Gå til innhold

Vil du hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente 19

Jeg har utrolig store problemer med å åpne meg til andre. Har prøvd å snakke med helsesøster, men ender alltid med at jeg pynter på problemene for å "slippe unna". Men nå har jeg det såpass vanskelig at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Jeg har en kjæreste, men vil ikke plage henne med mine problemer.. Så da tenkte jeg at det kanskje hadde hjulpet å snakke med noen jeg ikke kjenner, som er tålmodig og klarer å sette seg i min situasjon. Er det noen som har lyst å hjelpe meg? Jeg er en flink lytter selv å kan gjerne hjelpe deg tilbake. 

Kommenter under å jeg kan sende deg en melding :) Takk på forhånd <3 

Anonymkode: 9170b...b56

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvordan ble du kjent med kjæresten din Ts? Du har vel vært litt åpen da? Dere ble jo kjent på et vis. Tror uansett det er best å prate ned noen du kjenner faktisk.

Endret av lillesky
  • Liker 5
Skrevet

Kjærester er nettopp til for slike problemer. Vet ikke helt i lesbiske forhold, men jeg regner med de er som hetero forhold.

Anonymkode: 9b7d9...947

Skrevet

Hva med å skrive et brev du kan gi til helsesøster eller fastlege? skriv noe sånt som du skrev i innlegget ditt, at du har vanskeligheter med å åpne deg og snakke om det som plager deg. Prøv å snakk med kjæresten din også, kanskje hun kan være med deg til helsesøster/fastlegen og prate for deg, men da må du fortelle henne det først så klart :) Lykke til!

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jente 19

Jeg har utrolig store problemer med å åpne meg til andre. Har prøvd å snakke med helsesøster, men ender alltid med at jeg pynter på problemene for å "slippe unna". Men nå har jeg det såpass vanskelig at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Jeg har en kjæreste, men vil ikke plage henne med mine problemer.. Så da tenkte jeg at det kanskje hadde hjulpet å snakke med noen jeg ikke kjenner, som er tålmodig og klarer å sette seg i min situasjon. Er det noen som har lyst å hjelpe meg? Jeg er en flink lytter selv å kan gjerne hjelpe deg tilbake. 

Kommenter under å jeg kan sende deg en melding :) Takk på forhånd <3 

Anonymkode: 9170b...b56

Det er en god følelse å hjelpe noen med deres problemer. Å dele tanker og bekymringer er noe som skal tilhøre et forhold.

Anonymkode: 82b39...1ec

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for spekulasjoner.
/lillesky (mod)

Endret av lillesky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...