AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #1 Skrevet 20. august 2017 Jeg ønsker meg veldig en å dele dagene med - både gleder og bekymringer. Men føler jeg har mange bekymringer for tiden, og er redd for at det er dette som skal komme frem hvis jeg først går på date. For eksempel trives jeg ikke så godt på jobb for tiden, og siden jeg har jobbet mye de siste årene er det lett for at dette blir tema. Det er lenge siden jeg har hatt mye fritid og aktive fritidsinteresser. Mitt forrige forhold tok slutt for et år siden. Etter det har jeg hatt kjærlighetssorg og jobbet mye. Føler meg på en måte klar for å treffe noen nye. Jeg ønsker det, men samtidig så lurer jeg på om jeg må komme meg enda mer ovenpå og trives med fritiden min/ være opptatt av andre ting før jeg går på date. Jeg er ellers ei trivelig, reflektert og morsom dame, så er lett å like og prate med. Blir lett interessert i det andre snakker om, men føler altså jeg ikke har så mye å by på selv for tiden. Noen tips til hvordan gå frem? Er det bare selvfølelsen som fremdeles ikke har kommet seg på topp etter bruddet tror dere? Anonymkode: f14c4...4ae
Gjest JanHelge Skrevet 20. august 2017 #2 Skrevet 20. august 2017 En eventuell date kan endre mye for deg, hoppe i det med dating du...
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #3 Skrevet 20. august 2017 20 minutter siden, JanHelge skrev: En eventuell date kan endre mye for deg, hoppe i det med dating du... Det var et veldig fint svar, takk Kanskje jeg bare hopper uti det! Anonymkode: f14c4...4ae
Gjest JanHelge Skrevet 20. august 2017 #4 Skrevet 20. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var et veldig fint svar, takk Kanskje jeg bare hopper uti det! Anonymkode: f14c4...4ae Gjør det du, det kommer til å bli spennende for deg å date og dersom du finner deg en som er interessant så kan det endre mye hvordan du ser alt... Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå