Katten.2.0 Skrevet 20. august 2017 #21 Skrevet 20. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da har jeg sendt han melding 😅 På facebook hvor vi (selvsagt) ikke er venner, så usikker på om han i det hele tatt ser den, men.. da har jeg prøvd🙈 Anonymkode: 939e4...e08 High five! Stolt av deg! Skulle ønske flere av mine flørter hadde like mye bein i nesa (Keep me posted) 8
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #22 Skrevet 20. august 2017 34 minutter siden, Katten.2.0 skrev: High five! Stolt av deg! Skulle ønske flere av mine flørter hadde like mye bein i nesa (Keep me posted) Will do Anonymkode: 939e4...e08 1
Gravity Skrevet 20. august 2017 #23 Skrevet 20. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: "Det der var sykt bra. Kan vi gjøre det igjen?" Verre er det ikke. Anonymkode: 3c383...f95 Helt enig. Et sinnsykt bra ONS bør jo forsøkes oppgradert til FF. Om du sendte melding på Messenger (fra mobil) så bør han vel se den. 1
-lykke- Skrevet 20. august 2017 #24 Skrevet 20. august 2017 Kjæresten min var i utgangspunktet en ONS. Men vi klaffet så bra på alle punkter, så siden den kvelden ble det bare oss. Blir spennende å høre hvilket svar du får! 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #25 Skrevet 20. august 2017 2 timer siden, Gravity skrev: Helt enig. Et sinnsykt bra ONS bør jo forsøkes oppgradert til FF. Om du sendte melding på Messenger (fra mobil) så bør han vel se den. Jeg er litt usikker faktisk. Det står en blå sirkel, med hvitt "fyll" og en blå hake inni. Står bare "sendt". Men hvis han må godta forespørselen så kan han jo lese meldingen uten at jeg nødvendigvis får sett at han har lest den.. han har skrevet en status for 1 time siden, så han har nå vært aktiv der hvertfall. Så da får jeg vel anta at han har sett den og ikke svarer.. Anonymkode: 939e4...e08
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #26 Skrevet 20. august 2017 3 timer siden, Katten.2.0 skrev: High five! Stolt av deg! Skulle ønske flere av mine flørter hadde like mye bein i nesa (Keep me posted) Ser dårlig ut! Han har vært på facebook, men aner ikke om han har sett meldingen eller ikke, men går vel utifra det. Anonymkode: 939e4...e08
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #27 Skrevet 20. august 2017 2 timer siden, Gravity skrev: Helt enig. Et sinnsykt bra ONS bør jo forsøkes oppgradert til FF. Om du sendte melding på Messenger (fra mobil) så bør han vel se den. Hvorfor? Hvorfor ONS i det hele tatt, og hvorfor ff? Hva med heller å ikke gjøre noen av delene, heller finne en mann med god kjemi, date, bli et par, og SÅ ha sex? Anonymkode: fe7b5...40b
Katten.2.0 Skrevet 20. august 2017 #28 Skrevet 20. august 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser dårlig ut! Han har vært på facebook, men aner ikke om han har sett meldingen eller ikke, men går vel utifra det. Anonymkode: 939e4...e08 Ser nok dårlig ut, dessverre. Kaaan selvfølgelig hende fyren bare er treig, men uansett utfall skal du ha creds for å sende den meldinga! 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #29 Skrevet 20. august 2017 Har skjedd meg flere ganger at det har tatt flere dager før jeg oppdager meldinger fra folk jeg ikke er venn med på Facebook. Dette til tross for at jeg sjekker Facebook "hele tiden". Anonymkode: b70d7...318 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #30 Skrevet 20. august 2017 13 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Ser nok dårlig ut, dessverre. Kaaan selvfølgelig hende fyren bare er treig, men uansett utfall skal du ha creds for å sende den meldinga! Jo takk 😄🙈 Blir nok siste gang jeg tør det, han hadde vel sørget for å få kontaktinformasjonen min om han ville gjenta det.. Anonymkode: 939e4...e08
