Gjest JanHelge Skrevet 20. august 2017 #1 Skrevet 20. august 2017 Jeg har ikke syklet på gudene vet hvor mange år, i dag er jeg invitert med på sykkeltur/treningstur med en kamerat, en liten tur på ca 1,5 time kalte han det... 1,5 timer med tråkking på en sykkel, ikke har han noe normalt sete på sykkelen jeg skal bruke heller, mindre comfort kan ingen sete gi. Mener han at jeg skal stå å tråkke hele tiden for det setet ser jeg jo bare på som en måte å skvise balla på... Hva har jeg takket ja til, at jeg er svimmel og ikke føler meg helt topp i dag gjør jo også at dette er noe jeg burde takket nei til. Men om 45 min så er han her så jeg får bare finne frem treningstøy og gjøre meg klar. Hvordan kunne jeg takke ja til dette da?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #4 Skrevet 20. august 2017 Gi oss tilbakemelding etterpåda Anonymkode: 991f2...862 1
Gjest JanHelge Skrevet 20. august 2017 #5 Skrevet 20. august 2017 Det blir spennende da!! Men skrotten vil få sjokk, prøve å få i meg nok væske så jeg ikke blir dehydrert nå... Håper jeg overlever, gjør jeg det så er planen at vi skal starte å sykle sammen jevnlig fremover. Om jeg ikke får vaskebrett av det så håper jeg det kan hjelpe meg til litt mindre vaskebalje...
Gjest Faerunpedia Skrevet 20. august 2017 #6 Skrevet 20. august 2017 2 minutter siden, JanHelge skrev: Det blir spennende da!! Men skrotten vil få sjokk, prøve å få i meg nok væske så jeg ikke blir dehydrert nå... Håper jeg overlever, gjør jeg det så er planen at vi skal starte å sykle sammen jevnlig fremover. Om jeg ikke får vaskebrett av det så håper jeg det kan hjelpe meg til litt mindre vaskebalje... Hvis du liker det, kjøp en sykkelbukse, da gjør det ikke så vondt etterpå God tur!
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #7 Skrevet 20. august 2017 2 minutter siden, JanHelge skrev: Det blir spennende da!! Men skrotten vil få sjokk, prøve å få i meg nok væske så jeg ikke blir dehydrert nå... Håper jeg overlever, gjør jeg det så er planen at vi skal starte å sykle sammen jevnlig fremover. Om jeg ikke får vaskebrett av det så håper jeg det kan hjelpe meg til litt mindre vaskebalje... Har du ikke sykkelbukse med polstret innlegg i skrittet? Kanskje kameraten din har en slik å låne deg, eller et polstret setetrekk eller noe annet å polstre setet med? Har du et sitteunderlag eller noe skumgummi, kan du bruke det til å polstre setet med. Anonymkode: 7ec90...d53
Gjest JanHelge Skrevet 20. august 2017 #8 Skrevet 20. august 2017 Sykkelbukse kommer jeg ALDRI til å benytte om jeg så hiver meg på dette fast, benytter vanlig treningsbukse jeg. Skal foreslå for han at vi heller kan spille frisbee-golf oftere da det er noe mer avslappende og er fin mosjon også det for oss over 40+. Han snakket om å se på sykkelsko også, jeg måtte spørre han om det hadde rablet helt for han... Men blir sikkert artig da, gleder meg litt til den turen. Men da jeg så og kjente det setet (aldri sittet på det) så gleder jeg meg ikke til å sitte på det. Aldri sett smalere sete...
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #9 Skrevet 20. august 2017 Slike seter er ikke så ille om man sitter riktig. Og en og en halv time sykling er heller ikke så langt perfekt tid for en som er utrent/uerfaren. Håper turen var bra Anonymkode: 777a8...fd3
Gjest JanHelge Skrevet 20. august 2017 #10 Skrevet 20. august 2017 Åh fy faderullan!! Det kan ikke akkurat sies å ha gått bra. Jeg skreiv at jeg var svimmel før turen, svimmel ble jeg definitivt på turen, rakk ikke en gang å få opp pulsen eller få svette før jeg var slått ut. Ble ikke lange turen og det var i lett terreng, for det meste gikk nedover, inntil jeg merket at det ikke gikk mer i tredje lille motbakke. Så måtte vi snu, vi kom ikke mer enn 1km, tilbaketuren (gående nå) var absolutt ikke grei. Så gikk turen hjem hvor svimmelheten og kvalmen ble så ille at jeg måtte sove, sovet frem til nå og er like dårlig fortsatt. Så vi skal forsøke oss igjen på turen en annen dag. Men ble en happening ut av dette uansett, 1,5 time sammen med en av mine beste kamerater.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #11 Skrevet 20. august 2017 Uff! God bedring! Anonymkode: 9e3b2...853
Gjest JanHelge Skrevet 20. august 2017 #12 Skrevet 20. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Uff! God bedring! Anonymkode: 9e3b2...853 Litt slått ut nå, og det er ikke sykkelturen som er skyld i det. Men får håpe dette går raskt over, om jeg kan våkne opp uten hodepine i morgen så er jeg tilfreds. Satser på at jeg er bedre da... Snart natta her nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå