Gå til innhold

Du som jobber på Elkjøp eller Power

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får dere personalrabatt på elektronikk, PC og lignende?

Søker jobb, og er veldig interessert i elektronikk (er student innen nærliggende områder), og hadde satt veldig pris på dette. Det er ikke nødvendig, men det hadde vært utrolig bra om man fikk det.

Anonymkode: a09a3...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå snakker jeg for Elkjøp og Lefdal, men jeg og de andre ansatte får innkjøpspris. Dette er noe variabelt ifht produkt. Veldig ofte er det feks -30% av vanlig utsalgspris men feks på noen ting er innkjøpsprisen høyere enn utsalgsprisen ergo får du ikke noen rabatt. (Dette gjelder spesielt pc'er og tv'er på tilbud og som allerede er prispresset). Noen produkter som kabler og småting kan man få til -70% :-) 

Anonymkode: 20bf4...928

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/20/2017 den 23.11, AnonymBruker skrev:

Nå snakker jeg for Elkjøp og Lefdal, men jeg og de andre ansatte får innkjøpspris. Dette er noe variabelt ifht produkt. Veldig ofte er det feks -30% av vanlig utsalgspris men feks på noen ting er innkjøpsprisen høyere enn utsalgsprisen ergo får du ikke noen rabatt. (Dette gjelder spesielt pc'er og tv'er på tilbud og som allerede er prispresset). Noen produkter som kabler og småting kan man få til -70% :-) 

Det er skikkelig kult! Jeg kjøper ikke billig-pcer uansett så :P jeg liker ordentlig utstyr, og det er gjerne litt dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/20/2017 den 23.11, AnonymBruker skrev:

Takk for svar forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte en ansatt på Elkjøp om dette, og han sa at de ikke fikk rabatt fordi det er så mye konkurranse mellom kjedene. Jeg spurte nå i forrige uke.

Anonymkode: 863a4...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte en ansatt på Elkjøp om dette, og han sa at de ikke fikk rabatt fordi det er så mye konkurranse mellom kjedene. Jeg spurte nå i forrige uke.

Anonymkode: 863a4...6e1

Høres rart ut, jeg fikk vennerabatt på elkjøp av en tilfeldig bekjent i forrige uke da hun så jeg ikke skulle ha så mye. Men var mye det ikke er rabatt på da nettopp pga det som er nevnt over med at utsalgspris ofte er høyere enn innkjøpspris.

Anonymkode: d15f8...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...