OPIgirl Skrevet 20. august 2017 #31 Skrevet 20. august 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kontakt han da. Hva har du å tape? Anonymkode: 30bdd...8bb Verdigheten. Om hun har noen.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #32 Skrevet 20. august 2017 17 minutter siden, OPIgirl skrev: Verdigheten. Om hun har noen. Skjerp deg🙄 Jeg har en verdighet og den er ikke avhengig av om en mann svarer meg på melding eller ikke. Hvor gammel er du egentlig? Anonymkode: 939e4...e08 13
Nimbolt Skrevet 20. august 2017 #33 Skrevet 20. august 2017 18 minutter siden, OPIgirl skrev: Verdigheten. Om hun har noen. Skjerpings. 5
Gjest Andrea93 Skrevet 20. august 2017 #34 Skrevet 20. august 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke gjør det. (Evt. se om han tar kontakt. Menn legger ikke en dritt i sex utover der og da og pga ONS er du alt billig-stemplet selv om sexen var bra. Anonymkode: a5f1a...a15 Haha. Jeg gifter meg med en ONS neste år. Det skulle være en natt med sex, så skulle det være noen uker - men foreløpig har det blitt 5 år. For noe tull at man blir sett på som billig om man starter som et ligg. De fleste menn er heldigvis mer moderne og opplyst enn som så :-)
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #35 Skrevet 20. august 2017 2 minutter siden, Andrea93 skrev: Haha. Jeg gifter meg med en ONS neste år. Det skulle være en natt med sex, så skulle det være noen uker - men foreløpig har det blitt 5 år. For noe tull at man blir sett på som billig om man starter som et ligg. De fleste menn er heldigvis mer moderne og opplyst enn som så :-) Snakkes om ett år når han går fra deg ved alteret fordi "du tvang han inn i et seriøst forhold".. Anonymkode: a5f1a...a15
Nimbolt Skrevet 20. august 2017 #36 Skrevet 20. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakkes om ett år når han går fra deg ved alteret fordi "du tvang han inn i et seriøst forhold".. Anonymkode: a5f1a...a15 Hva er problemet ditt? Er du kvinne som ble dumpet fordi du trodde du fant kjærligheten etter et ONS, eller er du mann som foretrekker ONS fordi du ikke takler forhold? 6
Gjest Andrea93 Skrevet 21. august 2017 #37 Skrevet 21. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakkes om ett år når han går fra deg ved alteret fordi "du tvang han inn i et seriøst forhold".. Anonymkode: a5f1a...a15 Haha! Forhold var hans ide, samboerskap var hans idé, frieri var hans idé. Det er nok bare du som har gammeldagse holdninger. Min partner setter pris på at jeg setter pris på sex, både som en "ons" da vi traff hverandre, og nå. Kjenner ikke en eneste mann som mener sex tidlig er en dealbreaker.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #38 Skrevet 21. august 2017 Kvinne her også forlovet med min jeg lå med første gang vi møttes Anonymkode: a0ed9...33f 1
stan Skrevet 21. august 2017 #39 Skrevet 21. august 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke gjør det. (Evt. se om han tar kontakt. Menn legger ikke en dritt i sex utover der og da og pga ONS er du alt billig-stemplet selv om sexen var bra. Anonymkode: a5f1a...a15 Du tenker sånn. Vi andre er litt mer avanserte og komplekse. Bra sex fører jo til et ønske om mer sex. Det spiller ingen rolle hva slags "stempel" TS har, når ønsket er mer sex. 3
draug 75 Skrevet 21. august 2017 #40 Skrevet 21. august 2017 Dette var det jeg sjøl satt med i min singeltid sånn 5-2 år siden. Ca tredjehvert ONS var så bra at man fikk lyst på mer. (De andre var mer sånn at OK, vi pulte, men, meh...) Det er litt problemet med ONS: enten så var det sånn passe og da kunne det være det samme (man kunne nesten like gjerne tilfredsstille seg selv) eller så var det helt fyrverkeri og da vil man ha mer. Men da er det jo ikke ONS mer... Jeg sier dermed ikke at man ikke skal ha ONS. Men det beste er nok, tror jeg, å la det bli med det det var.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå