med penger.

Gjest innleggskriver
Skrevet

Helt enig!

Søtt er det.. hvis du er utrolig overfladisk og dum med penger.

Herregud, er det MULIG å kommentere på den måten?

Hva har folk her med hva min sambo bruker penger på?

Merkelig at noen klarer å få vrengt ut av seg noe sånt.

:roll:

Skrevet

De er sikkert misunnelige... ;)

Jeg syns bare det var kjempesøtt!

Gjest Vindelspev
Skrevet

Personlig ville jeg likt å få noe annet for pengene. Men det er bare meg. Å sette seg til doms over hva andre bruker sine penger på, det blir bare for dumt. Sitter vi med fasiten eller?

Det provoserer meg at enkelte alltid skal evaluere og kverulere over andres valg og levemåte.

Gjest innleggskriver
Skrevet
Personlig ville jeg likt å få noe annet for pengene. Men det er bare meg. Å sette seg til doms over hva andre bruker sine penger på, det blir bare for dumt. Sitter vi med fasiten eller?

Det provoserer meg at enkelte alltid skal evaluere og kverulere over andres valg og levemåte.

Ja, jeg ble litt sjokkert jeg.

Men men, de får kverulere og tjase og mase så mye de vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...