Gå til innhold

Depresjonens migrasjon - Hvordan stor mannlig migrasjon skaper flere enslige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil karakterisere dagens innvandringspolitikk, selv etter FrP sine innstramninger, som en migrasjon av depresjon. Det jeg mener med det er at innvandringen tar med seg depresjonen fra hjemlandet, til det landet de migrerer til gjennom en rekke mekanismer. Nå vil jeg særlig ta opp at det høye overtallet av mannlig migrasjon til landene våre skaper stor ulykke.

Årsaken er svært enkel, noe jeg tipper alle har skjøn. Nemlig at det skaper flere enslige, da selvsagt enslige menn. Det her gjelder ikke utelukkende den migrerende befolkningen, men også den norske. De som kommer hit er på en skala fra uattraktiv til attraktiv, noen av de som kommer hit vil med andre ord være mer populære med de innfødte kvinnene, enn de innfødte mennene. Ergo, vil en del menn gå en tid som ulykkelig i møte, fordi de ikke får dannet par. Akkurat antallet dette gjelder er vanskelig å vite, men det er så klart en ulykke uansett.

Ikke mindre blir problemet når enkelte religiøse profeter, har laget et system som er designet til å fjerne konkurrenter på det fysiske plan. Islam tillater muslimske menn å være i lag med såkalte kristne og jødiske kvinener, selv om de er ateister. Mens de tillater ikke muslimske kvinner på samme måte å være i lag med kristne eller jødiske menn. På denne måten kan islam ta de "vanntro" sine kvinner, og dermed fjerne motstanderne over tid. Dette er en ond taktikk, men ikke noe vi ikke burde forvente. Muhammed var en smart mann, både emosjonelt og intellektuelt. En mann som visste hvordan han skulle ta over nye områder og bli berømt til verdens ende.

Det her er et eksempel på ekstrem vannstyre som ikke ligner maken i historien, og enda et bevis på hvor sosiopatiske politikerne våre egentlig er. Et hvert menneske med empati burde forstå at de ikke kan tulle med kjønnsblansen i et land på en slik måte. De burde alle skamme seg. De har skapt en migrasjon av depresjon.

Fra: http://fjellooy.blogg.no

Hva tenker du om dette?

Anonymkode: 6da84...714

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, nesten alle disse henter konene sine hit etter hvert. Familiegjenforening, vet du.

Anonymkode: 4f675...1e5

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Neida, nesten alle disse henter konene sine hit etter hvert. Familiegjenforening, vet du.

Det er begge dler. For de som ikke gjør det, er de på en skala fra uattraktiv til attraktiv. Så klart en slik innvandring skaper en viss ubalanse og lavere lykke blant befolkningen.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er begge dler. For de som ikke gjør det, er de på en skala fra uattraktiv til attraktiv. Så klart en slik innvandring skaper en viss ubalanse og lavere lykke blant befolkningen.

Jeg blir mer ulykkelig av den sosiale kontrollen og de stadig flere drabantbyene bestående kun av innvandrere.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er egentlig poenget her? Du vil gjerne importere et hav av kvinner fra ikke-vestlige kulturer, men ingen menn? Jeg har sett argumentet litt for mange ganger. Likevel kan det være et poeng, fordi jeg vet veldig godt at våre kvinner er om ikke like beskyttende overfor menn fra nordlige strøk, så ganske i nærheten. De ville heller ikke ønsket det, så det kunne vært et interessant sosialt eksperiment. Nå er det kraftig overvekt av menn. De fleste er fremdeles vel og merke illegale, men mer enn nok har blitt tatt imot via en utdatert og misforstått asylordning. Vel, de må utstå med all slags ikkenordisk usosial, kriminell, ideologisk aktivitet og sosiale normer som de fleste av dem er svært negative overfor, men sjelden tør å si imot rent politisk. Det må også menn. Ha litt guts for svarte. Er ikke det likestilling?

For å være rettferdig; stans absolutt all innvandring fra ikke-vestlige land og begrens kraftig muligheten for andre ikke-nordiske beboere å få statsborgerskap. For begge kjønn. Da begynner det å ligne noe.

Skrevet

Jeg tror også at de fleste unge asylsøkere kommer til å finne en kone fra hjemlandet.

Det er også en del norske menn som konverterer til islam for å gifte seg med en muslimsk kvinne. Det er slik at barnet blir muslim hvis faren er muslim. 

Anonymkode: 96a20...152

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror også at de fleste unge asylsøkere kommer til å finne en kone fra hjemlandet.

Det er også en del norske menn som konverterer til islam for å gifte seg med en muslimsk kvinne. Det er slik at barnet blir muslim hvis faren er muslim. 

Anonymkode: 96a20...152

Det er vel noen norske menn som konverterer til islam, men svært få. Derimot er jeg uenig i at faren bestemmer religion på barna, det er mange ulike faktorer som bestemmer det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...