AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #1 Del Skrevet 20. august 2017 Hei! Jeg tenkte å lage varmrøkt makrell idag (av typen vakumpakket fra butikken) til middag, og lurer på om noen vet hvordan denne best varmes opp? Stekeovn på lav temp, eller kanskje i vannbad i vakumpakken? Eller kanskje er den best kald? Tilbehør blir kokte poteter, agurksalat og rømme Anonymkode: 104fa...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 21. august 2017 #2 Del Skrevet 21. august 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg tenkte å lage varmrøkt makrell idag (av typen vakumpakket fra butikken) til middag, og lurer på om noen vet hvordan denne best varmes opp? Stekeovn på lav temp, eller kanskje i vannbad i vakumpakken? Eller kanskje er den best kald? Tilbehør blir kokte poteter, agurksalat og rømme Anonymkode: 104fa...ff4 Vakuumpakket varmrøkt makrell er pålegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #3 Del Skrevet 21. august 2017 1 time siden, Jerry Lee skrev: Vakuumpakket varmrøkt makrell er pålegg. ?? Det går da fint an å spise den til middag også? Jeg spiste mye kaldrøkt makrell til middag som barn, da hadde vi bare kokte poteter, gulrøtter og smeltet smør til. Jeg ville hatt makrellen kald, TS - smaker garantert godt med tilbehøret du lister opp. Anonymkode: b6c33...afa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #4 Del Skrevet 21. august 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg tenkte å lage varmrøkt makrell idag (av typen vakumpakket fra butikken) til middag, og lurer på om noen vet hvordan denne best varmes opp? Stekeovn på lav temp, eller kanskje i vannbad i vakumpakken? Eller kanskje er den best kald? Tilbehør blir kokte poteter, agurksalat og rømme Anonymkode: 104fa...ff4 Står det noe om tilberedning på pakken? Ofte står forslag på produktene. 2 timer siden, Jerry Lee skrev: Vakuumpakket varmrøkt makrell er pålegg. Uansett hva en matvare er beregnet til, så kan man vel velge selv om man vil endre på innarbeidede vaner og prosedyrer? Her i huset er kalde fiskekaker pålegg på skiver, og ikke middag. Anonymkode: a1eed...cf9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #5 Del Skrevet 21. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: ?? Det går da fint an å spise den til middag også? Jeg spiste mye kaldrøkt makrell til middag som barn, da hadde vi bare kokte poteter, gulrøtter og smeltet smør til. Jeg ville hatt makrellen kald, TS - smaker garantert godt med tilbehøret du lister opp. Anonymkode: b6c33...afa Den ble såvidt lun i ovnen minutter på 180 grader, var knallgodt! Spiser det som pålegg også forøvrig, men funket supert til middag også hvorfor begrense noe så godt til brødskiver bare? Anonymkode: 104fa...ff4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #6 Del Skrevet 21. august 2017 hilsen Ts btw Anonymkode: 104fa...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #7 Del Skrevet 21. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den ble såvidt lun i ovnen minutter på 180 grader, var knallgodt! Spiser det som pålegg også forøvrig, men funket supert til middag også hvorfor begrense noe så godt til brødskiver bare? Anonymkode: 104fa...ff4 Anonymkode: a1eed...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 23. august 2017 #8 Del Skrevet 23. august 2017 Vi bruker å ha det i potet og purresuppe. Bare legger oppdelt røykemakrell i bunnen av suppetallerkene og har varm suppe over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. august 2017 #9 Del Skrevet 23. august 2017 På Monday, August 21, 2017 den 16.08, AnonymBruker skrev: ?? Det går da fint an å spise den til middag også? Jeg spiste mye kaldrøkt makrell til middag som barn, da hadde vi bare kokte poteter, gulrøtter og smeltet smør til. Jeg ville hatt makrellen kald, TS - smaker garantert godt med tilbehøret du lister opp. Anonymkode: b6c33...afa Sa ikke at ikke går an. Sa kun at det opprinnelig er pålegg. ☺ Og er enig i at det kan smake godt som middag med godt tilbehør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå