Villafina Skrevet 20. august 2017 #1 Skrevet 20. august 2017 Hei alle sammen ❤ Dette er sikkert et spørsmål som går igjen, men jeg må bare høre. Har en kastrert hankatt her, mainecoon, som har vært borte i straks 3 døgn. Dette er svært uvanlig av han da han som regel kun er ute 1-3 timer om gangen. Jeg er fryktelig fortvilet og bekymret. ER dette vanlig av katter, at de kan "gå ut på en vandring" i flere døgn? Har lett og lett.. dag, kveld og natterstid. Er bare så redd
Nerine_ Skrevet 20. august 2017 #2 Skrevet 20. august 2017 (endret) Jeg har hatt katt i endel år nå og jeg har aldri opplevd det, men igjen så er det jo mange katter som gjør sånn. Du kan jo få dyrevernsorganisasjonen som er nærmest bostedet ditt til å etterlyse om noen har sett han på facebook siden deres. Endret 20. august 2017 av Nerine_
Blod Skrevet 21. august 2017 #3 Skrevet 21. august 2017 Det kan skje at en hjemmekjær katt plutselig drar ut på vandring 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #4 Skrevet 21. august 2017 Nå har jeg aldri hatt katt selv, men jeg trodde dette var nokså vanlig jeg? Anonymkode: e39f3...2ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå