Gå til innhold

Hvor mye er passe?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mye sex har du nå og hvor mye sex skulle du ønske du hadde? Jeg har hatt en åpen prat med mannen i dag. Han ønsker mer sex enn de 1-2 gangene vi har per uke (for så vidt deilig at han har lyst på meg), jeg jobber mer enn ham, blir sliten, og synes det egentlig er passe nå. Men vi avtalte å prøve å finne tid til en kjappis eller to i uka også, så får vi se ....  

Anonymkode: 3b27b...72e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lov å være spontan da..

Anonymkode: 4b287...faf

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Slutt med planlegging, hver heller spontane.

Skrevet

TS. Du bør lese svarene over her. Du oppleves som noe beregnende i væremåten. Kontrollbehov? Du innledet en åpen samtale. Les hva du skriver. Fikk mannen audiens? Lykke til med ditt forhold som absolutt ikke er i balanse. Gjensidighet og opplevd kjærlighet kan fort bli mangelvare når relasjonen blir lite prioritert. Mental fattigdom.

Anonymkode: 496e6...847

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS. Du bør lese svarene over her. Du oppleves som noe beregnende i væremåten. Kontrollbehov? Du innledet en åpen samtale. Les hva du skriver. Fikk mannen audiens? Lykke til med ditt forhold som absolutt ikke er i balanse. Gjensidighet og opplevd kjærlighet kan fort bli mangelvare når relasjonen blir lite prioritert. Mental fattigdom.

Anonymkode: 496e6...847

Det var da voldsomt å mye du klarte å "lese" utifra en kort tekst.

Vi har ikke noe fast mønster i det hele tatt. Har sex når det passer seg, alt fra en gang i uka til hver dag iløpet av en uke.

• Liker 1
Skrevet

Dette varierer fra par til par. Alle har ikke samme nivå av libido eller samme behov, og alle har heller ikke samme jobbhverdag og andre ting man må bruke energi på.

For oss så er en gang i uka helt passe, noen ganger går det to tre uker i mellom, mens andre uker kan vi ha det tre ganger på en uke.

Anonymkode: 9eec0...da6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...